Advertenties


Vragen over lidmaatschap? Hier kun je ze stellen.

Gestart door matthew, 5 februari 2013, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

Klik op avater van Yorick en stuur hem een bericht
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02


Nikk

Is je vraag of je met een Peugeot ook lid mag worden?  :D
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Yorick

 :up: :up:
Redelijk wat nieuwe gezichten op het forum, wellicht ook liefhebbers die de club willen steunen?  !-!

EzraEzinga

Ik ga mij nu direct aanmelden.

Tot binnenkort op een meeting!

Miscent

Eind januari heb ik een berichtje gestuurd en geld overgemaakt (29e), maar kan niet zien of het berichtje is aangekomen.
Wil op deze manier even nagaan of het gelukt is.

Yorick

Is gelukt, ik heb je nog geen lid gemaakt. Excuus.

Ik moet sowieso een achterstand wegwerken. Je bent vanaf nu VIP lid!


smile1970

Is er ook een gewoon lidmaatschap of alleen VIP?

Fluppie

#174
is gewoon alleen komt er dan vip onder te staan Y

Dozo27

Ik heb me gelijk gisteren toen ik me heb aangemeld ook als VIP aangemeld bij Yorrick d.m.v. een PM en het geld overgemaakt.
Alleen nu kan ik het bericht wat ik heb gestuurd niet terug vinden in mijn verzonden berichten, sterker nog: ik heb niet eens een mogelijkheid om mijn verzonden berichten te bekijken  :?

Yorrick, mocht je dit lezen: zou je willen bevestigen dat je mijn bericht (en betaling) hebt ontvangen  :)

thanks  !-!

Tedo

Om een bericht in je verzonden box te krijgen moet je het vinkje aanzetten onderaan het bericht.
Yorick komt hierop terug, hij zit er niet dagelijks bovenop. Gun het wat tijd, komt goed!

Dozo27

Citaat van: Tedo op  9 juni 2018, 11:21:56
Om een bericht in je verzonden box te krijgen moet je het vinkje aanzetten onderaan het bericht.

Dat zag ik, en toch; ondanks dat ik al meerdere pm's naar diverse mensen heb verstuurd (o.a. naar jou) en ik het vinkje "aanvink" kan ik geen enkel verzonden bericht terug vinden....
Sterker nog: ik heb niet een een "Postvak Uit" ondanks dat ik de onderstaande instelling aan heb staan.
Ik denk dat het een forum bug is, of dat ik als gewoon forumlid geen rechten daartoe heb (ik ben ITér dus ik roep maar wat  :P)



CiteerYorick komt hierop terug, hij zit er niet dagelijks bovenop. Gun het wat tijd, komt goed!

sorry, het was niet mijn bedoeling om te pushen  :neen:
ik kreeg alleen geen enkele bevestiging en dacht dus dat ik mijn geld naar iets had overgemaakt wat misschien al niet eens meer bestond  8)7


i2paq

En een PM gestuurd naar Yorick  !-!

VIP in the make  --
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev