Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wesley

Ja duidelijk de nieuwe versie :)
Ben benieuwd wanneer ze leverbaar zijn en hoeveel ze gaan kosten :)

LVD

oudere type staat er al niet eens meer bij op de site van SK, die nieuwere type staan voor 289 euro in hun prijslijst en levertijd einde 2005.. Moet zeggen, dat ik die wel heel erg mooi vindt..

bas1984


EyesOnly

Denken jullie nou niet dat ze bij SK gewoon wachten op een hoog genoeg aantal orders om productie rendabel te maken?

bas1984

denk dat hun ook wel weten dat hier veel vraag na is...... dus dat ze toch wel weten dat ze er genoeg van verkopen

Tuned

ze zijn er gewoon vanaf januari, even geduld nog :d

peterachterop

hoe ben je daar zo zeker van?

eerst was t begin 2005 toen maart daarna augustus nu eind 2005 en uiteindelijk begin 2006?

EbOoZ


Greencabrio

Nou ik denk dat het idd een kwestie van vraag en aanbod wordt. Ik denk dat als je ze echt wil, dat je gewoon een pre order moet maken op die lampen. Hoe meer mensen dit doen hoe makkelijker het wordt om er aan te komen? Zijn een hoop mensen die ze willen en als het te lang duurt kanje altijd nog afbestellen.

EbOoZ

Ja maarum... waarom zo moeilijk doen over die lampen. Produceer ze gewoon en biedt ze aan zou ik zeggen ;D

Tuned

je kon ze ook alvast bestellen dus geloof wel dat ze komen, dingen moeten ook allemaal nog TUV gekeurd worden enz enz. duurd wat langer,
sk is ook alleen maar een leverancier als een fabriek ?het niet haalt of afblaasd kan zo een bedrijf er weinig aan doen

EbOoZ

Ahaaaa dus we moeten de fabriek op hun flikker geven ;D

Tuned

nee gewoon geduld hebben en miss is het wel een leuk verlaat kerstkadoo :D

EbOoZ


Tuned

kadootjes van je zelf is ook heel leuk ;D
weet je zeker dat je iets krijgt wat je wilt  :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev