Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

haha, was net aan het zoeken voor een mooie phase1 foto om te gaan shoppen maar is dus al niet meer nodig!!

peterachterop

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 14 september 2005, 22:57:40
haha, was net aan het zoeken voor een mooie phase1 foto om te gaan shoppen maar is dus al niet meer nodig!!

Lijkt wel of t een wedstrijd tussen ons is wie t eerste een reply heeft op een vraag...

Timo Zuiderduin

Citaat van: peterachterop op 14 september 2005, 23:11:05
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 14 september 2005, 22:57:40
haha, was net aan het zoeken voor een mooie phase1 foto om te gaan shoppen maar is dus al niet meer nodig!!

Lijkt wel of t een wedstrijd tussen ons is wie t eerste een reply heeft op een vraag...

straks denkt iedereen dat we geeneens een priveleven hebben en alleen maar de hele dag achter internet zitten!!

Sjors

dat zouden mensen pas denken als iemand van elke kleur megane zowel zilvere als zwarte angel eyes erop zou plaatsen  O0

als die persoon wil beginnen met een gele coupe met zwarte en zilvere hahaha heb geen gele coupe hoor lijkt maar zo :P
Monte Carlo!! aan de Maas!!

peterachterop

hoef pas om 3 uur te beginnen zal zo eens ff kijken wat ik kan doen.

Timo Zuiderduin

ik heb pas vanavond weer tijd om te shoppen!
hier op het werk heb ik helaas geen photoshop op mijn PC staan.

heeft er overigens al iemand de donkere koplampunits voor de Phase2 op zijn auto zitten? die zien er op de foto best goed uit namelijk, ben wel benieuwd wat de kwaliteit van die lampen is en of ze een keurmerk hebben!!

peterachterop

Op t duitse forum staan ook ergens 2 autos die angeleyes erin hebben geshopt

peterachterop

zag op de site van SK dat ze nu ook een foto hebben van de donkere units voor de ph1


Timo Zuiderduin

is ook een photoshoppie naar mijn idee!!

Citaat van: Remko de W. op 15 september 2005, 12:20:45
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 15 september 2005, 10:52:38
heeft er overigens al iemand de donkere koplampunits voor de Phase2 op zijn auto zitten? die zien er op de foto best goed uit namelijk, ben wel benieuwd wat de kwaliteit van die lampen is en of ze een keurmerk hebben!!

Sebastiaan toch op zijn nacre noir... ;)

@Sebastiaan, heb je hier toevallig een foto van? ben benieuwd hoe dat staat!!

Dennis Postma

Die donkere units heeft iemand hier bij de club ook al, hier op het forum heet ie Mickymocks (of zo iets)  ;)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Dennis Postma op 15 september 2005, 20:08:20
Die donkere units heeft iemand hier bij de club ook al, hier op het forum heet ie Mickymocks (of zo iets)? ;)

Ja, alleen hij heeft phase 1

peterachterop

Citaat van: Dennis Postma op 15 september 2005, 20:08:20
Die donkere units heeft iemand hier bij de club ook al, hier op het forum heet ie Mickymocks (of zo iets)? ;)

Martijn heet hij.

mickeynox

Yeps klopt. Ik heb de donkere units. Vorige week ook de donkere knipperlichten erin gezet. Khad ze eindelijk gevonden. Pica's zullen volgen.? :D

sebastiaan

Citaat van: Remko de W. op 15 september 2005, 12:20:45
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 15 september 2005, 10:52:38
heeft er overigens al iemand de donkere koplampunits voor de Phase2 op zijn auto zitten? die zien er op de foto best goed uit namelijk, ben wel benieuwd wat de kwaliteit van die lampen is en of ze een keurmerk hebben!!

Sebastiaan toch op zijn nacre noir... ;)

Nacre noir.. haha :)

sebastiaan

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 15 september 2005, 12:28:08
is ook een photoshoppie naar mijn idee!!

Citaat van: Remko de W. op 15 september 2005, 12:20:45
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 15 september 2005, 10:52:38
heeft er overigens al iemand de donkere koplampunits voor de Phase2 op zijn auto zitten? die zien er op de foto best goed uit namelijk, ben wel benieuwd wat de kwaliteit van die lampen is en of ze een keurmerk hebben!!

Sebastiaan toch op zijn nacre noir... ;)


@Sebastiaan, heb je hier toevallig een foto van? ben benieuwd hoe dat staat!!



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev