Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco_B

Weet iemand of de lichtopbrengst van die Angle Eyes een beetje behoorlijk is?

Ik moet zeggen dat de standaard koplamp units ook niet geweldig veel licht geven, heb vaak het idee dat er iets niet klopt maar hoort schijnbaar zo.

Als die Angle Eyes meer licht geven zou da wel fijn zijn. :D

Remco_B

Ik zie dat de Angel Eyes lampen bij SK Tuning ? 289 kosten incl knipperlicht. Dit is dus wel wat goedkoper dan carpartstuning want daar kosten ze ? 334 met knipperlicht.

Ik ga in ieder geval even informeren of zij ze al hebben?

Timo Zuiderduin

Citaat van: Remco_B op  2 juni 2005, 07:30:25
Ik zie dat de Angel Eyes lampen bij SK Tuning ? 289 kosten incl knipperlicht. Dit is dus wel wat goedkoper dan carpartstuning want daar kosten ze ? 334 met knipperlicht.

Ik ga in ieder geval even informeren of zij ze al hebben?


vergeet alleen niet de verzendkosten!

Willems

he jongens reichard motorsport zegt dat ze de de angeleyes binnen hebben
ben zelf nog niet zo ver met tunen om ze er op te zetten maar misschien iets voor jullie
http://www.reichhard-motorsport.com/ ben benieuwt naar foto's

effe nog een vraagje off topic ik ben nieuw hier heb recentelijk een megane coupe fase 1 uit 98 gekocht
maar het spruitstuk is kapot ik heb een 1.6e motor ik vroeg mij af of iemand een goede 2e handse heeft
liggen

mvg bas

Remco_B

vindt ze opzich wel mooi maar ben nog steeds benieuwd naar de lichtopbrengst van die dingen. Die standaard lampen zijn echt ruk dus moet haast wel beter zijn.  ;D

Ben ook wel benieuwd naar de aansluiting van de lamp, zal wellicht anders zijn maargoed dan is het ff een ander stekkertje eraan of ff de gehele kabel vervangen.  :D

Dennis Postma

Nou jongens, bestellen? ;) ik wil namelijks eerst ff de ervaringen afwachten van andere mensen die ze al hebben, ff zien of ze tegen problemen oplopen en wat de kwaliteit is? ?;D :D als dat allemaal wel goed zit ga ik voor de donkere units? ::)

2seemegane

ik ben ook wel geintreseerd in de donkere versie  :D

heb namelijk condens in 1 knipperlicht (alleen in de winter  ;) )

henk

is er nog niemand die ze op voorraad heeft?? ???
beetje jammer  :-\.
als iemand wat weet of een adres heeft hoor ik het graag.

b.v.d. :D

steffin

www.jeroentje.nl heb ze ook op de site staan voor dezelfde prijzen misschien ff kijken of die ze op voorraad heb ?? :D

2seemegane

had al een mailtje gestuurd naar ze maar ze hebben ze ook nog niet binnen nog ff w8en  :-\

steffin

zonde wil ze zelf ook al hebbe de chrome versie  ;D

henk

nog steeds niemand die iets weet of gehoord heeft  ??? ???
duurt toch wel erg lang zo.
tegen de tijd dat ze voor de megane uitkomen zijn ze alweer "uit"

Dennis Postma

Denk dat tegen die tijd onze Megane's allemaal al ingeruild zijn voor een andere auto  :-\ toch wel jammer ben toch wel erg benieuwd hoe het er uit ziet, heb zelf al vele site's afgespeurd maar helaas zonder resultaat  :'(

Sjors

Is het niet iets voor iemand om ff leuk te photo shoppen!!

Ik ben niet zo handig met photoshop maar zie hier op het forum altijd wel wat handige harry's! dus ff de zowel zilvere als zwarte angel eyes op die mooie coupetjes

hebben we toh iets :P
Monte Carlo!! aan de Maas!!

peterachterop

@ sjors

Deze foto heeft al eens in het topic, "helderglas en angeleyes voor de ph 1" gestaan.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev