Advertenties


Retrofitlab

Gestart door Rohald, 23 januari 2013, 12:04:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rohald



Hallo Megane forum leden!

Ik stel mij als nieuwe forum sponsor graag even voor. Ik ben Wouter, 28 jaar, liefhebber van allerlei gemotoriseerde voertuigen en ondernemer van beroep. Ik ben al een kleine 8 jaar actief als webshop eigenaar met Motorsticker.nl, en sinds september 2012 heb ik een nieuwe webshop gelanceerd: Retrofitlab.com.

Het ontstaan
Ik ben zelf gefascineerd geraakt door verlichting op voertuigen, en dan met name de moderne technieken zoals Xenon en Led. Met deze webshop heb ik mijzelf als doel gesteld om de beste producten te leveren om de verlichting van voertuigen te verbeteren. Ik richt mij op de Europese markt. De website is op dit moment 2 talig (NL en EN), en wordt op het moment van schrijven ook vertaald in het Duits.

Producten
Via deze webshop lever ik bijvoorbeeld Bi-xenon projectors, Xenon lampen, ballasten en complete kits. Daarnaast ben ik Led producten aan het toevoegen. Denk daarbij aan Led lampen voor richtingaanwijzers, achterlichten, stadslichten maar ook voertuig specifieke Led interieur sets en Led kentekenplaat verlichting.

Onderscheidend door OEM uitstraling
Ik houdt van stijvolle tuning en wil graag dat producten geen aftermarket maar een OEM uitstraling hebben. Een goed voorbeeld daarvan zijn de Led producten. Bijna alle webshops bieden witte Leds aan voor bijvoorbeeld het stadslicht. In praktijk hebben deze Leds een kleurtemperatuur van 6000-8000K, dat is wit met een blauwe tint. Auto fabrikanten gebruiken 4300K of 5000K Leds, wat wit is zonder blauwe tint, een duidelijk verschil met de aftermarket leds. Bij de Leds die ik aanbied kun je kunnen tussen 4300K en 6000K, iets wat je bij andere webshops niet tegen zult komen.

Kwaliteit
Ik vind het belangrijk dat mijn producten van goede kwaliteit zijn. Voordat ik producten in mijn webshop zet vergelijk ik test ik ze uitvoerig op prestaties en betrouwbaarheid om er zeker van te zijn dat ik geen troep verkoop. Op dit moment ben ik bijvoorbeeld net klaar met het testen van goede Canbus Led vervanging lampen.

Garantie
Omdat ik wil staan voor kwaliteit geef ik op elk product minimaal 2 jaar garantie.

Testers gezocht!
Ik vind het leuk om samen te werken met de eindgebruikers om tot het beste productaanbod te komen. Ik zal hier dan ook met enige regelmaat een oproep plaatsen voor testers van producten.




RMC leden krijgen 10% korting.
Bekijken van producten en afhalen van orders is op afspraak mogelijk!

De adresgegevens:

Retrofitlab.com
Tolweg 2W
3851SK Ermelo
Nederland

www.retrofitlab.com
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)

#1
Leuk initiatief!!!
En zeker wat betreft de oem look interessant

Mocht je een tester nodig hebben voor iets specifieks zou ik daarvoor open staan!

** echter wel even je tekst aanpassen op renault of het gewoon even helemaal weglaten.

Renegade (Mark)

Dit is wel heel erg interessant ! Als ik de angeleyes beu ben komt er zeker weten een setje bi-xenon projectoren in OEM h4 koplampen !

Heatzone (Mark)

Ja precies, ik heb enkele setjes voor de BMW gezien, waarbij je de projector glazen er los in kan zetten met afdekkapjes enzo, ben benieuwd of hij ook zoiets voor de meg 1 phase II gaat maken en voor de daarop volgende megane's!

Retrofitlab

Bedankt voor het welkom mannen!

Welke tekst aanpassen op Renault, Heatzone?

Kortings code is in de maak!

Ik zoek op dit moment mensen die een setje led interieur verlichting willen testen en hier goede foto's van kunnen maken. Vereiste is bezit (en kennis van) een digitale spiegel reflex camera om goede foto's mee te maken.

De Mini H1 Bi-xenon projectors zijn universeel en zullen ook in de Megane 1 phase II passen voor zover ik nu kan zien. Als iemand geïnteresseerd is om als eerste een inbouw te doen en dit te documenteren dan hoor ik het graag!

Contact graag direct via e-mail, dan heb je sneller reactie dan via PB.

Xanquezer (Frank)

Misschien iemand die in de buurt van jullie shop woont... :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

@Retrofitlab. Ik heb jullie even een mail gestuurd. ;)

Heatzone (Mark)

Het is inmiddels aangepast, in de openingstekst stond nog een stukje over bmw, o.a. over de 3 serie!

Helaas heb ik geen spiegelreflex camera! Voor wat betreft de mini h1 bi xenon was ik al even aan het kijken op de site, leuk dat je enkele ook kan voorzien van de angel ringen. Ik bedoelde meer, voor de bmw had je bepaalde sets met speciale afdekkapjes die je na plaatsing van de projector glazen eroverheen kon klikken speciaal voor de koplamp gemaakt en die maakten het helemaal 1 geheel!

Robin

#8
Mooi, ook voor de motor zie ik, binnekort misschien maar bestellen.

Welke kan ik het beste gebruiken? Ik heb nu 1 H4 koplamp. Eventueel wil ik ook wel als testonderwerp fungeren ;)

Yamaha Thundercat YZF-600R
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Retrofitlab

Citaat van: Heatzone (Mark) op 23 januari 2013, 18:05:16
Helaas heb ik geen spiegelreflex camera! Voor wat betreft de mini h1 bi xenon was ik al even aan het kijken op de site, leuk dat je enkele ook kan voorzien van de angel ringen. Ik bedoelde meer, voor de bmw had je bepaalde sets met speciale afdekkapjes die je na plaatsing van de projector glazen eroverheen kon klikken speciaal voor de koplamp gemaakt en die maakten het helemaal 1 geheel!
Ja voor de E46 is de chroom afdekking inderdaad helemaal pas. Voor de Megane's zal er geen specifieke kap komen, maar er zijn genoeg universele afdekkingen die heel mooi in de koplamp zullen passen en het een OEM look kunnen geven.

Citaat van: Robin op 23 januari 2013, 23:12:20
Mooi, ook voor de motor zie ik, binnekort misschien maar bestellen.

Welke kan ik het beste gebruiken? Ik heb nu 1 H4 koplamp. Eventueel wil ik ook wel als testonderwerp fungeren ;)

Yamaha Thundercat YZF-600R
Ja in een Thundercat kun je ook een mooie Bi-xenon projector monteren voor een mooie bak licht! Op dit moment ben ik vooral op zoek naar testers voor auto's :-)

Robin

Ok ik stuur je binnekort even een mailtje, ik heb voor mijn Seat Leon (1e type) nog 2 koplampen liggen als het goed is, daar wilde ik ook projectors in bouwen, zoek je dat? :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Retrofitlab

Ja dat kan ook inderdaad, mail maar dan kijken we even wat we kunnen doen.

Robin

Gedaan, bedankt alvast :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev