Advertenties


11 November 2012 - Glowgolf en LEDbowlen

Gestart door Dennis Postma, 15 oktober 2012, 17:11:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Beste Clubleden,

De dagen worden kouder en de avonden langer, tijd om knus de warmte binnen op te zoeken voor de RMC afsluitmeeting die gehouden gaat worden op 11 November 2012.

Na even gezellig bij gebabbeld te hebben beginnen we de dag met een uurtje LED-bowlen.
Gezien de meesten al wel eens gebowld hebben behoeft dit geen verdere uitleg.

Maar wat we daarna gaan doen hebben we in de RMC geschiedenis nog nooit gedaan. WE GAAN GLOWGOLFEN!
Het is een binnen activiteit en wordt in het donker met blacklight gespeeld. GlowGolf is een indoor midgetgolfbaan, daar waar ieder in groepjes van max. 4 spelers zijn slag slaat in de glow v.d. dark in de Onderwaterwereld. Voor meer informatie www.glowgolf.nl en men beschikt hier in de 9 holes, vier exclusieve bewegende delen dat het spelende midgetgolf weer extra variërend maakt.




Locatie;
Glowgolf Loosdrecht
Industrieweg 12
1231KH Nieuw Loosdrecht
www.Avontuurfabriek.nl

Tijden:
We verzamelen ons bij de Avontuurfabriek te Nieuw Loosdrecht om uiterlijk 13:00 uur bij de GlowGolf / Avontuurfabriek.
Om 13:30 uur zullen dan beginnen met het LED-bowlen. Na een uurtje gebowld te hebben is er even een half uurtje de gelegenheid voor een plas en rookpauze. Van 15:00 tot 16:00 uur zullen we dan een balletje gaan slaan bij het Glowgolfen.

Inschrijven;
Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door een mail te sturen naar dennispostma@meganeclub.nl, zet duidelijk in de mail je naam en met hoeveel personen je verwacht te komen. Gebruik als onderwerp van de mail "GlowGolf" dat maakt het filteren wat makkelijker.
Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 4 November.

Betalen;
De kosten voor deze meeting bedragen €10,90 per persoon, dit bedrag is over te maken naar Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je Naam, Lidnummer en dat het gaat om GlowGolf. Het bedrag dient over gemaakt te zijn op uiterlijk 7 November.

Verzoek:
Gezien de inschrijvingen en betalingen voor de afgelopen BBQ-meeting niet geheel vlekkeloos verliepen verzoek ik iedereen zowel op tijd te betalen als in te schrijven. Helaas  komt het steeds vaker voor dat we achter een betaling aan moeten. Ook komt het geregeld voor dat we alleen maar een betaling ontvangen maar geen inschrijving. Dus graag inschrijven EN betalen.



Tip:
Tevens bestaat de kans net zoals in Twente met de puzzelmeeting om naderhand iets te gaan borrelen of zelfs iets te gaan eten vanuit de gezelligheid, dichtbij de activiteiten locatie in Loosdrecht (reserveren bij www.eetcafeanderz.nl is vooraf wel gewenst)

Locatie;
Eetcafé Anderz
Oud Loosdrechtsedijk 189
1231 LW Loosdrecht Nederland


Organisatie:
Roy olde Meule

Namens het gehele bestuur,

M.v.g.

Dennis Postma


Opkomstlijstje:
- Maurice Rietveld
- Michel Veltman
- Tim Bras
- Koen
- Christian + Saskia
- Dennis + Claudia
- Ard Klok
- Julien v. Maanen
- Matthew + Floor
- Rohald + Sally
- Dante + 1
- Roy (coup a one)
- Karin
- Erwin
- Benjamin

Inschrijving gesloten.


Dennis Postma

Uiteraard zal er spoedig een mailing volgen.

Rohald

Leuk !-!
Glowgolf stond al een tijdje op ons verlanglijstje, dus dat komt helemaal goed.
Nog ff 2 weken wachten voordat ik het officieel bevestig (en betaal).
Maar wij zijn erbij Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier

Dit ziet er wel heel leuk uit, ik ga is overleggen of me vriendin hier ook aan wilt deelnemen. jullie horen en of zien van mij :P !-!

Leuk idee mensen !-!

Karin


Dennis Postma

Leuke reacties al zo snel.  !-!

De mail is zojuist de deur uit gegaan. Mocht je wel clublid zijn maar de mail niet ontvangen hebben, stuur mij dan even een mailtje of een pm met daarin je e-mailadres, dan zorg ik dat de mail alsnog naar je toegestuurd word.

Edwin Postma

Truckertje

Ard Klok

Klinkt zeker leuk. Qua tijden heeft het voor mij niet zoveel zin om dienst te ruilen, aangezien ik of van 07h00 tot 15h00 of 15h00 tot 23h00 moet werken. Maar is even gaan kijken of ik vrij kan krijgen die dag. Andere optie is, mocht er genoeg animo zijn, om bij het eten aan te schuiven.

Nicole

Lijkt me erg leuk!
Zullen helaas zoals het nu lijkt alleen niet aanwezig zijn..
Gezien we geen oppas hebben, wordt het een te lange dag voor Ryan.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

En de eerste inschrijving is ook binnen.
Ik zal een lijstje in de openingspost bij houden.

Rebecca Fontijn

leuk leuk alleen bowlen gaat het niet worden voor mij geloof niet dat de pols dat leuk gaat vinden

Dennis Postma

Dan gooi je toch met je andere hand?  ;)

Althans, ik heb er 2.  :q

Rebecca Fontijn

op zich een idee maar ik en links gaan niet samen Dennis maar maakt niet uit toch als het maar gezellig is

juul

Zere leuke afsluitmeeting. We gaan is kijken of we kunnen (hoop het wel) dan volgt mijn inschrijving ergens deze of volgende week.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev