Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mark

Er zit oranje folie in de tellerplaten verwerkt, dus dat moet je er eerst af zien te peuteren. Anders gaat het niet werken.  ;)

Nikk

Ok Donavan. Doelde meer op of je een HB/Cabrio/Break hebt en met welke motorisering.

Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Donovan178

Citaat van: mark op 11 oktober 2017, 07:27:46
Er zit oranje folie in de tellerplaten verwerkt, dus dat moet je er eerst af zien te peuteren. Anders gaat het niet werken.  ;)

Oke dan want ik had op een website gezien: https://www.astuning.nl/Webwinkel-Product-1169299/Renault-Clio-2-Megane.html
Dat zou dus niet werken als ik het oranje folie er niet tussen uit krijg?

Donovan178

Citaat van: Nikk op 11 oktober 2017, 10:09:09
Ok Donavan. Doelde meer op of je een HB/Cabrio/Break hebt en met welke motorisering.

ik heb de HB een rode ik zal binnenkort wat foto's maken zodat ik ze kan posten.

DirkvdP

Hallo,

Ik ben Dirk van der Peijl, 32 jaar oud en woon samen met Denise in Tilburg.
Sinds 3 maanden in het bezit van mijn eerste Renault Megane, een III Grandtour Expression (zwart)
Ik ben echt heel tevreden met deze wagen en was benieuwd naar wat meer achtergrond, zodoende hier terecht gekomen.
Ben ook van plan wat kleine vervangingen zelf uit te voeren zoals andere uitlaat en navi en wil achteruitrijsensoren toevoegen.
Vandaar dat ik hopelijk wat kan opsteken van de kennis hier.



Z



DirkvdP


Miscent

Hallo,

Ik ben Brian de Ruijter, 30 jaar en woon in Baarn.
Sinds gister ben ik in bezit van mijn eerste Renault.
Het betreft een Megane II phase 2 GT waar ik direct andere velgen onder heb laten zetten.
Kunnen de originele velgen volgend jaar voor de winterbanden gebruikt worden (nu eerst even van de nieuwe velgjes genieten ;))

Voor het uitzoeken ben ik ook op dit forum geweest en ik blijf het hier ook wel een beetje volgen schat ik zo in.
Daarom toch maar even voorstellen.
Ik ben heel benieuwd hoe mijn eerste Renault ervaring gaat zijn.
Het raammechanisme kwaaltje is binnen een dag in ieder geval al bekend bij mij :D.
Op het werk kan ik geen plaatjes toevoegen, die komen wel wanneer ik thuis ben.

Lucas Hermans

Welkom! En een goede keuze! Ben benieuwd naar je GT !-!

Tedo

Welkom en veel rijplezier met je GT! Maar eh...het is (al bijna) winterbandentijd.

Nikk

Welkom Miscent, leuke uitvoering. Benieuwd naar de foto's
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Miscent

Bedankt voor de ontvangst!

Ik weet dat het winterbandentijd is, maar sla dit jaar over.
Iets met... Geld is een beetje op voor 4 nieuwe banden en ik wil nu gewoon even genieten van deze velgen !-!

Nou hier wat foto's :)




Lucas Hermans

#6314
Mooie kleur! Ben benieuwd wat je allemaal aan je wagen gaat doen !-!

Stiekem heb ik net ook nieuwe velgen met zomerbanden gekocht en sla ik deze winter ook over. Net als de vorige 5 winters trouwens :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev