Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

welkom hier !-!
en politiehonden africhten, dus jij bent degene die ze zo vals maakt :D
ik vindt alle honden oke maar zo'n politie hond vindt ik 3x niks :P

Robin

Klaar met het dissen van politiehonden :)

Verder met voorstellen !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn


miquels

Miquels stelt zich voor:Ik,(Dennis),getrouwd,51 al,heb vanaf 2004 het renault-virus, o-),toen was het een super5 TL uit 87 meen ik;die was achter gelaten in de schuur van mijn zwager door 'n neefje van mijn vrouw...,moest 't een en ander aan gebeuren,gefixt en wel,veel plezier aan gehad!En inderdaad lid van ClubCinq en van t franse Super5-forum.
Andere vijfjes volgden,automaat 3x, en een gts en als laatste een express diesel 1.9van '98,die we pas ingeruild hebben(zat geen stuurbekrachting op)tegen een Mégane Scénic 1.6e van '97,dus een type I.
Kleur paars!
Een schitterende wagen,echter,de startonderbreker hebben 'ze' eruit gehaald,heb dus zo'n knipperend rood lichtje in de tellerbak...,
vreemde rammel in de uitlaat; de groene grote zekering in de motorruimte maakt niet altijd contact,waardoor t electrisch systeem weleens uit valt... :?kortom,er valt genoeg te ontdekken hoe 't allemaal in elkaar steekt bij de Megane!
Daar ik goed frans kan lezen,kijk ik nogal eens op een frans forum of site,msn ik met fransen,ook renault-fanatiekelingen!
Hou ook van oudere auto's! Sleutelen boeit me ook!

matthew

Welkom hier Dennis,en misschien vind je hier ook wel de goede tips voor je auto.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Fubar (Marcel)

Hallo Miquels, je Franse talenknobbel zal ongetwijfeld binnen de reno megaan-klub zijn voordeel gaan doen. PS: ooit een 5-je gehad (TSE uit '87) voorzien van een dubbele (2-traps) carburateur. Kennelijk was dat de voorloper :D van de latere IDE-motor. Lekker pittig, maarrrrr af en toe 8)7 >:( :cry:.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

CJ C.

Hallo alle leden van Megane Club,

Helaas heb ik het bericht gekregen dat ik terug ga naar Amerika, de auto gaat ook mee hoor  !-! gelukkig.

Maar ik zal gewoon hier contact blijven houden met jullie. Alleen zal het wat moeilijker gaan met het tunen daar, omdat er daar weinig Renault onderdelen zijn.

Bedankt voor alle reactie's en zal vooral het klimaat wel missen als kiespijn  :D  :q

Groeten CJ

Benjamin Renon

Je kan eerst alles hier kopen en dan meenemen? ;) Succes in de States.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Ja effe inkopen hier en daar opvallen met je coupe.

Veel plezier daar.

CJ C.

Haha dat zou best wel kunnen ja, maar helaas heb ik niet zoveel geld.

Want Dirk je hebt nu een concurrent :P hahaha nee grapje, ik zal me best doen om je bij te houden.

Ik zal zoveel mogelijk proberen om op de site te blijven, ik vertrek volgende week vrijdag, auto is toegestaan in de VS gelukkig :) heeft me pa weer goed geregeld !-!

Tot ziens mensen en nogmaals bedankt.

Dennis Postma

Veel geluk daar. Wel leuk een coupe in Amerika. Ben je niet gelijk de enige die er een in Amerika heeft.  :huh:

Muskito

Goedemorgen,

zal me dan ook maar even voorstellen, mijn naam is Roy, ben 24 jaar wonende te Groningen en sinds 2008 beetje Renault-fan
aan het worden. Ben na wat jaren Alfa Romeo gereden te hebben afgestapt van het merk, niet door de problemen oid want ben die eigenlijk
nooit tegengekomen. Maar ik ben motor gaan rijden en ivm werk op loopafstand ben ik opzoek gegaan naar een klein leuk
sportief karretje. Dit werd een Clio 1.4 16v 3drs Type 2 Fase 1. Na een half jaar mijn vriendin leren kennen. Ze woonde op een redelijke
afstand en ivm vele kilometers maken ook door ander werk heb ik besloten de Clio in te ruilen voor een 1.5 DCI Clio 5drs
Type 2 Fase 2. Nu 1,5 jaar later en inmiddels samenwonend met mijn vriendin hebben we besloten de Clio in te ruilen op een
Megane II 1.9 DCI 5drs. Deze is dus sinds afgelopen zaterdagmiddag in ons bezit. Ik zeg een supernette auto en hij rijdt echt superfijn.
Wel even wennen met al die gadgets en knopjes maar hij bevalt super!  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev