Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

sony


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sebastiaan

H? Ricardo, welkom en heel veel plezier hier :D

vdwaldennis

Hallo
ik ben dennis, 22 jaar uit Deventer
Ik heb sinds maandag een megane coupe 2.0 16v in mijn bezit
Foto's zullen nog volgen

Timo Zuiderduin

Welkom Niels, Ricardo en Dennis!! (en iedereen die ik nog niet verwelkomd heb ook welkom)

veel plezier hier op het forum, maar dat zal wel goedkomen denk ik!!  :D

meganecoupe

Even voorstellen!

Hallo ik ben Arjen en ik kom uit 's-Gravenzande.
Gistermiddag heb ik een proefritje gemaakt in een Renault Megane Coupe model 96/97.
Was reed heerlijk en maandag ga ik denk een beslissing nemen of ik hem inruil.

Nu rij ik in een Mitsubishi Colt, ook altijd naar tevredenheid ingereden, maar ik wilde iets nieuwers met meer opties.



Zoals je ziet hem ik aan die Colt ook het een en ander veranderd.
Maandag gaan we ook kijken of die velgen onder de Megane passen, de monteur had wel opgemeten en ze hebben dezelfde maat.......

Maar jullie horen nog van me, en als ik hem gekocht heb zal ik zsm even een paar foto's ervan maken!

Stefan

snel inruilen die Colt en de coupe aanschaffen..... ;) ;D
en dan lekker snel lid worden van deze gezellige club!!!

welkom (alvast ;))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Citaat van: Niels v Dijk op  8 maart 2006, 18:40:47
Na 3 uur en 35 minuten online te zijn geweest op dit forum zal ik me ook maar eens ff voorstellen :P

Ik ben Niels van Dijk, 17 jaar oud en woonachtig in Oss. Ik ben leerling automonteur en heb sinds 1,5 week een Megane coupe 2.0 van 96. Ik heb deze gekocht met een kapotte motor en samen met mijn broer (Paul v Dijk ook wel bekent hier :P) opgehaald en gerepareerd. Het is een flink project heb nog wel even de tijd nodig maar ik word 12 mei pas 18. De auto ziet er nog erg slecht uit maar ik heb een goede oom die mijn auto helemaal strak wil maken en overspuit ;D :) Hopen dat het allemaal goed komt. 8) Straks als ik mn papiertje heb kom ik?ook zeker bij de club :D

Mvg. Niels van Dijk

H? die ken ik :)
rest ook welkom :D
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

meganecoupe

Jaja....het is hem toch geworden!!

Ik heb de Renault vanmiddag gekocht!!

Nick Mattheus

#159
Hey ik ben Nick Mattheus. (broer van Kenny)
Men cabrio phase 2 word vrijdag geleverd maar ik heb mij al lid gemaakt ;)
Ik word wel maar pas 22 maart 18 jaar dus :( maar ben al wel eens op een meetingkje geweest met men broer (sommige kennen mij misschien nog wel :D).

pics volgen ook nog.
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mickeynox


laatsterenault

#162
Goedemiddag,

Ik zal me ook even kort introduceren. Mijn naam is Koen en ik had een Golfje 1 cabrio, welke nu naar mijn vriendin gaat. Zelf heb ik net een Megane ide 2.0 cabriolet gekocht, zilverkleurig. Momenteel heb ik wat opstart problemen (gasklephuis, injectoren) met de auto vandaar mijn nick. Als ie het doet en morgen komt ie terug van de garage rijdt het wel heel lekker. Even afwachten dus of ik een echte fan wordt of dat ik binnen 2 maanden weer van het forum verdwenen ben? ;)
L8erzz


Jiggy

#163
Ik lees hier al sinds jaar en dag mee en ken ook een groot aantal mensen op dit forum. Maargoed als Renault freak in hart en nieren ken je al gauw veel renault rijders :D
Ken er ook een aantal die hier uit de buurt komen (bijvoorbeeld Gerwinneke/Goldwheeler) en bij het zien van de foto van Jeroen krijg ik ook vermoedens dat hij uit omgeving Etten-Leur kom?
En ik zie als ik 's ochtends naar mijn werk in Zundert rij ook vaak een optisch redelijk verbouwde gele megane rijden.

Ik ben Arno, 26 jaar en kom uit Etten-Leur. Ik ben voormalig voorzitter van Project-Overdose (nu -ex), misschien wel bekend van de ggrote meetings in etten-leur van de afgelopen 2 jaar.
Weet eigenlijk niet echt waar ik me hier voor moet stellen, aangezien ik geen megane rij, maar kick op alles waar een renault logo op in of onder staat. En ik zag wat over vrijdagavond meetings in roosendaal, dus ik denk daar moet ik ook heen nou mijn gebakkie wegwaardig is :)

Rij in een 5 gtt evo en een rode clio 16v.
Van de clio heb ik niet veel foto's aangezien ik m nog maar een maand of 2 heb en t heel de tijd regende 
Mijn Clio is een model 91, rood, tot op de laatste schroef gerestaureerd. Met lederen bekleding. Alles nieuw, letterlijk en staat erbij in een staat die je tegenwoordig niet zo vaak meer tegenkomt.

En om dan van van het lange GTT verhaal een korte te maken, een jaar terug gekocht als echt wrak in 1 of andere boerenloods in oudenbosch met slecht plaatwerk, veel roest, slechte velgen, over de lak zal ik maar niet beginnen, over de verdere staat ook maar niet (buitenkant, bij de 200 deukjes en putjes was ik maar gestopt met tellen) geen interieur niet werkende electra etcetc
Als ik met die auto naar de sloop was gereden had ik moeten betalen om m daar achter te mogen laten.
Maar er zat vrij zeldzame bodykit omheen (die achteraf gezien in zon slechte staat verkeerde dat ik er nog een vermogen tegenaan moest gooien om m nog enigszins te kunnen gebruiken). En op 1 of andere manier moest ik die auto gewoon hebben, ik was al lang op zoek naar een GT-Turbo, dit was misschien wel de in slechtste staat verkerende GTT die ik tegen ben gekomen in mijn zoektocht...maar ik was verliefd en dit moest en zou m worden.
Vorig jaar heel t jaar nodig gehad voor de herbouw en restauratie.
De auto is tot op de laatste schroef uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd, alles is gerestaureerd en alle onderdelen zijn vervangen en/of geupgrade. De bodykit is aangepast en de buitenkant is helemaal onder handen genomen en in een custom parelmoer wit/beige - blauwe kleur herspoten. Natuurlijk hebben we motorisch ook wat leuks gedaan (:D) maar het serieuse werk hieraan gaat de komende weken gebeuren, we gaan het blok uit elkaar halen en intern wat upgraden, waterinjectie inbouwen en nog wat kleine mods, vervolgens komt er een aangepaste BBperformance250 drag turbo op (Hybride T25).

Voor


Na



Met een uitgebreide lijst met specs zal ik jullie niet vervelen maar er is nog maar weinig standaard aan de auto. Maar o.a. Front Mount intercooler, custom air intake, Mocal oil cooler, Open diametre Sidepipe, Denso Iridiums, Cobra Clubman seats, partial interior weight reduction, Sparco 4point belts, lading meters, cleaned antenna, custom hood, volledig gerestaureerde body, gestraald, herspoten in parelmoer wit/beige-blauw, gerestaureerde velgen, Sparco Pedals, Sparco gearknob, QSP vented discs front + rear,OMP brakepads, EVO voorbumper cystom aangepast, EVO achterbumper custom aangepast, EVO skirts, EVO wheel arches etcetcetc

Dusssssssssssssssss dat was m weer voor vandaag.

**MOD**
Typisch geval van een bericht voor het topic Wie is Wie, vandaar dat dit bericht is verplaatst naar dit topic
**MOD**

Erix

Heej Jiggy,

hier ook al te vinden?  ;D :D
ZX-Audio · the finest audio products around

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev