Advertenties


ELIA Designkit Xpression 2

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 10:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bob

Hier de verbeterde versies Jeroen? :D ;D:




Jeroen

Ik vind het totaal niet op de Elia kit lijken.
En ook niet mooi.

Maar super bedankt voor het scannen  :D

Stefan

Het is heeeeeel mooi, maar (natuurlijk) dan ook heeeeeeeeeeel erg veel geld... poehee :-\
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ZioN

Voorkant vind ik absoluut mooi, maar die achter kant? Jaggus ... Sorrie maar dat vind ik beetje te robuust. Maar goed smaken verschillen.

Me is zelf nog op zoek naar een mooie kit voor me m2 tje maar deze nope te duur en te lelijk.

Christian de Vriend

opzich mooie kit,behalve die spoiler op de kont,die vind ik er niet bij passen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

megane74

Ik vind deze kit niet echt heel lelijk op de kofferspoiler na .De voorkant vind ik zelfs het overwegen nog wel waard alleen
zit ik nog met een dillema hoe ik de achterkant ga aanpakken .

Jeroen

Inmiddels wat betre foto's:

EVO I uitvoering:





Evo II uitvoering (wide body):




Michel Cijs

die widebody is niet slecht, maar die kit van elia vind ik beter aansluiten voor het oog

Remko LvB

Vind deze 2e Carzone kit voor de M?gane al wel mooier dan de eerste. Maar die ELIA Designkit Xpression is echt super prachtig, alleen jammer dat die specifiek voor de Rs-versie wordt gemaakt.

Grtz. Remko

Michel Veltman

kit ziet er mooi uit maar die strijkplank achterop mogen ze wel weglaten  :-X :-\ dat vind ik echt helemaal niets
rest ziet er wel netjes uit  :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

RB Cartuning

Ik heb nu ook een voorbumper en achterbumper voor de megane 2 in mijn assortiment van Ibher. Op de een of andere reden kan ik geen plaatjes meer uploaden maar ik heb ze op mijn site staan, www.rbcartuning.nl

Groeten,

Robert Breen
RB Cartuning

ZioN

Even iets tussen door en misschien niet direct aanvullend  voor topic. Maar die DTM spoiler "spirit" is ook wel geinig trouwens.
eveneens de achterkit :)



Jeroen

Is zeker mooi, alleen de bevestiging over de achterruit vind ik minder geslaagd.

De achterbumper vind ik jammer dat het een opzet stuk is over de orginele bumper, ipv zoals bij de coup? een hele bumper.

ZioN

Dat is enige min punt inderdaad , het overlappend over het raam. Maar ik heb er ook 1 gezien die dat niet heeft enkel... Ken uhm niet meer vinden :(

Ferdi

Die megane 2 sport uitvoering he... die heeft toch standaard 2 uitlaten of niet?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev