Advertenties


ELIA Designkit Xpression 2

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 10:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Wow, wat een geile kit is dit:







Heb inmiddels al wat navraag op het Duitse forum.
Wat je voor deze kit nodig hebt is een Meg 2 RS want de kit wordt over de RS bumpers geplakt.
Maar je natuurlijk ook de RS bumpers kopen en dan de kit bevestigen.

Maar Roger wist te melden dat er over een paar weken dezelfde kit onder een andere naam uitkomt tegen een gunstigere prijs:

Citaat van: 2 fast (Roger) op 22 september 2004, 08:32:17
Warte mal noch 2- 3 Wochen ab, dann kommt der selbe Kit auch unter dem Namen Carzone raus. Zu einem g?nstigeren Preis? ;)


sebastiaan

Zeker een nette kit :D
Maar om daar geil bij te zetten.... ???
Of doel je meer op de Duitse "geil"... ;D

Ben benieuwd

Moontje

Sow heej, dat ziet er behoorlijk gelikt  :P uit !!!

Zou mooi staan, h? Jeroen...............  ;D

Stefan

Ziet er top uit inderdaad :D
Volgens mij zijn de velgen 19 of 20 inch :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

#4
ELIA Designkit Xpression 2 ? 1.890,--, Dachfl?gel EGO inkl. Begrenzungsleuchten ? 289,--, ELIA Heck-
fl?gel ? 269,--, ELIA Kompletttradsatz inkl. Luftdruckkontrollsensoren RS-R 8,5x20 mit Conti 245/30-20
? 3.944,--, Leistungskit Secotronic ? 599,--, ELIA Fahrwerkstieferlegung ? 229,--

:o

En daar komt nog bij de RS voor en achterbumper ? 500,00 euro p/s + monteren en spuiten (600 euro ??).
Oftewel zo'n 3500 eurootjes? ;D

En nog een dubbele uitlaat 900/1000 euro.

Bob

Maar dan heb je wel wat Jeroen.

Carzone heeft een tweede kit ontwikkeld voor de Meg 2. E?n versie voor de RS en ??n versie voor de gewone. Als ik de foto's bekijk heeft hij iets weg van deze kit...wel met wat andere details.

Michel Cijs

ik vind pers deze kit mooier dan de carzone kit.........maar erg gaaf dit  8)

Jeroen

Heb je die foto's digitaal Bob?

Want ik denk dat de kit is waar Roger het over heeft.
En als er een kit komt voor de gewone megane is dit alleen maar beter, hoef ik tenminste de RS bumpers niet te kopen.

Heb het zojuist met mijn misschien wel aankomende zwager besproken en hij wil het wel voor me spuiten en monteren. ?8)

Jeroen

Welke Carzone kit bedoel jij Michel...


Michel Cijs

Citaat van: Jeroen op 22 september 2004, 20:31:40
Welke Carzone kit bedoel jij Michel...



die stond laatst ergens in een blad of een site op zo'n vuuroranje rode RS

weet helaas niet meer waar ik hem gezien heb, maar deze was van carzone en leek een stuk meer opgeplakt dan bovenstaande en had ook die rare kofferbakspoiler midden op de koffer

Bob

Sorry Jeroen,

Heb net even gezocht naar digitale foto's van die kit... maar op de site www.carzonespecials.com staat alleen nog maar de Tribal-kit.


Ik ga even proberen in te scannen voor je ?:D

Jeroen

Dat zou top zijn.

Ben al druk aan het googlen maar vind voorlopig nog niks.

Bob

Mijn excuses voor de matige kwaliteit...maar beter kan ik op dit moment even niet:



Dit is dezelfde kit als waar Michel het over had. Lijkt een beetje op de Elia... maar er zitten toch wel wat andere dingen aan. Vind eigenlijk presoonlijk ook de Elia-kit mooier  :D


Jeroen

Bedankt Bob, mocht je een betere scan kunnen maken graag.

Ik wacht maar ff af, de Elia kit is wonderschoon maar gaat me toch ff teveel kosten.
Alleen al aan bumpers en de kit 2800 euro + een uitlaat + de verfkosten.

Bob

Met een minuutje of 2 vervang ik de foto's hierboven ?:D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev