Advertenties


22e Int. Renault Pfingsttreffen Gronau/Westfalen (D)

Gestart door fienchen, 14 april 2012, 00:11:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nielsjoh

Goedenacht!.
Vandaag was ik aanwezig op de, voor mij 'eerste' meeting met de Renault Megane Club, namelijk in Gronau.
Dit is mij zeer goed bevallen, vond het echt tof. Het weertje zat ook lekker mee  !-!
Vandaag velen auto's mogen bewonderen, wat zaten daar juweeltjes tussen zeg!
S'middags toch eens besloten om mijn tankdop te laten airbrushen, en ja, zoals Roy (Coup a One) al vertelde, het is de eerste keer helaas mislukt. Doordat de spuiter teveel blanke lak opspoot op het laatst, is de verf gaan druipen zeg maar. Na dit verteld te hebben aan de spuiter, en hij gekeken had, zijn we tot de conclusie gekomen dat het na een uurtje harden gepolijst kon worden, en vervolgens er een nieuwe laag blanke lak overheen ging. Na dit gedaan te hebben was het resultaat geslaagd, ik ben er tevreden mee!. Alle mensen bedankt voor de gezelligheid van vandaag, en speciaal dank voor Roy (Coup a One) die nog tot het einde (airbrushen) erbij bleef (gezellig!). foto's: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.222692174515498.48369.100003241516407&type=3&saved Tot de volgende meeting!  :)
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Didi

Aaaahhh  :cry:  :cry:

ik moest gisteren onverwacht werken, en kon helaas niet naar Gronau.........
had graag eens al dat Franse spul  :grin: bij elkaar willen zien..

Edwin Postma

Ook wij hebben een top dagje gehad.
Na afloop nog een lekkere Shoarma hawai schotel gescoord met extra kaas en zonder amandelen. samen met Janneke, Josje, Erik, Roy en Nicole Nobbe.
Was weer een top dagje.
Hij staat alweer op de kalender voor volgend jaar !-!
Truckertje

Dennis Postma

Zo heb ook net even de foto's nagelopen en geupload:

http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Gronau2012/

Mocht iemand een specifieke foto willen hebben dan kan dat natuurlijk, stuur me dan even een mailtje aub.  :)

Fubar (Marcel)

Dennis en andere club-fotografen...... !-! Y

Zijn BTW enkele club-megaantjes nog in de prijzen gevallen :? :?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Nee. Vreemd genoeg niet. Als je zag welke Megane er vandoor ging met de prijs mooiste Megane 1 hadden meerdere leden van ons daar makkelijk kans op gemaakt. Ik heb zelfs geen foto van de "mooiste megane 1", zo mooi was ie. :sleepey:

Fubar (Marcel)

Vorig jaar haalden we in Gronau ook al niet de finale, het lijkt stiekumpies wel het Gronau's Eurosongfestijn >:( 8)7 :cry: ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roy (Coup a One)

Citaat van: nielsjoh op 28 mei 2012, 02:26:12
Alle mensen bedankt voor de gezelligheid van vandaag, en speciaal dank voor Roy (Coup a One) die nog tot het einde (airbrushen) erbij bleef (gezellig!). foto's: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.222692174515498.48369.100003241516407&type=3&saved Tot de volgende meeting!  :)

Nielsjoh het is vanzelf sprekend om 'n mede clublid niet alleen achter te laten daar blijf ik net zo graag iets langer voor als dat je met ontevredenheid naar huis was gestuurd en €10,= korting had, nu ben je toch tevreden en je hebt strak werk ;)

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 28 mei 2012, 10:56:57
Na afloop nog een lekkere Shoarma hawai schotel gescoord met extra kaas en zonder amandelen. samen met Janneke, Josje, Erik, Roy en Nicole Nobbe.

Tja wachten was geen keuze en moest ik me dat lekkere schaapje laten gaan Y Behh

Rick Santbergen

#189
Melanie en ik vonden het een leuke meeting en hebben het goed naar onze zin gehad. Het weer zat mee en er hing een gezellige sfeer.

Toch heb ik persoonlijk een nare nasmaak aan de prijsuitreiking. Dit komt niet door de uitslag, maar door het gedrag en de houding van sommige van onze clubleden. Terwijl er terechte en minder terechte winnaars naar voren kwamen, werden de bijrijders en auto's voortdurend belachelijk gemaakt. Hierbij hoorde ik uitspraken zoals:
- "Haha die auto heeft zelfs roest, hoe kan dat nou winnen."
- "Ik vind een prijsuitreiking hartstikke onnodig en belachelijk dat ze dat doen"
- "Nou, wat kan die gewonnen hebben"
et cetera.

De meeste uitspraken ben ik al vergeten, maar ik heb mij er zwaar aan geërgerd. Als je een prijsuitreiking onnodig vind, moet je niet komen kijken. Als je geen respect op kan brengen voor anders mans auto, heb je in mijn ogen niets te zoeken op een auto meeting.

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en geen club standpunt.

Roy (Coup a One)

#190
Tja Dennis das ist genau, warum Sie das Foto macht, Hintergrund macht noch hergestellt doch Y





Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 28 mei 2012, 12:21:22
Nee. Vreemd genoeg niet. Als je zag welke Megane er vandoor ging met de prijs mooiste Megane 1 hadden meerdere leden van ons daar makkelijk kans op gemaakt. Ik heb zelfs geen foto van de "mooiste megane 1", zo mooi was ie. :sleepey:

Hierbij de Megane die uitgeroepen is tot de mooiste Megane 1




Fubar (Marcel)

#192
Hoe kan dit nou :? :x

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Dat vroegen wij ons dus ook af.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik de overige prijswinnaars over het algemeen wel terrecht vond. Er zaten er natuurlijk een paar bij die 'm wonnen omdat ze de enige waren met het betreffende model. Maar verder waren het stuk voor stuk knappe auto's.

Roy (Coup a One)

 ;( Heeft wel 'n mooie voorbumper en verder :x uit respect 'n mooie auto Y maar niet de 1e 8)7

Verder :x geen commentaar ben het eens met Rick !-! en Dennis _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev