Advertenties


Mini meeting Limburg

Gestart door Albert001, 19 maart 2012, 16:54:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ja maar een hoop van ons denk ik niet Niels, dus wel leuk om te doen een toertocht.

Albert001

3 landen punt is mooi en dan binnendoor helemaal via epen en dergelijke boerenlandwegen naar valkenburg.

Ik kan het dromen hier aangezien ik in VAALS woon in de buurt van het 3 landen punt  :D
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Remy P

Wellicht is een algemene meeting dan veel leuker zoals hierboven al werd geopperd. Anders is het een groepje Limbo's die in bekend terrein gaan rijden :q leuker ook voor mensen die de omgeving nog niet kennen ;)

Remy P

@ Albert: rij jij in max. 20 minuten van Vaals naar Roermond? Knap, doe ik je niet na dan! Van mijn huis naar Heerlen is al een half uur :q

Albert001

Is een optie als er meer mensen van het limburgse landschap willen genieten.
Er is meer als genoeg te zien hier voor de geene die niet bekend zijn in ons heuvelland van berg en dal
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Albert001

Uhhmm Remy ik rij geen 100
Elke nacht rond half 3 ben ik al in 10 min in Kerkrade.
En ik heb een abbo gekregen voor de linkerbaan op een of andere manier gaan ze altijd bijna gelijk aan de kant als ik aan kom gevlogen
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dante

Ben er in december nog geweest. Via het 3-landenpunt door Duitsland weer terug naar het Landal-park :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Albert001

@Dante dan was je 2 min bij me vandaan
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Benjamin Renon

Als je een meeting wilt organiseren moet je (als lid zijnde) met Rick contact opnemen.

Een gedeelte van de avond meeten moet wel kunnen lijkt me. Overdag en weekend is niet aan te raden ivm drukte.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Remy P

@ Albert: dan kan het wel ja :q ik houd me tegenwoordig netjes aan de snelheden....laatste bekeuring heeft er gigantisch ingehakt, dus ik pas wel op voordat ik het limiet overschrijd!

@ Dante: mooie route! Door het Eifel-gebied ;)

Benjamin Renon

Dan kan ik je ook wel een binnendoor route naar de Nurburgring uitstippelen. Is nog net wat leuker... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Remy P

Haha...zou wel een top afsluiter zijn van zo'n dag! ;)

Albert001

Of gewoon de Moschau route rijden is alleen maar binnen door leuk voor tussen door en een hele hoop bocht werk door de bossen heen.
Tussendoor stoppen in Monschau en bij het stuwmeer een erg leuke en mooie route voor de zondag middag vooral met mooi weer.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Remy P

Stel het maar eens voor aan Rick en kijken dat er voldoende animo voor is ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev