Advertenties


Mark's hobby's

Gestart door mark, 16 maart 2012, 21:46:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Maffe skaters  ;) dit is hun manier van een boom versieren denk ik  :D
Ze gooien hun oude schoenen (en soms een fiets) in de bomen rondom de halfpipe

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

Gisteren was er nog een mooi plaatje van mij geschoten met een volleybalwedstrijd

Hier smash ik een bal over het net (nummer 13 ben ik  >:D )


Karin


mark


mark

Gisteren nog ff wezen bmxen in de halfpipe  8)

Alles was nog wel nat en glad dus ik kon niet zo hoog springen en moest voorzichtig doen (helm op  ;) )











Ja let maar niet op het schaap op de halfpipe, de skaters zijn weer eens creatief geweest  :D

mark

Heb de velgen en banden van een mooi kleurtje voorzien  :)

En ik heb onze oude fietsendrager geschikt gemaakt om als bmxdrager voor op dak te dienen   >:D !-!
Moet alleen nog een paar klemmen maken om de bmx vast te zetten en nog wat kleine dingetjes  :grin:


Heb ik met mijn telefoon genomen dus een beetje slechte kwaliteit .

mark

Heb nu iets nieuws om mij voorlopig mee te vermaken.  :P
Ik heb nu een programmaatje geinstalleerd: autodesk 123d catch

Je kan er 3d modellen mee maken, het enigste wat je nodig hebt is een hele zooi foto's van het zelfde object.
De kunst is alleen om alles op ongeveer de zelfde afstand en verschillende hoeken te fotograferen.  8)7

Heb vanavond ff snel een paar foto's gemaakt, ga het uiteraard nog een keertje overdoen en neem er dan wat meer tijd voor.  :D

De eerste poging:



De voorkant is nog wel redelijk gelukt.  !-!

mark

#53
Kuch kuch ff wat stof afblazen.  :D

Na dik een jaar pauze, had ik van de week de bmx weer uit de schuur getrokken.



Helaas is de bmx iets te klein geworden, dus tijd voor iets nieuws.  :P  >:D

Nu kan ik wel een groter frame gaan bestellen, maar dan zit ik nog met die 20 inch wieltjes.
Is voor de lange afstanden wat minder prettig.  :D

Dus ik ga een custom faction amero 22 inch frame,vork en wielen kit bestellen.



En deze verder opbouwen met nieuwe onderdelen.

Heb dit nodig:
-Stuur
-grips
-remkabel set
-remmen set
-gyro set
-22mm spanish BB lager set
-22mm crank set 175mm
-zadel
-zadel pen

En de freecoaster achternaaf word overgezet van mijn oude bmx.  !-!

Dit word waarschijnlijk de eerste 22 inch bmx in nederland.

Bmxen waren tot kort geleden alleen in 12, 14, 16, 18 (kleine bmxjes) en 20, 24 inch leverbaar. (hierna kun je het niet echt een bmx noemen)
Nu beginnen een paar merken zich langzamerhand wat meer in 22 inch te verdiepen.

Er is tot voor zover ik gezien heb, nog maar 1 merk die een complete 22 inch bmx maakt.
Maar die zit in amerika, en heeft wat mindere specs dan deze kit.  :P

mark

Gisteren voor het eerst weer in een skatepark geweest. (burnside in deventer)
Het was wel weer ff wennen.  :D


mark



Encore bikes in Canada brengt volgende maand een complete 22 inch bmx op de markt.
Ik ga dus ff afwachten wat deze moet kosten.

De frame specs zijn bijna helemaal het zelfde.
Zal dan alleen de remmen veranderen, en de achterste velg voorop zetten en een nieuwe verchroomde dubbel wandige velg voor achter bestellen.
En andere banden, want dat blok profiel rijd voor geen meter.  :D

Maar goed dat ik nog ff heb gewacht met alles bestellen.  :)

mark

Heb een paar uur geleden gemailt, en net een mailtje terug gehad van encore bikes.
Deze fiets kost de helft van de amero kit, waar ook nog eens voor ruim 500 euro aan onderdelen op moeten om die fiets compleet te maken.
(en dan heb ik ook nog een beetje op de kosten gelet  :shocked: )
Dit word hem dus.  !-!

Alleen nog ff afwachten wat de verzendkosten zijn, en of ze ook naar nederland kunnen verzenden. (ga ik wel van uit)

mark

Ik heb de fiets besteld, het komt vanuit canada met de boot.
Dus het duurt nog wel ff voordat deze er is.  ;) Kan ik nog ff sparen voor de updates die ik wil doen aan de fiets.  :P

mark

Vandaag de bmx met de post gekregen, alleen een beetje jammer dat ik er nog ff 170 euro invoer belasting over moest betalen. belachelijk.  >:(

Maargoed, gelijk maar is in elkaar gezet.

Het verschil met m'n oude bmx.





Helaas hebben ze dit slappe systeem gebruikt om de voorvork met het stuur te verbinden.
Dit is niet het enige waar de voorvork mee vast zit, maar je kan er op wachten dat ik dit kapot ga rijden.
Hier ga ik een dikke ring in lassen, met een moer er achter.  ;) De banden ga ik ook snel oproken, want deze zijn wat aan de smalle kant en hebben een blok profiel.

voor de rest ziet alles er wel stevig uit.  !-!
Ik ga nog wel ff mijn freecoaster achter naaf overzetten van m'n oude bmx.

mark

Gisteren voor het eerst er op gereden, nadat ik de freecoaster om heb gewisseld.
Moet alleen nog een keer de spaken wat stakker  zetten. Ik heb daar wel gereedschap voor, maar dat gereedschap slipt over de nippels heen, dus ik heb nog een maatje kleiner nodig.  ;) Benieuwd of de fietsenmaker zo'n ding heeft.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev