Advertenties


Meeting Noord-Holland

Gestart door Nick van Baarsen, 26 februari 2012, 18:44:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

zo eerst koffie met karin en dan kijken of et geel of grijs wordt totcstraks dan maar heren

Fubar (Marcel)

Luitjes, ik ga het dit keer niet redden.
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

tot die conclusie kwamen wij net ook marcel

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Zo weer thuis van een geslaagde meeting!
Het was erg gezellig en weer wat nieuwe gezichten gezien en oude die ik nog niet aan hun auto's heb gekoppeld  8)7
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Heatzone (Mark)

Dat was het zeker!! Michiel heeft iets gemist hoor. Bedankt nog voor dat ritje Erwin, dat was echt heel vet !-!

Roadkill (Michiel)

Nee hoor Mark dat ritje heb ik morgen wel ;) Maar was zeker gezellig, en de opkomst was ook boven verwachting :D

@Karin: vond het echt super gaaf dat je er was, en je mag me er aan houden dat ik een keertje jullie kant op kom!! (van de rest ook super hoor, maar Karin heeft er nog een stukkie voor moeten rijden zeg maar ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

Ohja, dat is ook zo! nou ik heb hem vandaag alvast gehad. Helaas kon ik morgen niet...

het word tijd dat ik nu ga slapen. Iedereen bedankt voor de meeting vandaag het was weer top!!

MiniMeganeRS

Zeker een geslaagde avond !-!
en Michiel nog bedankt voor je uitnodiging. :)

Roadkill (Michiel)

Ach met jou megane verdien je een flyer en uitnodiging :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Dame en heren, ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Michiel, dat stukje vond ik meevallen. Was maar een uurtje. Niet iets wat ik elke keer ga doen maar vond het nu meevallen. Op de terugweg nog even de politie gebeld, reed een auto op de A4 met helemaal geen verlichting aan de voorkant. Levensgevaarlijk.

Ik probeerde de bestuurder te waarschuwen maar die dacht geloof ik dat hij overvallen of zoiets zou worden als hij zou reageren. Er helemaal bij was die persoon ook niet want hij kwam naar links toen ik naast hem reed omdat hij dacht dat hij op een afslag zat en mij ook niet zag. Ik hoop dat ze hem van de weg hebben kunnen halen.

Roadkill (Michiel)

Hm misschien gevalltje heerlijk helder oeps iets te veel?

Even een opsomming van de auto's die er waren:
TwingoII :3x
Safrane: 1x
MegI:5x
MegII: 2x
LagunaII: 1x

Al met al eigenlijk een heel mooie opkomst, zeker voor een eerste keer/door de weekse dag/vakantietijd/ en zeer kort van te voren aangekondigd Y
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Thijs

Was inderdaad een gezellig avondje  Y Ik begin nou langzamerhand ook iedereen een beetje te kennen en herkennen ;)
Heb me vandaag ook als RMC Lid aangemeld, dan hoor ik er ook officieel bij  !-!
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Roadkill (Michiel)

Zo zal het hier ook ff melden, maar binnenkort waarschijnlijk toch maar weer een een kleine meet bij de Mac in Hoorn, zodra ik meer weet post ik het hier!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev