Advertenties


Reacties op Wall of Fame

Gestart door Stefan, 17 februari 2012, 10:31:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ren? v. Kaathoven

Nu kom ik nog maar zelden op dit forum. Maar misschien is mijn oude Megane ook een aanvulling:

Megane coupe phase 1 uit 1996. Motor is een 2.0 8v.





live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

Roadkill (Michiel)

Geinig kleurtje, en mooie wielen!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Ik gooi hem in de groep René. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Persoonlijk vind ik van niet.
Naar mijn weten is hij nooit echt lid geweest en heb ik hem nooit op 1van onze meetings gespot.
Maar het is inderdaad wel een heuse show auto. o-)
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Als hij geen lid is geweest ben ik het eens met Edje, anders zou je natuurlijk elke mooie knappe Meg hier kunnen neerzetten..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

En om die reden zal deze verder knappe Megane niet in de wall of fame opgenomen worden. De wall of fame is alleen bedoeld voor auto's die van een (ex)clublid geweest zijn.

Christian de Vriend

Nu mijn 1,6 volgende week vertrekt,komt deze in aanmerking voor the hall of fame?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ren? v. Kaathoven

Citaat van: Dennis Postma op 25 augustus 2012, 10:17:37
En om die reden zal deze verder knappe Megane niet in de wall of fame opgenomen worden. De wall of fame is alleen bedoeld voor auto's die van een (ex)clublid geweest zijn.

Ik hoef ook niet persé in de het topic opgenomen worden.

Maar ik ben echt wel degelijk lid geweest van de Megane club. Een jaar of 3 zo uit m'n hoofd. Zelfs in het eerste jaar dat de club is opgericht. Ik geloof 2001 of 2002... Ik ben bij de allereeste meeting geweest die bij Michel Cijs in/bij een manege werd gehouden. Aansluitend was er een toertocht. Die ook over een stukje Duitse autobahn ging. Daar liep de motor van mijn Megane vast. (fout van de garage) De "oude" garde van de eerste dagen van deze club weten nu wie ik ben, en welke Megane dit is...

Verder wat namen die mij (hopelijk) nog zullen herkennen: Gerwin Batten, met hem had ik ook, (voordat mijn Megane groen werd) gouden velgen op een blauwe auto.
Jeroen Vlug was toendertijd voorzitter van de club.
Niels Nederhof zat geloof ik ook mee in het bestuur.
Paul van Dijk stopte toen ik dus in duistland met kapotte motor stond. Hij reed als laatste in de stoet van Megane's in die toertocht.
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

Dennis Postma

Sorry Rene. In dat geval is het geen probleem. De ledenlijsten die ik heb rijken niet zover in het verleden. Aangezien dit ook binnen het huidige bestuur niet bekend was en van de oude garde er nog maar weinig actief zijn helaas wisten wij niet beter dan dat je geen lid geweest bent.

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Stefan

#85
Dan wel erin dus Y

Edit:
Zojuist toegevoegd:
Rene van Kaathoven - Megane I Phase I Coupe
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Citaat van: Ren? v. Kaathoven op 25 augustus 2012, 13:17:51
Paul van Dijk stopte toen ik dus in duistland met kapotte motor stond. Hij reed als laatste in de stoet van Megane's in die toertocht.

:D
Dat vergeet ik ook niet meer, met 210-215 motor vast.

Was zelfs in de tijd van de 1e digitale camera's  :)

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Erwin Haanen

Jullie mogen mij altijd in de hall neergooien :) , moesten jullie foto`s moeten hebben sturen jullie maar een mailtje .
megane 4 station 1200 gtline

matthew


Edwin Postma

@Rene.
Weet jij trouwens wat er met de megane gebeurd is?
hij lijkt verdwenen o-)
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev