Advertenties


Foto's cupra lip achterbumper

Gestart door Remy P, 17 januari 2012, 14:57:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remy P

Graag zou ik willen vragen of mensen die plaatjes / foto's hebben van een cupra lip die gebruikt is bij de achterbumper, deze hier zouden willen posten. Ik ben namelijk alvast aan het bedenken / voorbereiden op een projectje die ik later dit jaar (als ik tijd heb) wil gaan doen en dat is het plaatsen en (vooral!) bewerken van een cupra lip bij de achterbumper. Er zijn diverse types en uitvoeringen cupra lippen en ik zou graag een beter beeld willen krijgen hoe dit er onbewerkt uitziet zodat ik goed kan bedenken wat ik er mee wil ;)
Op het forum heb ik slechts één foto gezien waar een cupra lip zodanig geplaatst is. Ik weet dat er meerdere foto's van staan op het forum, maar die zie ik niet. Of deze foto's verjaard zijn of het aan mijn pc ligt dat ik ze niet zie weet ik niet, maar ik zou het op prijs stellen als mensen hier alles bij elkaar zouden willen zetten.

LeonCoupe

De eerste die ik heb kunnen vinden hier op het forum.


Dennis Postma

Dat is de cabrio van Niels Nederlof.  Y

Remy P

Dat is inderdaad de enige die ik op het forum heb kunnen vinden ;) ik hoop alleen dat mensen aan meer foto's kunnen komen. Een foto recht van achter zou ideaal zijn, dan kan ik die eventueel fotosjoepen ;)

Edwin Postma

Truckertje

Remy P

Absoluut ;) Alleen vind ik het zelf nog mooier als de naad tussen bumper en lip weggewerkt is en de zijkanten (waar de lip smaller is dan de bumper) ook opgedikt zijn, zodat het uit zal zien als één bumper ;)

Fubar (Marcel)

Citaat van: Remy P op 17 januari 2012, 20:17:04
Dat is inderdaad de enige die ik op het forum heb kunnen vinden ;) ik hoop alleen dat mensen aan meer foto's kunnen komen. Een foto recht van achter zou ideaal zijn, dan kan ik die eventueel fotosjoepen ;)

Voila !-! sjoepsjoep!! Y


Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen



Een betere dan deze vind ik niet.

Fubar (Marcel)

 !-! !-! !-!
Als het gras twee kontjes hoog is..... :D ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rogier

Lijkt alles laag om je zin af te maken Fubar :P

Fubar (Marcel)

Rogier, had iets anders om het af te maken, maar dan gaan we weer off-topic >:( 8)7:
http://www.youtube.com/watch?v=rQHU11Ol-cM

Wellicht een nieuwe (carnavals)topic :huh: Tijd begint te dringen wat dat betreft Y ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Doen we dat dan wel even ergens anders? Hier graag back on topic.  :)

Remy P

Kijk, dit zijn toppie foto's! Thnx mannen! !-!
Zal gauw een schetsje in dit topic droppen over mijn plannen met de lip ;) in de tussentijd zijn meer foto's altijd welkom!

Remy P

Heb vandaag even tijd gehad om een schetsje te maken van hoe ik het ongeveer wil gaan maken (let aub niet op het 'inkleuren'..ben geen genie met fotosjoep :q...gaat om het idee!).
De gebruikte lip is eentje waarvan de beiden buitenste verticale 'lijnen' dikker zijn dan de binnenste...volgens mij van een Seat Toledo als ik me niet vergis?? Anyway, die wil ik zodanig insnijden/afzagen/bewerken, dat deze exact doorlopen in de uitsnede van de uitlaatpijpes.
Verder wil ik alle naden wegwerken dat de bumper en lip in elkaar doorloopt en één geheel lijkt. En ook, de lip komt iets naar binnen te staan ten opzichte van de originele bumper (op dit plaatje bedoel ik dan links en rechts), deze ruimte wil ik ook opvullen.
Uiteraard wordt de gehele nieuwe bumper-combinatie in dezelfde kleur gespoten ;)

Zie hier het idee:



Het enige waar ik nog mee zit is hoe ik deze grote vlakken ga opvullen. Heb ergens gelezen dat plamuur niet goed houd als het op te vullen vlak dieper is dan 3 mm. Klopt dat? Wellicht moet ik eerst met glasvezel en hars gaan werken en dan af-plamuren??

Jeroen

Ik wist dat ik ooit eens een shopje gemaakt had van cupralip icm Niels zijn cabrio.
En na wat zoeken gevonden (erg leuk trouwens die zoektocht, een hoop oude shopjes tegengekomen)

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev