Advertenties

Zijmarkeringslichtjes

Gestart door ids, 19 april 2005, 09:34:06

Vorige topic - Volgende topic

ids

Ik zit erover te denken om van die zijmarkeringslichtjes te monteren rondom de auto, nu had ik alleen de volgende vraag: Volgens mij mogen deze lampjes alleen als je ze minimaal 25 cm vanaf het wegdek monteerd. Nu zie ik er wel meer mee rondrijden en die hebben ze gewoon aan de onderkant van de bumper gemonteerd. Dus ong. 15cm vanaf het wegdek (vind ik dus ook het mooist) Maar krijg je hier problemen mee met de apk danwel KLPD?

ids

Weet niemand of dit door de keuring komt?? Ook niet onze forummonteurs?? ;D

Tuned

volgens mij doen ze nie moelijk  over die oranje (meestal ovaaltjes) op de zijkanten van voor en achterbumper, vergroot alleen maar je opvallendheid...
duitse wagens hebben dit heel veel

ids

I know, maar de hoogte ervan is misschien wel een punt ter discussie voor de apk en dat wil ik wel even zeker weten :D

Tuned

uhmm dan haal je de lampjes er uit en doen ze het niet of is dat loze verlichting wat ook nie mag? even vragen aan een keurings bedrijf

Tony

Voor de APK valt dit onder de niet verplichte of additonele verlichting. Zolang de wegen-verkeerswet dit toestaat, is er voor de APK niets aan de hand. Zie hoofdstuk neonverlichting (zowel binnen als onder het voertuig): Dat is geregeld in deze wet. >:(

ids

Mck

Ik heb ze er ook onderaan zitten, nooit problemen gehad met apk of politie!!
Bij apk keuring gewoon even uit doen!!  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev