Advertenties


[*megane coupe*] Dave

Gestart door Tuned, 21 september 2004, 09:03:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

zo vandaag weer aan de slag geweest..

van de week de PS 2 al gehaald


en de plek al een beetje bepaald


vandaag op naar HIFI POINT in boxmeer waar de megane een weekje zal blijven staan..


gelijk even een shot van de deurpanelen gemaakt :)


daarna even snel gepast..



de bekleding gezien die zal worden toegepast..

het zilvergrijze zal het paneel gaan sieren en het zwarte (op de ondergrond te zien) zal de kleine paneeltjes gaan bedekken, is overigens het zelfde stofje als de sub kisten..
ik ben daar als gelukkig mens weggegaan en zal daar zeker als nog gelukkiger mens volgende week weer heen gaan

de mannen van hifi point wil ik dan ook alvast hartelijk bedaken  :lol:

Tuned

zo morgen weer terug naar hifi point eens kijken hoe alles is en de megane weer menemen zal van het weekend eens fotos maken  ;D misschien van iets meer dan alleen de deur panelen ::)

Tuned

zaterag de megane weer opgehaald en ziet er super mooi uit, nieuwe deurpanelen  ;D



Tuned

gister even wat fotos gemaakt vond het er wel leuk uitzien zo:
















Tuned

megane heeft ook op ETS gestaan en was super tof








Tuned


Tuned

meterhouder voor 2 meters zitten erin, chrome brandblusser en nieuw NOS schakelaar met ledje ;D

Tuned

voorbumper word volgende week weg gebracht, velgen verwacht ik met een week, en heb de kop weer vol plannen zitten, bedoeling is de megane volgend jaar anders te hebben...


Tuned

afgelopen week eindelijk de andere velgen binnen gehad en direkt maar een afspraak gemaakt om de banden te laten omleggen..



de nieuwe velg:





even in mijn super grote megane de 4 dozen gepropt :)



en een hele tijd later zaten ze eronder :







Tuned





super blij met de nieuwe bump, thanks too 2seemegane voor het goede voorbeeld? ;D ;)

Tuned

sinds gister is de megane voorzien van een compleet gereviseerd 1.6e motorblok en een nieuw inlaatstuk
megane loopt weer heel erg goed

Tuned

tft scherm in de kofferbak gemaakt...


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev