Advertenties


Klets maar raak DEEL 168

Gestart door Stefan, 21 november 2011, 16:14:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Een RS achterbumper maakt de Grandtour van achter (nog) lager,en vind als je de RS bumper neemt dat je ook de uitlaten moet hebben,enkel dan hebbie een groot probleem als je ook je trekhaak wilt houden.Vandaar dat ik de pijpen dan aan de buitenkant wil hebben,dus als iemand dat voor mij zou kunnen foto sjoppen? (mag ook op een gewone Meg RS,gaat mij er ff puur om of het een beetje smoelt
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Je bedoelt waar normaal de (overigens dichte) roosters zitten?

@ Dante: klik en  nogmaals klik

Roadkill (Michiel)

Ja normaal zitten de uitlaten in het midden (orgineel RS) en ik wil ze dan aan de buitenkant hebben, waar de roosters inzitten


xxxxxxO  Oxxxxxx        (standaard zeg maar)

Oxxxxx  xxxxxO           (zo zou ik het wel eens willen zien)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

@Tedo: Dank je, maar "Dieser Verkäufer bietet keinen Versand ins Ausland an." & "Versand nach: Nur Selbstabholung" in beide advertenties... Daarnaast zou ik toch een setje nieuwe kopen ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

ben weer op de hoogte hoor jullie mogen verder kleppen  !-!

Benjamin Renon

#200
Vandaag weer een dagje vrij gehad om af te zakken naar Circuit Zolder voor twee sessies vrij-rijden met de Evo. De eerste sessie was met een vochtige baan de tweede sessie was het aardig droog. Ik heb er één Mégane 2 RS (blauw) gezien. Daarnaast een paar Clio's, Honda's, BMW's en nog wat spul.
Had gewoon mijn eigen tempo aangehouden, want dit toch wat anders dan op een openbare weg rijden. Remmen hielden zich weer erg goed, de hardheid van de KW-set had ik ook niet aangepast en de bandenspanning had ik thuis al wat naar beneden gebracht. Ik verwacht dat als ik daar mee ga spelen het nog wat beter aanvoelt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Benjamin Renon

Heb wel filmpjes. ;) De foto's moet ik nog nakijken, maar verwacht dat er niet veel gelukt zijn. Wel heel even op het paddock gekeken, naar wat interessant spul, maar was er weinig.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

Klinkt erg vet, Benjamin. Begint het dan niet te kriebelen om een setje slicks op de kop te tikken..?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Christian de Vriend

Al een tijdje ben ik aan het aasen op een actie van een leverancier van ons,en vandaag kon ik hem dan eindelijk halen  :q

Het is een prul dingetje,maar vond het gewoon grappig om te hebben  :q





Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Een beetje wikkie-wakkie inderdaad, maar wel geinig om te hebben ja  Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Loopt ie nog een beetje fatsoenlijk Christian?

Benjamin Renon

Citaat van: Dante op 30 november 2011, 19:13:34
Klinkt erg vet, Benjamin. Begint het dan niet te kriebelen om een setje slicks op de kop te tikken..?
Nee daar begin ik niet aan. Dan gaat er geheid iets anders kapot omdat ze teveel plakken op het asfalt. Heb wel eens met iemand meegereden die semi-slicks (Toyo R888) had en dat plakt als ze goed warm zijn behoorlijk. Dit houden ze 3 á 4 ronden vol en dan gaat het langzaam steeds minder.

Ziet er wel geinig uit Christian. Het is dat er Renault bij staat anders had ik niet geweten welk merk het is. :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

#208
@benjamin


niet voor je beurt gaan kijken he haha ! blijf zoon mooie auto ! mooier dan die ik nu heb .... vind ik


@ edje

inderdaad echt een dikke wagen met een top kleur er op !


droom autotje voor mij denk ik ;)

Edwin Postma

@ ben, zolder vind ik altijd een baantje.
Lijkt me wel lachen om daar terijden.

@ christian. Kleine kinderen worden nooit groot he?!

@ rodney. Niet alleen een droom autotje voo jou vrees ik haha :D
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev