Advertenties


verschil geluiden luchtfilters

Gestart door xCoupex, 3 november 2011, 13:59:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

Aangezien je kenteken aangeeft dat je een 1.6e hebt is het moeilijk om na te gaan wat je wel hebt Frank ;)

Ps. Sorry Stefan :$

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Heatzone (Mark) op  4 november 2011, 11:56:48
Aangezien je kenteken aangeeft dat je een 1.6e hebt is het moeilijk om na te gaan wat je wel hebt Frank ;)

Ps. Sorry Stefan :$

1.6?
:S
ik heb echter wel een 2.0 8V
met de motor code F3R.
ook bij RDW!



(((sorry stefan )))
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

#33
Weer terug ontopic, de auto maakt ook wel verschil. Ik heb inmiddels zelf 4 verschillende luchtfilters geprobeerd (K&N vervangingsfilter, K&N openfilter, Raid HP powerfilter + alu behuizing en nu de Pipercross Venom). Meeste geluid kwam uit de openfilter, maar dat ging gepaard met de minste prestaties. Meest tevreden ben ik over de Pipercross en Raid HP, nadeel van de RaidHP is dat er geen koudeluchtbuis bij zat en de oppervlakte van het filter was lager dan bij de Pipercross.

Heb een keer meegereden met Christian in een Pug 207 206  o-) en daar zat ook een powerfilter en die klonk nog bruter dan die van mij hahah, anders gezegd een auto maakt zeker een verschil.

Christian de Vriend

206 lieve schat  :q ;) zo luxe hebben we het niet,zeker niet na de trouwerij  :q

grappige is,dat filter is er van een eind in geknald,hangt nog aan tyraps ,en is onbeschermd (correcte montage staat op de planning)
Dit filter kwam overigens uit mijn eigen gebakje,ik heb de oude van erwin overgenomen,deze had meer oppervlakte.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

vliegende hollander

Wij hebben een 2.0 16v van '97 met een k&n openluchtfilter en dat klinkt als een jekko.
Als je hem goed doortrekt begint hij helemaal te sissen.
En de prestaties zijn merkbaar beter geworden.
Zelfs mijn A-technische vrouw heeft het bevestigd na de montage van het filter. :q

mkool

die prestaties zitten tussen je oren. Dat komt puur door het geluid want de kans is groter dat je prestaties slechter zijn geworden dan met het originele filter.

Christian de Vriend

vermits deze goed gemonteerd zit,en niet open en blood in het motorruim
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev