Advertenties

Alarm Installatie!

Gestart door Alex, 20 september 2004, 21:25:18

Vorige topic - Volgende topic

EyesOnly

Mocht het lukken horen we het graag :D

EbOoZ

Ja dat is nooit weg natuurlijk. Dan is dat alarm van Camco eigenlijk gewoon perfect als dat ook lukt :)

Tony

Wordt de uitslag nog dit jaar bekend gemaakt Wess ?

Qweras

Voor de mensen die die dubbele handeling uitvoeren.

Als je nou niet renault startonderbreker erop zet? Dus niet opslot klikt met je sleutel...
Dan hoef je hem toch later ook niet er weer af te halen.

De alarminstallatie vergrendeld toch de portieren en activeert zijn eigen startonderbreker??? Of mis ik nu iets?

wess

Citaat van: Tony op  9 mei 2005, 02:31:36
Wordt de uitslag nog dit jaar bekend gemaakt Wess ?

weinig tijd

Michel Veltman

na hoeveel tijd schakelt de originele onderbreker zich in?
ik heb nl niet de extra startersmodule van alarm ingebouwd etc..dus als ik weet dat bv na 5min de renault onderbreker zich inschakelt kan ik voldoen met alleen de alarm aan/uitzetten (die op deurvergrendeling gekoppeld is)

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

alleen bij ph 2 volgens mij.

Michel Veltman

nou opzich best interessant om te weten ???
als het niet teveel moeite is graag , anders ga ik x met stopwatch in mn auto zitten :) ;D haha
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Danny op  9 mei 2005, 17:49:19
Voor de mensen die die dubbele handeling uitvoeren.

Als je nou niet renault startonderbreker erop zet? Dus niet opslot klikt met je sleutel...
Dan hoef je hem toch later ook niet er weer af te halen.

De alarminstallatie vergrendeld toch de portieren en activeert zijn eigen startonderbreker??? Of mis ik nu iets?

Ik heb het al meerdere malen geprobeerd maar werkt echt niet.
ik moet dus gewoon echt de 2 knopjes indrukken.
maar ja, ook dat went wel weer!!

Qweras

Juist, dat was ik vergeten!
Maargoed, ik heb al meerdere gehoord / gelezen bij wie het wel is gelukt, ik zal binnenkort eens een paar inbouwstations raadplegen.
Dubbele handeling zal inderdaad snel wennen denk, maar toch lijkt het me leuker met 1 klik alles te ontgrendelen...

nico

Ik heb een GT alarm, die werkt op de originele sleutel. :D

Tony

ja, bij de ph2...
Heb je nog wel de originele sleutel?
Renault kent nl 3 soorten beveiligingen.. die met een transponderchip is het makkelijkst aan te passen.
Lijmen ze gewoon een chip op of in de buurt van de detectorring. Technisch gezien wel de makkelijkste oplossing, maar niet de mooiste.

aken

wie kan mij helpen aan een ned.handleiding?(voor rs 680)
je kunt me na 1700uur even bellen op 0621632609 alvast bedankt. ??? ???

dbt19

Weet er iemand al een oplossing om die startblokkering te omzeilen in een phase 1?ik heb er nu ook een nieuw alarm inzitten en heb dus ook 2 handelingen te doen.

Kj

Hoi,

Is dit alarm inmiddels ingebouwd? Hoe zijn je ervaringen?

Groeten,
Kj

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev