Advertenties


Nieuwe Radio + TomTom

Gestart door Ardi, 21 september 2011, 14:46:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ardi

Beste allen

Vandaag mijn nieuwe megane estate Van naar de radio inbouwer gebracht en die belde me net op dat na installatie nieuwe radio(kenwood) de TomTom niet meer werkt.

Dus ben ik op zoek naar een schema om dit aan te sluiten.

Groeten Ardi
No Guts, No Glory

Erwin Haanen

Hey Ardi

Kijk even bij mijn projectpagina
Ik heb ook een andere radio ingebouwd,met behoud van gps.

Nu de nadelen

set kost op paser.it ongeveer zo een 180 euro;

geen stuurbediening,ook al beweren ze dat .
gps stem kan behouden blijven ,maar je kan hem via de paser set instellen (1x) en dan is het bye bye kabels ,want die worden achter de radio verborgen.(dus je kan em niet harder of zachter zetten)

zeer veel kabels en 2 grote blokken die je moet zien kwijt te raken,tip voor je inbouwer ..naar boven achter de bediening van de verwarming.

versterker aansluiten is je gps stem weg,aangezien de remote gebruikt wordt om je gps stem aan t voeren en die geen aftakking toelaat (trust me heb het geprobeerd) !-!

Hopelijk heb je er wat aan gehad

groetjes :q

Erwin
megane 4 station 1200 gtline

Ardi

Hey Erwin

Bedankt maar dit zijn me teveel nadelen, buiten de prijs.

Is het mogelijk om de bestaande radio te voorzien van een versterker zodat alles wel blijft werken. Of is dat water naar zee dragen.
En dan te gaan voor een parrot mki9100. Hoofdzaak voor mij is de carkit , MP3 en USB aansluiting.

Groet Ardi
No Guts, No Glory

Erwin Haanen

Hallo Ardi

Dit gaat idd,in de gemiddelde hifi boer kan je een hilo convertor kopen,deze wordt aangesloten aan je boxkabels achter de radio en zet deze om in een rca uitgang.

je hebt er van 30 euro,maar ook van 100 of meer ,kwestie van wat je wilt.

Groetjes

Erwin
megane 4 station 1200 gtline

Ardi

Al even geen tijd gehad om wat in te laten bouwen en dus veel met de standaard radio zitten tobben. Dat ding kan schijnbaar niet overschakelen naar zelfde zender in ander gebied, stoort constant en cd's slaan over. Zit je dan op je rit naar hamburg >:( naar duitse muziek te luisteren.
Dus nu toch maar besloten om alles te vernieuwen. Jl zondag de kabel besteld en vandaag al binnen als ik thuis had geweest.
Hoop volgende week even een gaatje te hebben om het inbouwen af te maken.
Ben benieuwd ,  maar eerst nogmaals ritje naar Hamburg morgen. Auto is 4 weken met bijna 5000 op de teller. En morgen komt er weer 1100 bij, gaat goed zo dat inrijden
No Guts, No Glory

Marc_Estate

Ben wel benieuwd naar dit project, houd ons aub op de hoogte :)

Ardi

#6
Vandaag de bestelling gedaan.

Radio: Alpine 126 BT
Subwoofer: Rockford Fosgate P2-1X10
Versterker: Mosconi AS 100.4
Voorspeakers:Audio Systems HX 165 SQ

Maandag wordt er ingebouwd.
No Guts, No Glory

Speeddragon


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev