Advertenties


Computer games - DEEL 4

Gestart door Stefan, 13 augustus 2011, 12:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

in forza 3 zitte de nodige renault's hoor,dus neem aan dat dat bij forza 4 ook wel goed zal komen.......

Tim

Citaat van: Dennis Postma op 17 september 2011, 10:03:32
Nou Tim, wanneer kunnen we een race verwachten?  ;)


Hmmm, op zowel de maandag- als dinsdagavond ben ik druk met sporten...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Tim

Dat is voor mij geen probleem :)

Zijn er nog meer die mee willen doen?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Ard Klok

Waarschijnlijk doe ik ook mee.

Xanquezer (Frank)

*blaast stof weg*


Gaat er iemand ook wel eens naar een lan party?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Heatzone (Mark)

Haha, ik niet! Laatst ben ik wel even zoet geweest met de Beta van Battlefield 3.
Helaas wist ik niet dat deze maar tot 10 oktober liep...

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nd-photo.nl

@Frank
Nee, dat vind ik nu een waste of time. Ben echt een casual gamer geworden, vroeger nog een paar keer gedaan tijdens mn Counter Strike clan tijdperk.

Maarre, wie heeft er allemaal Battlefield 3 gepreordered? En heeft een PS3 :) ?

Heatzone (Mark)

Helaas Andy, ik niet.. Heb er niet echt veel tijd voor. Heb overigens ook een pc, geen ps3 :(
27 oktober komt hij uit toch?

nd-photo.nl

Klopt ja, kan niet meer wachten :)

paikey

Heb sinds vorige week forza 4 en dat is echt een bloed mooie race game!
Verder ga ik battlefield niet spelen omdat ik hem persoonli een beetje vind tegen vallen (pc)
Wel ga ik 8 november om 00:01 code mw 3 halen voor de pc!

nd-photo.nl

Ah dan snap ik je keuze :) Het is of BF3 of MW3, gameplay van MW3 vind ik niets aan, maar begrijp het wel waarom mensen voor MW3 kiezen

paikey

Jah alleen probleem 2 is ook dat ik hem met een groep on-line via internet speel,altijd leuker met meerdere.
maar van onze groep van 6 man kunnen maar 2 mensen bf3 en/of mw3 spelen vanwegen de pc's die het niet trekken.
gelukkig ben ik 1 van de 2 die het wel trekt,dus mijn gaat het geen extra geld koste om het te spelen !-!

Heatzone (Mark)

Zelf denk ik dat BF3 Beta niet een goede weergave gaf/zal geven van hoe het eindresultaat gaat worden. Battelfield staat toch wel bekend om zijn grote open maps helaas hadden ze in de Beta een kleine rush map gebruikt. Zelf heb ik een aardige setup en kon hem op max draaien het was niet verbluffend maar het blijft een Beta. Het schijnt dat het eindproduct echt super mooi en scherp word en ik hem niet op max zal kunnen draaien! Ik ben dus erg benieuwd als je de 10 minuten lange gameplay trailer ziet, zal je zien dat het echt een interessante game word!

Wat ik in mw2 altijd vet vond waren de co-ops die je met iemand anders kon doen. Altijd samen met een vriend op de xbox. Daar heb ik me heel wat uurtjes mee vermaakt!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev