Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nd-photo.nl

Vandaag 2 meegespoten spiegels opgehaald en gemonteerd. Uiteraard brak ik het spiegelglas (rotwerk!), maar heb hem nog kunnen gebruiken. De andere kappen wildei k zwart spuiten, ging lekker totdat de spuitbus leeg was na laag nr 2...Toch gemonteerd, spuit ze nog wel een keer over de volgende keer haha

Zo nieuw spiegelglas inc verwarming bestellen :) Foto's volgen soon.

Nicole

Vandaag m'n nieuwe velgen opgehaald.
We hadden ze net meteen gemonteerd;


2 banden waren vrij leeg, dus Roy had er wat lucht in gedaan, blijkt bij een dat er een flinke rups op de hiel van de band zit..
Dus net het setje er eerst maar weer onderweg gehaald.
Binnenkort dan maar gelijk 4 nieuwe banden, want deze banden zijn te smal, dus er moeten zowiezo andere banden om. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Net ff een quick dirty pic gemaakt...

Ja, met flash... :neen: De foto's zonder waren te slecht om aan te zien. Morgen betere, beloofd Y
Overigens, nu is het idee opgevat op LED stadslichten te plaatsen ipv deze afzichtelijke gele lampjes... >:( En dan ook maar meteen Xenon mistlampen...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Nicole

Je bent lekker bezig! !-!
Leuk om te zien dat er ook eens wat leuks met een break wordt gedaan! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Zijn de ringen bij jou niet het stadslicht? Zijn dat die gele dingen in de hoek?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Ziet er netjes uit dante !-!
Alleen xenon in je mistlampe heeft weinig zin en zonde van je geld.

Colin

Peter spreekt uit ervaring die heeft ongeveer alles geprobeerd met zijn mistlampen   :D
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

#158
@Nicole: Dank je :)

@Colin: De ringen gaan tegelijkertijd met het stadslicht aan. Eventueel kunnen daar de stekkertjes wel vanaf gehaald worden, zodat alleen de ringen stadslicht zijn. Eigenlijk wilde ik ze als echte DRLs, maar dan zouden ze toch ook uit moeten kunnen, zodra je stadslicht aangaat? Of is dat bij aftermarket niet verplicht...:huh:

@Peter: Thanks! !-! Hmmm... Ik zat te hopen dat ik daar eigenlijk wel wat profijt van zou hebben. Er gaat 4300k in de koplampen & zat te denken aan 6000k in de mistlampen...(Neemt wel een beetje het nut van de mistlampen weg, maar goed...) Dat of die ringen die jij hebt. Die zijn ook wel mooi...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Dante: mooi! Hij begint een beetje op mijn grand tour te lijken  !-!
Helaas is er voor stations eigenlijk niets voor achter te koop (op een spoiler na dan).
Nu hij zo mooi wordt zou ik er voor ook een nieuwe kentekenplaat op zetten; ziet er ook gelijk veel beter uit!

Dante

@Tedo: Bedankt :) Klopt. Ik heb exact 1 spoiler gevonden die nog te bestellen is voor mijn type... Die platen staan ook nog op m'n verlanglijstje...:q


En iets wat ik ook nog wilde was een UK (of ander RHD land) linkerachterlichtunit op de kop tikken (& dan de mistlamp midden in de bumper), maar ik vraag me af of deze ooit in zo'n land op de markt is gebracht... Weet iemand dat?
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Daar zijn wel modules voor die dat kunnen. Echter zul je de ringen overdag nauwelijks zien verwacht ik. Gewoon lekker bij stadslicht houden dus !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Ik moet wel even opmerken dat het geen LED-ringen, maar CCFL-ringen (Cold Cathode Fluorescent Lamp) zijn. Volgens mij zijn die overdag wel beter zichtbaar.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Ben benieuwd naar de overdag foto's. Waar heb je ze vandaan eigenlijk?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev