Advertenties


Mening gevraagd

Gestart door Meganez, 8 april 2005, 15:31:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

Citaat van: Tony op 11 april 2005, 12:18:57
Ik vraag me af wanneer ik zo'n boombox in de werkplaats krijg met een storing waardoor de hele set er weer uitgesloopt moet worden ;D
Ik hoop maar dat daar rekening mee gehouden wordt tijdens dat 'hij fiedeletie' inbouwen. ::)

Ik heb er in ieder geval rekening mee gehouden! De middelste bodemplaat wordt direct "uit-tilbaar" zodat je meteen bij de gastank kan. De subwoofer komt tussen hoekprofielen die in 1 minuutje los zijn. De zijpanelen zijn er dan ook nog is in 2 minuten af te halen en de linker en rechterkant van de bodemplaat (inclusief bevestegings schoren) kunnen er daarna ook zo gekanteld uitgehaald worden (nadat de stekkertjes los zijn). Fluitje van een cent en zeker binnen 5 minuten heel de kofferbak weer leeg.? :D

ps. als daar een storing zou zitten zou ik het sowieso ten alle tijden zelf uit bouwen met dat hoge uurloon van de dealer

Meganez

Citaat van: harm op 11 april 2005, 17:29:56
Citaat van: Meg-Cabrio op 11 april 2005, 00:24:32
Citaat van: harm op 11 april 2005, 00:21:28
Citaat van: Meg-Cabrio op  8 april 2005, 22:03:22


zoiets lijkt mij dus mooi,... :D
Zoiets?

SWEETT!!!!!!!!!!! 8) :) 8) :D ;D
dat dacht ik ;D ;D

Vind het blauw zeker appart, maar het is toch net niet helemaal mijn smaak...

Ga toch voor deze



Morgenochtend ga ik het leer kopen bij "de leerlooier" in Den Haag. Het wit wordt alleen een meer lichtgrijs/zilvere kleur.

Meganez

Citaat van: Meganez op 11 april 2005, 23:12:49
Citaat van: Tony op 11 april 2005, 12:18:57
Ik vraag me af wanneer ik zo'n boombox in de werkplaats krijg met een storing waardoor de hele set er weer uitgesloopt moet worden ;D
Ik hoop maar dat daar rekening mee gehouden wordt tijdens dat 'hij fiedeletie' inbouwen. ::)

Vannaf nu in "mijn project" is hier duidelijk de opzet van te zien.

Ik heb er in ieder geval rekening mee gehouden! De middelste bodemplaat wordt direct "uit-tilbaar" zodat je meteen bij de gastank kan. De subwoofer komt tussen hoekprofielen die in 1 minuutje los zijn. De zijpanelen zijn er dan ook nog is in 2 minuten af te halen en de linker en rechterkant van de bodemplaat (inclusief bevestegings schoren) kunnen er daarna ook zo gekanteld uitgehaald worden (nadat de stekkertjes los zijn). Fluitje van een cent en zeker binnen 5 minuten heel de kofferbak weer leeg.  :D

ps. als daar een storing zou zitten zou ik het sowieso ten alle tijden zelf uit bouwen met dat hoge uurloon van de dealer

Tony

Het is maar te hopen dat de volgende eigenaar dat ook weet en kan.
Anders zit je straks met een onverkoopbare auto waar je dan geld op toelegd.

wess

dat zal wel meevallen denk ik, voor alleen een audio setje.

ids

Citaat van: Tony op 12 april 2005, 02:36:32
Het is maar te hopen dat de volgende eigenaar dat ook weet en kan.
Anders zit je straks met een onverkoopbare auto waar je dan geld op toelegd.

Valt idd wel mee denk ik... Meestal bespreek je de overname van de audio ook toch? En tis wat ie zegt, de bak is binnen 5 minuten leeg.

peterachterop

Je kunt het leer ook kopen bij de lappenland.
Dat is dan wel geen echt leer maar zelfde kwaliteit. En een stuk voordeliger.. Wordt veel gebruikt voor audio afwerkingen.

Meganez

Citaat van: Tony op 12 april 2005, 02:36:32
Het is maar te hopen dat de volgende eigenaar dat ook weet en kan.
Anders zit je straks met een onverkoopbare auto waar je dan geld op toelegd.

Ten eerste: Er komt geen volgende eigenaar? ;D (rij hem helemaal op? ;) )
Stel dat het toch gebeurd, dan haal ik toch alles er uit omdat als je zoiets mee verkoopt, je altijd dik verlies maakt en ik weet toch van mezelf dat ik dan ook weer een dikke instal in mijn nieuwe auto wil hebben. Een ander voordeel is dat ik niks vast zet in de carrosserie ofzo, dus de kofferbak zelf is makkelijk en onbeschadigd in orginele staat terug te stellen.

Citaat van: peterachterop op 12 april 2005, 09:49:56
Je kunt het leer ook kopen bij de lappenland.
Dat is dan wel geen echt leer maar zelfde kwaliteit. En een stuk voordeliger.. Wordt veel gebruikt voor audio afwerkingen.

Als het nep "leer" is is het hoogstwaarschijnlijk skai (of ter wel, een plastic lappie met een kleurtje er op). Dit is idd wat ik vannochtend gekocht heb alleen dan bij een andere groothandel. Het is zwart met lichtgrijs geworden. Ik zocht voor die grijs eigenlijk dezelfde kleur als de conus van mijn woofer. Dit is echter niet mogelijk omdat er een bepaalde glans op de conus zit die je nooit kan benaderen met skai. Het is dan verstandiger om een teint te nemen die een stuk afwijkt, ipv een kleur die het "net niet" is omdat dit er dan vaak veel goedkoper uit ziet. In ieder geval toch bedankt voor de tip? :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev