Advertenties


Inbouw composet

Gestart door joey, 19 september 2004, 14:37:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joey

Hallo,

Ik heb een composet gekocht van Pioneer (TS-E175C). Nu wil ik graag dat de tweeter in de daarvoor bestemde plaast op het dashbord komt, maar ik krijg het niet voor elkaar om de bedrading (van de tweeter naar de speaker) door het dashbord en de deur te "trekken". Hebben jullie tips hiervoor? Ik was eigenlijk niet van plan om heel mijn wagen uit elkaar te schroeven, tenzij dit niet anders kan.

Bedankt voor jullie reactie.  :D

ppveenstra

je neemt een metalen priem, hier doe je je draad aan vast met bv een stukje tape, je duwt de priem van onder naar boven door het gat heen. Heb ik met mijn eerste composet ook gedaan werkt perfect, veel succes  :D

Stefan

Als de plaats in je dashboard bestemd is voor tweeters, waarom zitten er nu geen tweeters/draadjes dan.???

Welke Fase coupe heb je, want in een fase 2 zitten toch al standaard tweeters in het dashboard...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

joey

Citaat van: Stefan op 19 september 2004, 18:49:13
Als de plaats in je dashboard bestemd is voor tweeters, waarom zitten er nu geen tweeters/draadjes dan.???

Welke Fase coupe heb je, want in een fase 2 zitten toch al standaard tweeters in het dashboard...

Ik heb een fase 1 coupe. Bij mij zitten hier geen tweeters in, en ook geen bedrading. Maar de ruimte om ze te plaatsen zit er wel.

Stefan

CiteerIk heb een fase 1 coupe. Bij mij zitten hier geen tweeters in, en ook geen bedrading. Maar de ruimte om ze te plaatsen zit er wel.

Da's apart, dan hebben ze de bedrading volgens mij een x weggehaald ofzo...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

joey

Ik heb gisteren de compo-set geplaatst. Het ging toch makkelijker dan ik dacht. Bedankt voor jullie tips. :D

Dit onderwerp is nu gesloten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev