Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

@Roy. Hoe ben je eigenlijk op de nieuwe uitslag gekomen? Bij sommigen verschilt de uitslag nog al behoorlijk. En zoals bij ons is ie gelijk gebleven.  :huh:

Rick Santbergen

Wie wilt een meetingverslag schrijven?
Naar mijn mening verdient Roy een mooi, uitgebreid verslag met enkele foto's voor al zijn inspanningen!

Nicole

Daar heb je inderdaad gelijk in! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Floortje

Ja ben ook wel benieuwd naar de manier van punten telling, want wij hebben geen envelop opengemaakt en nu hebben we 200 punten dus zouden we geen enkele vraag goed hebben :?

Roy16v

hahaha ik wist het! dat wij het minste hadden

juul

Nou zo te zien een hoop gezelligheid gemist
dus de volgende keer toch maar mee

Christian de Vriend

jaja ik mag maandag weer terug naar twente  :q :)

tijdens onze tour/puzzeltocht had een klant van mn werk schijnbaar problemen,uitgerekend als ik er in de buurt ben.
en ik mag maandag weer terug om het te verhelpen,zo kom je er nooit,zo kom je er hele dagen  :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

Hoest verder met de andere foto's trouwens...??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Stefan ik ben ze nu aan het uploaden

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 27 juni 2011, 16:32:07
@Roy. Hoe ben je eigenlijk op de nieuwe uitslag gekomen? Bij sommigen verschilt de uitslag nog al behoorlijk. En zoals bij ons is ie gelijk gebleven.  :huh:

Gisteren had ik mijn twijfels bij de score van Mathew en Floor maar ook bij die van Rogier en Robin dus heb ik vanmorgen alle mapjes opnieuw ter hand genomen voor een tweede telling. Jullie mapje en alle anderen "waarvan de score gelijk is gebleven" had ik gisteren zelf geteld zonder enige onderbreking dan wel gestoord te worden maar ook vandaag nogmaals nageteld en dus geen verschil heb aangetroffen o-) Alleen bij het mapje van Stefan en Alice werd ik keer op keer verstoort en juist dat maakte ook het verschil bij hun optelling "maar zij hebben ook alle vragen beantwoord" net als Mathew en Floor "maar zij hadden 25 goed en 25 fout = 0 punten + 2 x 100 v/d enveloppen maakt 200" v/h totaal ;)

Het restand heb ik geloofwaardig v/d dames bij elkaar opgeteld maar daar zat vandaag toch enig nog wat verschil in, dus goed voor een derde telling en zoals jullie het hebben kunnen zien klopt dat nu ook geheel "anders kan ik het niet maken" wel mooier "maar eerlijkheid duurd altijd het langst" (dus geloof me maar dat de foutjes ernu echt uit zijn, en de score nu devinitief vast staat)!!!


Edwin Postma

HE BROERTJE, IK HEB JE VERSLAGEN !-! 8)7
Truckertje

Roy (Coup a One)

Stefan en Alice is het niet iets voor jullie om 'n verslag te maken, want jullie hebben het als enige volledig beantwoord en met een goede eind uitslag weten te behalen (dus kun je nu iets "goeds" terug doen) :D ;)

Dennis Postma

Maar broertje. Wij hebben de prijs. :q

Stefan

Ik zal eens kijken of ik (we) een verslagje in elkaar kunnen knutselen..
Foto's heb ik niet gemaakt, dus die moeten ergens anders vandaan komen dan.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Floortje

Ja Stefan wij hebben 149 foto`s haha maar gister tijdens het uploaden bij foto 138 liep hij vast

grrrrr dus kan weer opnieuw beginnen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev