Advertenties

Gaat dit passen?

Gestart door Jeremy, 8 mei 2011, 16:01:55

Vorige topic - Volgende topic

Jeremy

Hoi mensen,

ik zou eigenlijk mijn auto niet meer aan gaan passen, maar heb op marktplaats zulke mooie velgen gevonden voor een hele goede prijs dus ik denk dat ik toch maar ga zondigen o-)
Link naar de add http://link.marktplaats.nl/447222818
Maar nu is mijn vraag.. gaat dit een beetje passen onder me CCtje? want de maten komen niet overeen met wat er in de FAQ staat.
Want heb weinig zin dat de boel gaat aanlopen, of de ABS of Snelheidsmeter raar gaan doen.
Onderstel is gewoon nog helemaal standaard.

Alvast bedankt voor de reacties!

Rens

Het past wel, alleen krijg je een procent of 6 afwijking.
En dat is te veel. Althans, max 3 % is volgens mij toegestaan.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Jeremy

Dus de omtrek van de band word te groot? of juist te klein?
En komt dit wiel verder naar buiten? of juist verder naar binnen?
Sorry voor al die vragen, maar heb de FAQ al tig keer gelezen, maar ik blijf er toch weinig van snappen 8)7

Rens

Kan ik niet precies zeggen, want de ET-waarde en de J-waarde ontbreken...
Ga ervan uit dat de velg iets breder zal zijn dan de originele velg.
De et is standaard zo'n 49, maar vaak hebben sportvelgen een lagere et, waardoor ze iets naar buiten komen.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Jeremy

Oké, bedankt! ik ga van de week even kijken bij de velgen, en dan zal ik gelijk alle waardes vragen.
Zou wel heel jammer zijn als het teveel gaat afwijken want het is volgens mij echt een koopje voor zulke mooie velgen.

Rick Santbergen

Als je de velgen koopt, moet je sowieso een andere band op leggen, band is veel te klein. Dus van een koopje kan je niet spreken.

Jacques

Dan kun je net zo goed bij www.velgenland.nl een set uitzoeken. Ben je minder geld kwijt en kun je kopen wat je zelf wilt en nodig hebt.

Rick Santbergen

Citaat van: Jacques op  8 mei 2011, 22:50:34
Dan kun je net zo goed bij www.velgenland.nl een set uitzoeken. Ben je minder geld kwijt en kun je kopen wat je zelf wilt en nodig hebt.

Veel slechte verhalen daarover gehoord, zou ze niet aanraden.

Jeremy

Bedankt voor de adviezen! ik heb de beste man een mail gestuurd dat ik er vanaf zie.
Vind het wel jammer! het leek me wel leuk om een paar leuke velgjes te hebben met goede banden voor een leuk prijsje!

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev