Advertenties

Renault Megane 2 fase 1 bouwj: 2003 1,6 16V

Gestart door Bboekelo, 5 mei 2011, 08:15:36

Vorige topic - Volgende topic

Bboekelo

Ten eerste allen welkom ik ben nieuw hier, zojuist mijn eerste Renault gekocht en heb hier toch wel wat vragen over.

Ten eerste hoe zie ik welke uitvoering het is Dynamice, privilege etc. (http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac0047&auto_id=602076&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

Ten tweede wil ik de auto wel iets mooier maken naar mijn smaak nu wil ik alleen wel voor me zelf eerst weten wat kan en wat dat kost voordat ik daar verder mee ga.

1. RS velgen donkergrijs origineel
2. Blinderen achterruiten en achterportierruiten
3. Xenon achteraf inbouwen
4. Originele radio met CD wisselaar inbouwen
5. RS voor en achterbumper

Mooi verlanglijstje dacht ik, wie kan mij antwoorden geven op prijs en of uberhaubt kan.

Roy (Coup a One)

Kijk eens aan iemand uit Overijssel, trouwens kom je bij toeval uit Boekelo :D mocht je de ruiten willen blinderen dan weet ik wel 'n goed adresje voor je en de kwaliteit buitengewoon goed en dat zelfs voor een aantrekkelijke prijs (je hebt een nadeel, hij zit alleen in Hardenberg) ;)

Bboekelo

Haha Boekelo mooiste dorp uit heel het land (we hebben zout voor de dorst en grolsch om de dorst weg te werken:p)

Hardenberg is vanuit hier goed te doen!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Bboekelo op  5 mei 2011, 08:44:12
Haha Boekelo mooiste dorp uit heel het land (we hebben zout voor de dorst en grolsch om de dorst weg te werken:p)

Hardenberg is vanuit hier goed te doen!

En waar staat de B dan voor (Bad Boekelo) :D :D !?

Bboekelo

Fubar (Marcel)

Citaat van: Bboekelo op  5 mei 2011, 08:15:36
Ten eerste allen welkom ik ben nieuw hier, zojuist mijn eerste Renault gekocht en heb hier toch wel wat vragen over.

Ten eerste hoe zie ik welke uitvoering het is Dynamice, privilege etc. (http://list.auto-commerce.nl/view/autopagina.php?id=ac0047&auto_id=602076&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zbouwjaar_van=&zbouwjaar_tot=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&zmarge=&znomarge=&alfabet=ASC&order_oud=merk&test=&template=

Hoi Bboekelo, kijk eens aan de binnenkant van de klep van het handschoenenvakje.....spannend ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

DONRozeboom (Mike)

Leg die ook is uit voor degene zonder Meg2? :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Fubar (Marcel)

Bboekelo

Morgen kan ik hem ophalen, dus ff wachten nog tot ik een keer wat kan leren van een handschoenenvakje:p

Fubar (Marcel)

Bboekelo

Maar om de andere vragen beantwoord te krijgen iemand daar ervaring mee etc?

Rens

RS velgen moet je geluk hebben op Marktplaats, maar ik gok dat je voor een setje 500-600 kwijt bent. Zonder banden of Met banden die niet meer helemaal goed zijn.
RS bumpers net zo, geluk op internet, of immitatie kopen. Bij de dealer kost goud.
Prijzen weet ik zo niet.

En voor de xenon, bedoel je aftermarket of originele xenon koplamp units? (denk het eerste)
Aftermarket zal een 100-120 euro kosten voor een normaal setje.
Wat bekendere merken lopen op richting de 200.

Radio en wisselaar ben ik al vaker tegen gekomen op de fora en marktplaats, dat kost niet de wereld.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rens

Denk ook Dynamic. Gezien de kaart wel in de sleuf moet, en de handbediende airco.
Nette auto verder hoor, en met jou plannen moet ie er allee. Maar beter uit komen te zien. Veel plezier ervan.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

eliatuning

rather low and slow than high and fast

Gerben Companjen

Hallo men from Boekelo,
Als je RS velgen wilt monteren denk ik dat je ook andere naven moet monteren van 4 naar 5 gaats.
Ik heb ze voor een jaar terug gekocht in Belgie, 2e hands.Je moet er geluk mee hebben.
succes met je zoektochten.
groet uit Vriezenveen

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev