Advertenties


Klets maar raak DEEL 141

Gestart door Stefan, 7 april 2011, 08:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Jij moet gewoon echt keihard gaan zakken.  ;) 8)7

Nicole

Mijn megane stond zo:

15 "



17 " (net te zien)

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

daar hebben we het nu niet over dennis ik weet dat jullie het graag zouden zien maar gaat om het feit dat ..... ach laat maar

paikey

Megane PH 1 1.6e met 16" staat er standaard zo bij:


sjerrie

Holy f##k ;) Lijkt net een jeep  :D
Standaard stond hij dus. Is wel hoger als ik dacht.
Nu ben ik echt benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Verkoper heeft in ieder geval tot 2 keer toe zn kat eronderuit gereden.
Zie het morgen wel dan. Begin een vermoeden te krijgen dat het niet lager zal zijn als ze nu staat  :?

@rebecca, hebben waarschijnlijk een set over, verlaging 4 cm  o-)
~Just got Maggied~

Nicole

Ze staan standaard inderdaad hoog op hun pootjes :P
Mijn meg is nu 40mm verlaagd voor.
Achter gebeurd dit jaar ook nog een keer :P
Voor wil ik hem eigenlijk ook nog iets platter.
Wil vanaf volgend jaar denk ik gaan sparen voor een schroefsetje Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Joey Voormolen

Dat zou betekenen dat hij 2 cm lager lag als mijn oude coupe! de enigste coupe die lager lag is/was nick zijn cabrio.

Maar sjerrie ben benieuwd naar de foto's morgen, zal wel heel dik staan 10cm verlaging.
Lowered M3C GT

sjerrie

Kan ook de veren eraf laten natuurlijk haha
Weet iemand of er een coupe rond rijd met een vlakke bodem dmv een plaat.
Zitten eraan te denken om er een vlakke bodem van te maken zodat we goed laag kunnen gaan zonder er iets onderuit te rijden.
10cm zou we vet zijn dat is wel optimistisch met de veren.
De audi lag wel heel laag btw. Die lag in het midden 2 cm van de grond. Wel met vlakke uitlaat en bodemplaat ter bescherming. Reed als een trein. Heel de ophanging aangepast om zo laag te kunnen.
~Just got Maggied~

Rebecca Fontijn

je heb een set over sjerrie enne wat wil je daar mee zeggen dan ????

Rick Santbergen

Citaat van: sjerrie op 12 april 2011, 18:51:02
Nee niet standaard. Tenminste staat de megane ph1 1.6 zo hoog dan. Toch echt geen 8 cm tussen band en wielkast, toch ? Of wel bij 15 inch ?
Stel dat de ruimte van 8cm te hoog is en dat 4 cm ruimte standaard is. Indien hij dan deze set eronder had liggen is het totaal 8cm wat hij nu hoger of toen lager stond.
Dan kan het wel kloppen waarschijnlijk.
Ach eigenlijk maakt het niet zo uit. Morgen waarschijnlijk de veren eronder en dan zien we het wel hoeveel lager het is en stugger.
Ben al een week de torsie-assen aan het inspuiten dus hopen dat ze goed lossen.
Heb echt geen zin om die persen erbij te pakken
Wil lekker lui verlagen haha

Standaard is de ruimte tussen wielkast en band 6 centimeter, dacht ik. Deze ruimte blijft hetzelfde met 15 inch, 16 inch en 17 inch omdat je bandomtrek hetzelfde blijft. Hoe groter de velg, hoe kleiner de wand van de band. Dus dat maakt geen drol uit. Ik denk dat meneer inderdaad 10 centimeter lager lag, 5 centimeter links en 5 centimeter rechts. :D

Citaat van: sjerrie op 12 april 2011, 19:40:42
Kan ook de veren eraf laten natuurlijk haha
Weet iemand of er een coupe rond rijd met een vlakke bodem dmv een plaat.
Zitten eraan te denken om er een vlakke bodem van te maken zodat we goed laag kunnen gaan zonder er iets onderuit te rijden.
10cm zou we vet zijn dat is wel optimistisch met de veren.
De audi lag wel heel laag btw. Die lag in het midden 2 cm van de grond. Wel met vlakke uitlaat en bodemplaat ter bescherming. Reed als een trein. Heel de ophanging aangepast om zo laag te kunnen.

Als je heel laag wil gaan moet je juist geen vlakke bodem eronder maken. Iedere milimeter die je onder het huidige chassis hangt (ook als is het ter bescherming) maakt de kans juist groter dat je ergens tegenaan kom. De truc van veel auto's om laag te gaan, is juist de bodemplaat eraf te halen. (en het risico te lopen dat het fout gaat)

Desalnietmin veel succes morgen, zeker met de torsie as. ik ben benieuwd naar de foto's.  !-!

sjerrie

Citaat van: Rebecca Fontijn op 12 april 2011, 19:53:40
je heb een set over sjerrie enne wat wil je daar mee zeggen dan ????

Haha, dat ze zo graag zien dat je cabrootje omlaag gaat ;)
Was een geintje
~Just got Maggied~

sjerrie

Citaat van: Rick Santbergen op 12 april 2011, 20:20:33
Standaard is de ruimte tussen wielkast en band 6 centimeter, dacht ik. Deze ruimte blijft hetzelfde met 15 inch, 16 inch en 17 inch omdat je bandomtrek hetzelfde blijft. Hoe groter de velg, hoe kleiner de wand van de band. Dus dat maakt geen drol uit. Ik denk dat meneer inderdaad 10 centimeter lager lag, 5 centimeter links en 5 centimeter rechts. :D

Als je heel laag wil gaan moet je juist geen vlakke bodem eronder maken. Iedere milimeter die je onder het huidige chassis hangt (ook als is het ter bescherming) maakt de kans juist groter dat je ergens tegenaan kom. De truc van veel auto's om laag te gaan, is juist de bodemplaat eraf te halen. (en het risico te lopen dat het fout gaat)

Desalnietmin veel succes morgen, zeker met de torsie as. ik ben benieuwd naar de foto's.  !-!

5cm links en rechts ja, haha. Ben benieuwd morgen of we een goede koop hebben gedaan. Al is de wielkas maar goed gevuld. Dat is al iets dan wat het was.

Bodemplaat komt tussen de opstaande randen bij de kokerbalken. Hier heb je genoeg plek omdat je deze toch niet weg kan halen dus dat wordt het punt van maximaal verlagen.
Verder moet het DTM achtige verlaging worden. En met de uitlaat nu gaat het nooit passen.
Als het zover is zal het vast in een projectpagina worden,

Jaja worden snel lid met beide auto's ;)
~Just got Maggied~

Rick Santbergen

Top kijk al uit naar de project pagina, maar daar hebben wij het al eerder over gehad.  !-!

sjerrie

Citaat van: Rick Santbergen op 12 april 2011, 20:46:17
Top kijk al uit naar de project pagina, maar daar hebben wij het al eerder over gehad.  !-!

Haha, tja wordt wel tijd he  o-)
Gaat goed komen  :D
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev