Advertenties


[2002, Algemene meeting] 4-5 Mei Speed in Rosmalen

Gestart door Dirk Kuipers, 8 januari 2011, 23:33:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

[2002, Algemene meeting] 4-5 Mei Speed in Rosmalen
     


In het weekend van 4 en 5 mei, stond Speed 2002 op het programma. De grootste en bekendste tuningshow in Nederland, uiteraard waren we hier als club zijnde met een stand aanwezig. Er kwamen ook enkele leden op eigen gelegenheid richting Rosmalen om een kijkje te nemen. Beide dagen was er om 7 uur 's ochtends afgesproken met alle leden die op de stand stonden, vroeg eruit dus.













Tijdens het wachten in de rij op zaterdag leek het nog een goed weekend te gaan worden, qua weer dan. Het neerzetten van de auto's op stand 56 kon beginnen. Ook werd er de laatste hand aan het poetsen gelegd :)

 

 



















 

Toen alles mooi stond, begon het te regenen. Het hele weekend is het eigenlijk zo gebleven, helaas. De meeste auto's komen toch het mooiste uit onder een stralende zon. Ondanks dit was het wel erg gezellig onderling, maar ook het aantal bezoekers vielen ons ontzettend mee.

Speed is dus een beurs voor al het schoons wat op de (Nederlandse) wegen rond rijdt op tuninggebied en dit was ook goed te zien:

 

 

 

 































Binnen was erop de beursvloer veel aandacht voor alles wat met tuning te maken heeft, vooral de ICE promotie was duidelijk aanwezig maar ook ander veel mooi materiaal.







Ondanks het slechte weer was het wel een geslaagd weekend voor de club. Het was erg gezellig en we hebben wat leden kunnen werven. Ook hebben we weer kunnen zien hoe proffie sommige clubs zichzelf prestenteren en dat we op dit gebied nog best veel kunnen verbeteren.

Helaas ben ikzelf alleen op zaterdag op de stand geweest en toen ben ik dus ziek geworden, waardoor ik en Els er op zondag niet bij konden zijn. Ondanks onze afwezigheid, is het vast en zeker weer gezellig geweest :).



Hopelijk is het bij een volgende autoshow beter weer en dan ben ik, samen met de rest van de club, uiteraard weer van de partij..........



Op naar de Pinksteren-meeting!


geschreven door: onbekend

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev