Advertenties

verlagen

Gestart door Andy, 26 maart 2005, 08:48:19

Vorige topic - Volgende topic

eliatuning

ik rij zelfs rond met vering van -4,5cm
en dat valt heel goed mee vind ik hoor. voor het comfort moet je hetniet doen, dat weet je wel bij verlaging.maar voor de rest rijd dat heel goed

rather low and slow than high and fast

Greencabrio

Ik reed zelf met 4.0 cm voor verlaagd en 5,5 achter! Maar ik had er niet zo een last van hoor. Het is wel stugger maar zo stug dat je een niergordel om moet zeker niet. Ligt helemaal aan de kwaliteit veren!! hoe je het gaat voelen. Dus ben het niet zo eens met de voorgaande post......

Marcelo

Wat voor veren heb jij dan Michael ?

hoor het graag !-!

Adrenalin Junkie

Ik heb er 215/35/18 banden onder, 18 inch dus, ik wilde hem voor 4cm verlagen, met de originele schokdempers. Achter niet verlagen, dat zie ik nog wel of ik dat wil, vind het mooi als het kontje wat hoger staat dan voor.
Is dit mogelijk? Aangezien ik gelezen heb dat met originele schokdempers je maximaal 3 a 3,5 cm kan verlagen, maar zijn de velgen ook niet te groot dan?

Zoals hij nu is kan ik nog met dik 60 + over drempels enzo rijden, geen probleem.

Adrenalin Junkie

RaymondTroost

jah 4 cm zal net gaan denk ik.. mooie velgen trouwens.. Maar om ff over het veer verhaal terug te komen.. Mijn veren waren van Apex, toch niet echt een slecht merk.. maar het is maar net wat je gewnt bent.. in het begin von ik het ook wel meevallen, maar na verloop van tijd ging ik me er steeds meer aan ergeren..

Mrtijn

Ik heb nu een maand een Koni sport setje eronder liggen met op de torsie één klikje omlaag denk ik? Maar in ieder geval het is een stuitermonster geworden bij snelweg snelheid 120 en een hobbeltje springt de gordel al vast.
Maar misschien nog een beetje verstellen k hoop dat het dan beter is.

Adrenalin Junkie

Citaat van: La Beauté Verte op 23 mei 2007, 16:36:17
jah 4 cm zal net gaan denk ik.. mooie velgen trouwens.. Maar om ff over het veer verhaal terug te komen.. Mijn veren waren van Apex, toch niet echt een slecht merk.. maar het is maar net wat je gewnt bent.. in het begin von ik het ook wel meevallen, maar na verloop van tijd ging ik me er steeds meer aan ergeren..

Thnx, andere mensen nog hun mening of ik hem 3,5 of 4 cm moet laten zakken voor?
Met standaard schokbrekers!

Mvg alain

Adrenalin Junkie

Ja precies, bedankt man, hij gaat (binnenkort) gewoon 4cm omlaag!  ;)

Greencabrio

Hi terug van weggeweest hahaha!!! Maar ik reed ook rond met Apex.

Lacor

Goedemiddag,

Ik lees dat hier veel wordt gesproken over ervaringen en eventuele problemen. Ik heb een vraag omtrent een mogelijk probleem. Mijn Coupé 1.6E phase 1 is voor 3 cm verlaagd met andere veren en achter 2 cm met de as. Voor zijn er meteen nieuwe dempers Monroe Reflex onder gekomen.
Korte hobbels en dergelijke geen probleem, de auto voelt dan vrij stug geveerd aan. Bochten nemen kan erg hard. Tot zo ver zo goed. De wat hogere drempels (waarbij het onderstel dus een lange slag moet maken) dien ik met ongeveer 15 km/u te nemen, omdat ik onders tegen de bumpstops aankom. Mijn ervaring reeds op het Renault forum geplaatst, alwaar men aangeeft dat dat wel heel langzaam is. Terug naar de tuner geweest en die zegt dat de demping/vering goed is.
Mijn vraag: wat is jullie ervaring met 3 cm verlaging met veren en originele dempers? Omdat de tuner zegt dat hij goed is, zou je kunnen zeggen prima zo. Alleen twijfel ik nog. En is er iemand in de buurt van Utrecht die bereid is om een keer te ontmoeten om ervaringen uit te wisselen?

Alvast bedankt,

Bas

Mrtijn

Sorry Bas.
Even snel een vraagje tussendoor.

Ik weet dat het ergens staat maar met de zoekfunctie kom ik er niet uit.

Weet iemand de afstand tussen hart achterwiel en de onderkant van het achterspatboord?

Van een Coupe Fase 1 1.6e

Alvast bedankt

Patricklauw

Weet iemand hoeveel lucht er in een band moet met de volgende maat: 205/40 R17  80V?
Misschien hoort deze vraag niet hier maar ik wil er geen nieuw topic voor starten ;)

Reinier Goorden

De vraag hoort hier indd niet maar ik zal je gauw antwoord geven ;)
Ergens tussen de 2,1 en 2,4 bar. !-!

meg-freak

zou voor ook heel graag lager willen maar ben dan bang dat ik helemaal nergens meer op kom achter is verlaagd doormiddel van de as.
het ziet er en hel stuk beter uit maar het moet wel functioneel blijven vind ik.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev