Advertenties


Nieuwe FAQ? Of opmerking over reeds bestaande FAQ?

Gestart door Dirk Kuipers, 29 december 2010, 10:45:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Nieuwe FAQ? Of opmerking over reeds bestaande FAQ? Maak een nieuw topic aan!


Nieuwe FAQ:
Het maken van nieuwe FAQ's wordt enorm gewaardeerd door al onze bezoekers.
Nieuwe FAQ's kun je in dit forumgedeelte plaatsen door een nieuw topic aan te maken..
Een moderator zal er vervolgens voor zorgen dat de FAQ in het juiste gedeelte geplaatst wordt en dat de foto's gekopieerd worden en op onze eigen server worden gezet.
Je kunt voor elke nieuwe FAQ een nieuw topic aanmaken.
Onderaan de FAQ komt te staan dat jij hem geschreven hebt (eeuwige roem dus!).


Opmerking over bestaande FAQ:
Heb jij opmerkingen en of toevoegingen voor een reeds bestaande FAQ? Maak hier dan ook een nieuw topic aan en zet daarin wat je wilt oevoegen en/of wat er niet klopt aan een FAQ. Een moderator zal vervolgens beslissen of deze toevoeging daadwerkelijk wordt toegepast.

Devilcoupe

Even snel een vraagje:

Ik wou foto's toevoegen op het forum maar dat doet die dus niet. Geen ctrl-c ctrl-v, rechter muisknop of via het logo'tje wat hiervoor bedoelt moet zijn.
Wat doe ik fout, of moet je daar lid voor zijn?

Mvg,

Jelmer

Rogier

als je op de foto al online hebt staan, klik je op de rechter muis knop en dan op eigenschappen, dan kopieër je de url en plaats je en tussen de 2 haakjes de url en je foto wordt gepost !-!

Remy P

Over de FAQ 'Verlagen':

zou het mogelijk zijn om deze wat verder uit te breiden met informatie over het verlagen van een torsie-as? Er staat kort en bondig iets over geschreven, maar iemand die dit zelf zou willen doen, komt hier niet ver mee. Wellicht dat Joost dit kan aanvullen met info en (voornamelijk) plaatjes / foto's, aangezien hij hier ervaring in heeft?

Er word regelmatig naar gevraagd hoe je dit doet, dus een duidelijke (werk)omschrijving in deze FAQ zou niet verkeerd zijn. Toch?

Devilcoupe

Ik vermoede al zoiets met een url. Maar da lukt dan wel, alleen heb niet echt n site daarvoor. Zal Facebook wel gebruiken. Bedankt rogier, top!  !-!

Remy P

Citaat van: Remy P op 24 oktober 2012, 20:12:38
Over de FAQ 'Verlagen':

zou het mogelijk zijn om deze wat verder uit te breiden met informatie over het verlagen van een torsie-as? Er staat kort en bondig iets over geschreven, maar iemand die dit zelf zou willen doen, komt hier niet ver mee. Wellicht dat Joost dit kan aanvullen met info en (voornamelijk) plaatjes / foto's, aangezien hij hier ervaring in heeft?

Er word regelmatig naar gevraagd hoe je dit doet, dus een duidelijke (werk)omschrijving in deze FAQ zou niet verkeerd zijn. Toch?

Idee?

Dirk Kuipers

@ Devilcoupe,
Je zou bv mijnalbum.nl kunnen gebruiken.

CiteerOver de FAQ 'Verlagen':

zou het mogelijk zijn om deze wat verder uit te breiden met informatie over het verlagen van een torsie-as? Er staat kort en bondig iets over geschreven, maar iemand die dit zelf zou willen doen, komt hier niet ver mee. Wellicht dat Joost dit kan aanvullen met info en (voornamelijk) plaatjes / foto's, aangezien hij hier ervaring in heeft?

Er word regelmatig naar gevraagd hoe je dit doet, dus een duidelijke (werk)omschrijving in deze FAQ zou niet verkeerd zijn. Toch?

Wat mij betreft prima. Als iemand mij een nieuwe verie van de FAQ mailt kan ik deze online zetten. Het maakt mij niet zoveel uit wie hem update.

Devilcoupe

@Dirk Kuipers

Ja ik had de tip van Karin doorgekregen over de site. Ok zal het vandaag even gaan doen.

Toch bedankt!  :grin:

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Renegade (Mark)

Zo werkt het ook gewoon :) alleen even opletten dat je niet de torsiestaaf verdraaid, hier zit een puntje op die schuin naar achter-boven moet blijven wijzen, alleen op deze manier past het weer inelkaar :q

Renegade (Mark)

Even onder het motto van beter laat dan nooit, de letter J heeft niets met de velgbreedte te maken ! Als er op een velg staat 5,5J betekend dit dat de velg 5,5INCH breed is en het type van de velghoorn J is. Een 5,5J brede velg is dus in principe onzin !

http://www.profiletyrecenter.nl/uitleg-velgmaat dit is even de enige site die ik zo snel kon vinden die het op de goede manier vermeld. Zie het als sommige mensen ergeren zich aan spelfouten, ik heb het met J'tjes ipv. inches 8)7


racebeest

Hoi ik heb een vraagje..
je plaats hier fotos met imageshack maar door in te loggen vanaf het begin deed ik het via facebook.

en nu is dus mijn vraag... ik moet gaan betalen en kan dus geen gratis gebruik meer maken van imageshack..dit houdt in dat ik dus nooit meer foto's kan plaatsen?  hoe doen jullie dat? Betalen jullie ervoor?  of heb ik dan domweg de verkeerde

kan het niet via een andere foto uploader toevallig ??  l- :? 8)7
racebeest

MarcN


Willem

Ik gebruik tinypic.com , als je een account aanmaakt blijven je foto's altijd bewaard.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev