Advertenties


Onderlip Laguna óf Espace?

Gestart door Nicole, 13 december 2010, 11:29:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

#105
@Michiel: 1tje maar, uiteraard...:D Maar mochten er meerdere Laguna's met lippen staan, dan de minst beschadidge svp... :q

@Edje: Thanks & graag!

@Mark: Mocht jij die ene op willen halen, dan hoeven Michiel & Edje niet te kijken voor mij. Echter woon je wel een eind weg, verzending is onhandig & wie weet of je ooit op een meeting komt :x Dus moeten we wel ff eens wat afspreken.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Gewoon uit interesse: wat vragen ze ongeveer voor zo'n lip nou bij een sloper? Op internet wisselen ze vaak voor behoorlijke prijzen van eigenaar.

mark

die espace lip die ik heb koste maar 10 euro, ze zijn in het algemeen redelijk goedkoop.

Tedo

Dat valt mee, op het www wordt er al snel 50-70 euro voor gevraagd (en gegeven).

mark

ik kom voorlopig niet meer op sloop

er valt voorlopig niks te halen wat ik nodig heb, ze hadden vandaag ook al geen phase 2's staan die de mistlichten nog hadden >:(

Roadkill (Michiel)

Ik ga volgende week zaterdag ff kijken voor je,mocht iemand er eerder 1tje hebben laat het me dan ff weten ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rohald

Citaat van: Tedo op  5 mei 2012, 22:35:28
Dat valt mee, op het www wordt er al snel 50-70 euro voor gevraagd (en gegeven).
Dat is dan meestal inclusief voorbumper. Los willen ze ze nooit verkopen ;(
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Remy P

Ik heb mijn laguna lip toendertijd voor 60 euro gekocht (particulier). Vond ik nog een aardig hoog bedrag, maar kon nergens eentje vinden en bovendien was deze nog volledig nieuw en ongebruikt.

Edwin Postma

Dat is nog heel veel geld al is die nieuw 8)7
Truckertje

Remy P

Weet ik, maar ik was nogal gehaast om er één aan te schaffen :q het ergste is dat ik hem nu, na ruim een half jaar, nog steeds niet gemonteerd heb *schaam*

Tedo

Volgens mij zijn ze nieuw helemaal prijzig, anders betaalt iemand nooit 70 euro voor een gebruikte (zonder bumper, echt waar).

mark

espace lippen zijn nieuw bij de dealer ongev.90 euro en laguna onderlippen zijn iets van 110 euro
gewoon naar de sloop gaan dus !-! ben je maar 10 euro kwijt voor je stukkie plastic :D

Roadkill (Michiel)

wat is nou eigenlijk het verschil tussen een laguna lip en een Espace lip?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stony (Robert)

de espacelip is dikker dan de lagunalip, daardoor lijkt de auto dus lager ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roadkill (Michiel)

Ah ok,de lip is bij mij nu onder de auto vandaan,het polyester viel er ook zo vanaf,dus ga van de week ff kijken of ik het anders tot 1 geheel kan maken,anders komt ie er ook niet meer onder ben ik bang :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev