Advertenties


Subwoofer inbouwen

Gestart door K007, 10 november 2010, 19:50:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

K007

Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn om een subwoofer in te laten bouwen, aangezien de bas behoorlijk teleurstellend is. En welke subwoofers zijn er geschikt voor?

Rogier

ik heb kicker is een goed merk pioneer is ook goed, wat je het beste kan doen voor een inbouw prijsopgave kan je het beste ff vragen bij een audio shop waar ze ook inbouwen ;)

Benjamin Renon

Je kunt de inbouw zo goedkoop en duur maken als jezelf zou willen. Ga je zelf knutselen ben je goedkoper uit. Qua subwoofer is het merk persoonlijk. De een zegt bijv. ik wil Rockford Fosgate, DLS en de ander is tevreden met bijv Emphaser.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Arend

Ik heb zelf een 600 w sub en versterker van Signat. is een goede prijs kwaliteit verhouding :) En ik maak de buurtjes wel wakker als ik thuis kom ;)

Het inbouwen zou ik zelf doen, das (bijna) gewoon plug en play!
alleen afstellen is lastiger (kan ik zelf ook niet) maar gewoon wat proberen en dan goedzetten hoe je zelf denkt :)

Rick Santbergen

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de buren wakker maakt met het spul  --
Mijn radio gaat na 8 uur s'avonds altijd op standje 'zacht' in de bebouwde kom.

Arend

Moet je hard genoeg rijden.. dan horen ze enkel een keer boem!

maargoed ik woon dan ook in hall waar al bijna niemand woont en waar we maar in 1 straat 30 kmh kennen!  :grin:

K007

Maar wat mag het inbouwen zo ongeveer kosten?

Rick Santbergen

Ligt eraan wat je wilt, waarschijnlijk kan het vanaf 50 euro tot 5.000 euro voor de woofers, en minstens 50 euro voor inbouw (denk meer)
Het beste kan je het vragen bij een autoshop in je regio.

Dan kan je daar meteen luisteren, naar wat voor iets je wilt. En maken hun een prijsopgave inclusief inbouw

Benjamin Renon

Precies wat Wrecked zegt. Wat ook belangrijk is, is de vraag heb je je kofferbak nodig?

Je kunt kant en klare kisten kopen daar een sub inhangen en gaan. Owja ook niet vergeten kabels trekken, maar als je zelf handig bent kun je de kabels ook zelf trekken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

K007

Bedankt voor alle reacties!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev