Advertenties


ervaring met klapscherm inbouwen in megane 1

Gestart door DT_leon, 25 oktober 2010, 22:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennisje

gewoon de zwarte draad van je voedings kabel je ziet vanzelf wel wat bij deze radio die voeding is zijn 2 dikkere kabels van heel de iso stekker. dan sluit je de bruine handrem kabel aan doormiddel van een kroonsteentje bijvoorbeeld op de negatief oftewel de massa aan. zo heb ik het ook. owja afstandsbediening moet je even zien maar menu is beetje moeilijk in het begin maar wend wel !-!

RobScénic

kroonsteentjes in een auto = no go. Solderen is het devies, of minimaal krimpstekkers...
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

dennisje

totaal NOOIT last van gehad nattuurlijk kan je het perfect afwerken mar kroonsteentjes zijn makkelijk en zo kan je het altijd nog aanpassen is bijna het zelfde als AMP'tjes hoor zelfs AMPS komen nog eerder los.

RobScénic

Verzekeringen schijnen nooit zo vrolijk te worden van kroonsteentjes in een auto. Just saying....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

dennisje

Citaat van: RobScénic op 10 mei 2012, 06:31:29
Verzekeringen schijnen nooit zo vrolijk te worden van kroonsteentjes in een auto. Just saying....

en ook niet met powerfilters subwoofers, andere koplampen, led verlichting, etc etc zo kunnen we ook nog wel doorgaan....

Rohald

Maar om ff terug te komen op de topic: ik heb hem in huis: AV-9100TBT NAV !-!
Gister ingebouwd. Doet tie het niet ;(
Heb me laten vertellen dat het aan de gele en rode kabels liggen. Die heb ik nu omgedraaid. Dan zou hij het wel moeten doen. (:huh:)
Als ik vanavond tijd heb dan probeer ik het nog een keer. Anders morgen pas.

Afstandsbediening zal ik niet nodig hebben. Kan ik toch gelijk aan de radio zitten?

Ik wil de gps-antenne ook bij mijn tweeter neerleggen. Maar hoef ik daarvoor alleen mijn dashboard aan de bovenkant los te maken?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

dennisje

je moet even goed alle labels lezen die op de kabels staan haha. euhm normaal schakeld hij gewoon in doormiddel van je iso stekker. gewoon even goed het boekje lezen durf nu niet 123 een antwoord te geven. om gps bij je tweeter neer te leggen word geen probleem. je haalt het bovenste kapje los bij je tweeter je trekt voorzichtig het kabeltje van boven naar onder en vanaf hier vindt je heus wel een weg naar de radio. om allekabels makkelijk weg te halen zou ik je sigaretten bakje los halen dan werk je makkelijk de bundel kabels weg. suc6 !-!

Rohald

Hij zit erin en doet het. Er zat geen zekering in 8)7
Tevens merkte ik dat er ook geen nav-sdcard in zit >:( Ga ff de verkoper informeren dat ik iets mis.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

RobScénic

Citaat van: dennisje op 10 mei 2012, 09:34:45
en ook niet met powerfilters subwoofers, andere koplampen, led verlichting, etc etc zo kunnen we ook nog wel doorgaan....

Nou dat valt wel mee. Daar hoeft geen gevolgschade van te komen die zij uit moeten keren. Maar een ondeugdelijke elektrische installatie is een ander verhaal. En zoals bij alle andere dingen: Doe het goed, of doe het niet.. (of laat het goed doen)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

dennisje

Daar kan ook gevolg schade van ken maar blijf nu even on topic.
Ik kan je wel de bestanden bezorgen rohald je moet dan alleen een sd hebben fatat32 geform ateerd. Ik hoor het wel

Rohald

Ik wacht ff de reactie van de verkoper af. Opzich heb ik er gewoon voor betaald, dus zal hij ervoor moeten zorgen dat het erbij zit/komt.
Maar mocht het anders uitpakken dan hoor je me zeker !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

RobScénic

Topictitel= ervaring met klapscherm inbouwen in megane 1

Ik plaats een tip over elektrisch inbouwen, hoe meer on-topic wil je het hebben?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev