Advertenties


ervaring met klapscherm inbouwen in megane 1

Gestart door DT_leon, 25 oktober 2010, 22:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Dit is ook een Alpine voor € 500,-, navigatie en bluetooth optioneel, unit is ongeveer 500 euro.. http://caradio.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=1164&hoofdgroep=6&subgroep=24

Van Pioneer ook € 500,- ook optioneel navigatie! De navigatie unit is 400 euro..  http://caradio.nl/index.php?page=producten_bekijken/detail.php&product_nr=157&hoofdgroep=6&subgroep=24

Voor de Kenwood, is dat ook niet dat je een navigatie module los moet kopen? ik kan dit niet echt duidelijk terugvinden?

Rohald

Kenwood is inderdaad ook met een navigatie module. Al dat inbouwen zie ik niet zo zitten, dus mijn voorkeur gaat liever uit naar ingebouwde navigatie.
Die Alpines die je opgeef had ik ook al gezien. Staan op mijn lijstje.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

Denk dat dit dan nog wel een goede deal zou kunnen zijn: Alpine D106R + Navigatie + Bluetooth
Of deze: Alpine IVA-D105R + Navigatie NVE N099P + Bluetooth Carkit

Iemand enige ervaringen met deze types?
En waar kan ik die navigatie module dan het best opbergen? Handschoenenkastje? Onder de stoel? Moet wel bij de cd te kunnen.

Al is deze qua prijs ook wel erg aantrekkelijk. Maar om de een of andere reden vertrouw ik dit niet >:(
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Heatzone (Mark)

Volgens mij zit er in het dashboardkastje geen opening voor kabels enzovoort? Ik ben hem niet tegengekomen iniedergeval! Dan zal je die eventueel moeten maken!

Via het dashboard naar je stoel is prima te doen!!

dennisje

Ik heb zelf een AV car audio tbt 9100 navi. is compact zit veel op en makkelijk aan te sluiten. hierbij zit dus geen aparte blackbox of dergelijke je gps ontvanger is gewoon een dongel met 3m kabel dus lang zat. er zit een afstandsbediening bij. usb sd kaart lezer je kan dvds kijken cds afspelen radio alles erop en eraan zelfs een agende en rekenmachine haha. zit ook een achteruit rij camera functie op tevens apparte subwoofer uitgang en voor ellke andere speaker. los van de iso zelfs. ben er zeer tevreden over gps singaal heb je binnen 25sec cold start. je maakt gebruik van de nieuste mappen en updates kan je allemaal downloaden.

Rohald

Thnx dennisje. Ook deze kwam ik op kieskeurig al tegen en was op mijn lijstje beland.
Waar heb jij hem vandaan?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

dennisje

Van de Saturn maar je hebt hem normaal ook bij de mediamarkt hoor.
Wel een uitstekende service dat moet ik je wel zeggen niet van mediamarkt of saturn maar van av car audio zelf ben ik een technicus dus had ontdekt dat mijn gps ontvanger een kabel breukje had. hun zouden per direct ervoor zorgen dat ik een nieuwe zou ontvangen en ja hoor volgende dag busje van av car audio voor de deur met een nieuwe gps ontvanger en hun hebben hem zelfs opnieuw ingebouwd nadat ik nog aandringde dit zelf tedoen maar voor hun was het geen moeite dus voor super service moet je bij hun zijn,

Rohald

Ik heb hem uiteindelijk ook gekocht. Voor € 100,- goedkoper dan in de webshops :)
Als het goed is komt hij morgen binnen.
De service van av car audio is uiteraard dus ook wel meer dan netjes te noemen. Kijk er enorm naar uit om hem in te bouwen !-!

Is hij eigenlijk makkelijk te update?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

dennisje

ja 100 euro goedkoper maar dan heb je waarschijnlijk niet het navigatie systeem.Updaten hoeft niet. maar kan wel makkelijk als er iets beschikbaar is gewoon via sd kaartje. owja onthou wel als je navigatie hebt het navi sd kaartje moet aan liinker kant van het scherm erin en niet aan de voorkant.

Rohald

 Y inclusief navigatie. Via mp met 1 maand garantie.
Waar heb jij eigenlijk je gps ontvanger geplaatst? Ik heb namelijk voorruitverwarming. En dat kan effect hebben.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

dennisje

ik heb hem gewoon bij mijn tweeter neer gelegd, ik heb ze ook veel bij taxi bedrijven ingebouwd en bovenop de radio gelegd dus maak je maar geen zorgen daarover gewoon onder kapje bij je tweeter en voila

Rohald

En hoe heb jij het "dvd-afspelen-tijdens-het-rijden" opgelost? Ik heb begrepen dat er een kabeltje aan je handrem aangesloten moet worden zodat hij alleen dvd's kan afspelen als je auto op de handrem staat. Maar je kan het ook omzeilen.
Ik ben niet zo technisch, dus dat is voor mij niet ff kijken en oplossen 8)7
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Benjamin Renon

Kabeltje dat je naar de handrem moet trekken op de massa aansluiten?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

En dan kom ik met mijn technische vraag: waar zit de massa?( :D)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

matthew

Massa zit op je iso stekker van de radio of stuk ijzer van de auto wat aansluit op chassis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev