Advertenties


Regiomeeting Groningen!

Gestart door Nicole, 23 oktober 2010, 12:16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Regiomeeting Groningen-Stad.

Zijn er mensen uit het Noorden die het leuk vinden om eens een regio meeting te organiseren in de stad Groningen?
Het gaat hoofdzakelijk om de mensen uit Groningen, Drenthe en Friesland, maar als mensen uit andere delen van NL willen komen, zijn die uiteraard ook welkom!

Het mooiere weer komt er nu (hopelijk) aan, dan kunnen we eens wat organiseren!

De beste plek lijkt mij de stad Groningen zelf, gezien dat het meest "centraal" ligt voor de provincie's, en daar ook nog wel wat mogelijkheden zijn.

Op zaterdagavond is er vaak een meeting onder de Beneluxweg, als je vanaf de Bornholmstraat komt, maar daar staat het dan ook vrij vol met diverse auto's/automerken.
Ik weet niet of dat mensen aantrekt?
Daarna gaan ze meestal richting de Makro.
Dit zijn wel vrij drukke meetings.

Waarschijnlijk is het leuker om gewoon een "eigen" meeting te organiseren.

Maar iedereen mag z'n idee/mening geven natuurlijk, ook datums mogen alvast gegeven worden, zodat we wat kunnen plannen!

Gelieve je naam in het volgende lijstje (even kopieren) aanvullen als je interesse hebt in een meeting (ook bij event. twijfel).


- Nicole
-
-
-
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

theniels

Lijkt me leuk, ik ben er wel bij zolang het maar niet zaterdag`s overdag is want dan ben ik aant werk veder vind ik alles best !-!

Roy16v


Nicole

Super!
Hopen dat er nog meer leden zich aan willen sluiten!  !-!
Hier in de omgeving rijden ook erg veel megane coupes rond, misschien willen die ook wel lid worden van de Megane Club en meetings bijwonen! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dirk Kuipers

Volgend jaar als mijn auto weer de weg op kan doe ik ook een keertje mee. :)

Roy16v

waar komt jou coupe vandaan en heb jij er lambo orange op zitten?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Leeuwarden... Ritje Groningen is nog wel eens te doen.. Maargoed, moet hij eerst maar weer eens rijden.

Roy16v

een schade hersteller in winschoten had voor 6 jaar geleden een blauwe coupe lambo oranje gespoten een 2 16v ,plat op de grond en ook een dichte kofferklep.

Dirk Kuipers

Was niet de mijne. ;)

Zijn er niet meer mensen uit regio Groningen?
en paar jaar terug had ik het gevoel dat er wel meer noorderlingen actief waren hier. (Peter en Edwin uit groningen en andere Peter uit Dokkum, etc)..

Stefan

Volgens mij zijn er diverse Noordelingen inmiddels heel stil en inactief geworden helaas..... ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy16v

ahhh dan neem ik die plek wel over :P

Dirk Kuipers

Ja klopt.. Een paar jaar terug was het niet raar als je op een noordelijke meeting stond met 4 a 5 meganes.. 
Zodra mijn tuin klaar is ga ik mijn auto ook weer herpakken.. Ik hoop komende zomer mijn hoofd ook weer eens te laten zien..

Rogier

nu komt meerendeels uit brabant :P

Nicole

Er rijden hier trouwens in de omgeving (Winschoten) heel wat megane's.
Wat ik zo weet buiten die van ons nog 4 blauwe, 5 gele, paar cabrio's, 2 grijze, 2 of 3 zwarte, en zal vast nog wel wat vergeten zijn :D
Moeten die ook maar eens lid worden, worden de regiomeetings van Groningen ook wat groter :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev