Advertenties


Klets maar raak deel 113

Gestart door Stefan, 30 januari 2010, 10:52:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Uh nee :P Eerst de rest van het wolvenpak verzamelen :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ja met alleen de kop rondrijden is ook niet leuk:q

Michel Veltman

Hoe gaat het met de nieuwe site/forum Robin :?  (net als de google ads)
ben wel benieuwd eigenlijk.... ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

matthew

Dennis en Claudia nog gefeliciteerd en dat jullie maar gelukkig met elkaar mogen blijven.

En dat is ook wel een leuke trouwauto.

Dennis Postma

Thanks. Het was inderdaad geen straf om in te rijden.  8)

Marius.

Net een Megane gezien, waarvan ik niet weet welke het is :P
En vind hem wel mooi ^^
Hatchback, met antenne int midden op de kofferklep, soort van insparing/opgezet 3e remlicht ook op de kofferklep, 3 deurs, grooote voorruit.
Kenteken 98-XF-?? voor de kenteken lezers onder ons :P

Thx alvast
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

#216
Ik denk dat het een Meg 2 CC is. Dat is het enige model dat me zo te binnen schiet die dit zo heeft zitten.

wel slecht dat je je Méganes niet kent. 8)7 :D :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Misschien een idee om daar als bestuur straffen voor in te voeren?  8)7 :D

Robin

2 weken ban!

en verplicht Renault Megane type examen!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier


Dennis Postma

Ik stel voor pek en veren.  :D

Rogier

gisteravond had ik ook weer iets leuks :neen:
was gisteravond bij me vriendin, wil ik na huis gaan zie ik op me voorbumper een dikke kras zitten.  ;( ikke balen natuurlijk
maar we weten wel wie het hoogst waarschijnlijk gedaan heeft, niet dat het met opzet gebeurt is, maar diegene is met de trapper van de fiets tegen mijn voorbumper aangekomen. dus hopelijk mocht diegene waarvan wij denken die er per ongeluk tegen aan gekomen (een huisgenootje van me vriendin) is dan lost de verzekering het op en wordt ie weer gespoten.
toch is het ff minder.

Rogier

#222
of met zen alle gaan paintballen en marius in zo'n konijnen pak rond laten rennen en wij met ze allen op hem schieten :D

marius ik zie dat je je nog niet aangemeld heb voor de rtc's openings meeting  :? je gaat ons toch wel gezellig vergezellen ?

Marius.

Haha al die straffen, mafkezen :P
Maar uhm ja heb ik bewust gedaan, er staat ergens dat je megane er netjes en verzorgd uit moet zien, en die vn mij is nogal beschadigd hier en daar.. Vind hem niet echt show waardig voor op zo'n meeting.. :( Kbaal echt van bepaalde punten dus ja..
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rick Santbergen

Wat een rot smoes  :P
Gewoon komen, je mag er gewoon tussen staan. Net of al die oude renault 5jes en clio's daar onbeschadigd zijn ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev