Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

Met andere woorden.. De volgende sessie bloed zweet en tranen.. ;) Goed bezig..!

Marius.

@Dirk,
Ben heel benieuwd hoe snel ie zometeen is als je hem helemaal "af" hebt.
Vind het heel tof om je zo bezig te zien, en ook heel inspirerend, wil zelf namelijk ook (ooit :P) in de buidel gaan tasten en aan motorische tuning beginnen. En als je dan zo jou project leest krijg je wel extra kriebels moet ik zeggen!
Keep up the good work!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Wat ik persoonlijk erg leuk vind is dat ik er zo ontzettend veel van leer. Ik heb nooit een opleiding of iets gedaan in de autobranche.. Maar door dit zo zelf (met hulp van kenners) aan te pakken, leer je er gewoon heel veel van. Een beetje basiskennis van motoren is altijd handig..

Marius.

Ik snap wat je bedoelt. Tot een jaar geleden wist ik praktisch niks van auto's eigenlijk. Had wel altijd al de interesse, wilde ook al heel lang ooit beginnen aan tunen. En toen kwam het moment dat ik ging beginnen, nieuwe vrienden maakte en toen begon ik meer en meer te leren. Kameraad is automonteur en die helpt vaak, maar zodra ik iets door heb doe ik het gewoon zelf, en daar leer je echt van ja! En dat maakt het ook veel leuker :)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

heey dirk k heb me sinds kort daar ook aangemeld. Het is zeker leuk reacties te krygen over je auto. En myn engels is beroerder als dat van jou haha
Lowered M3C GT

Dirk Kuipers

Voorbeeld:

CiteerA SUPERCHARGED F7R!!!!!! now thas fokin amazing!!!!

haha...

Joey Voormolen

ja kicken he
zijn trouwens aardige gasten daar op het forum ;)
Lowered M3C GT

rs50jochem

En toen ging Marius J de nieuwe Cristiaan uithangen.. @ Marius, probeer niet van elke poep of scheet een update te maken, zet het dan in het topic iets nieuws gekocht/gemonteerd..

Een topic vol met dagelijkse post zoals; ik denk dit te gaan doen en heb dat besteld en het is vandaag binnen en ik denk het volgende week naar de spuiter te brengen en het ligt nu bij de spuiter en ik ben vandaag wezen kijken en hopelijk volgende week klaar.. Wordt irritant.. Foto's met passende resultaten en een stukje uitleg leest wel lekker weg.. ;)

Robin

Jochem heeft gelijk, bijvoorbeeld dat je achterbumper binnen is, dan kun je beter 1 bericht maken in je project pagina waar je zegt: hier issie binnen, en hier zit hij in kleur onder de auto !-!

Is wat overzichtelijker ook :) Verder mag je al het andere geneuzel neergooien in "Klets maar raak!" :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Jullie moeten niet zo over the top reageren..
Ten eerste is het mijn projectpagina, dus ik bepaal wat erin komt te staan.
Ten tweede wilde ik die post gewoon weghalen zodra ik fotos had.
En de update daarna zou alleen maar het gemonteerde/gespoten eindresultaat zijn, dus aub niet zo voorbarig reageren volgende keer.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

rs50jochem

Ten eerste JIJ hoeft niet alles zelf te bepalen..
Ten tweede er wordt nu duidelijk aangegeven dat elders je tussentijdse updates posten van je verwacht wordt inplaats van je project ruimte..

Marius.

Dan mag je 1/3 van de project pagina's wel aanpakken..
Mjah kga hier geen ruzie creeeren vind ut wel best..
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Uiteraard is het jou projectpagina en kan je bepalen wat je er in zet.
Echter;
Het is wel aan te bevelen om je projectpagina te update-en met berichten die wat meer aanspreken dan de berichten zoals hierboven al omschreven.
Uiteraard is het niet verboden om te zeggen wat je plannen zijn, maar misschien moet je hier wat meer de middenweg in vinden... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Zo Lammert, ben benieuwd hoe het wordt..
En Marius, succes met de bumper!

Dirk Kuipers

Peter,
Wat kostte dat nou? Zo'n taxatie?
Wil het ook gaan doen als mijn auto klaar is namelijk..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev