Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marius.

En wat is dat backlightspray precies? Is dat ook al direct de merknaam? Zo niet zou je dan wat tips/merken/winkels kunnen geven?
Hartstikke bedankt!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Mike R.

Dat is de naam ja, of achterlichtspray, zoals je het wilt noemen.  ;)
Ik had hem van het merk Motip, via een familielid, maar via Autostyle-dealers is ie o.a. te koop, meerdere kleuren ook hoor.

http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=&model=&indexno=90&searchfor=&latest=False&universal=False

Succes!  !-!
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Joey Voormolen

Leuk om de 2 nieuwe project pagina's door te lezen.
Julie zijn lekker bezig !-!
Lowered M3C GT

matthew

idd leuk om de 2 nieuwe project pagina's door te lezen.

Lammert

@DIRK KUIPERS

hey ik heb dezelfde sideskirts gekocht zie ik nu pas nu ik je projeectentopic heb gezien
1 vraagje heb jij helemaal niks geplamuurd aan die sideskirts?
want ik heb opdracht gegeven om het vlakte plamuren dat bovenkantje ? of maakt dat niks uit ?
hoor graag van je groetjes
tuning is an art

rs50jochem


Marius.

@ Mike

Thx for the info!
Daar ga ik zeker mee spelen^^
Het punt blijft dat ik ze zal "moeten" vervangen met mijn idee, want 1 van de 2 zit een redelijke barst in :(
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Hey Lammert,

Nee, dat heb ik niet.
Dezelfde skirts zaten ook op de auto toen hij nog blauw was. Die waren wel helemaal strak gemaakt.
Als je dat mooier vind moet je het vooral doen. Ik denk dat dat een kwestie van smaak is.
Wel heeft de spuiter de skirts erop geplakt voor hij ging spuiten waardoor de naden wel meegespoten zijn. Of ik daar wel zo'n fan van ben twijfel ik nogsteeds aan.. Maar de skirts zitten nu wel goed vast met schroeven die weer zijn weggeplamuurt (dat dan weer wel).
Het is dus wel te doen.

matthew

@Koen het ziet er goed uit,en misschien inderdaad maar beter dat je het heb laten spuiten is toch altijd beter dan met een spuitbusje.

lúk

dirk dat ziet er goed uit  :P na de winter gaat het beest tog wel een keer blazen >:D
keep up the good work _o_

eliatuning

@koen: ziet er goed uit
je kan zelfs de velgen beetje laten uitkomen, komt ook wel mooi denk ik

@dirk: ziet er goed uit hoor
rather low and slow than high and fast

arrycoupe

Dirk,

Met 1 woord : Prachtig..

Bij wie laat je dat spul trouwens allemaal aanpakken ?
Vind het echt mooi wat je doet.
Hoop hiermee ook ooit nog eens te beginnen.

Mvg

Dirk Kuipers


matthew

Ziet er zo netjes uit Dirk nou alles inelkaar en hopen dat alles nou in 1 keer goed is zodat je gelijk weer kunt cruisen.

Dirk Kuipers

Ja inderdaad.. Alleen is dit nog lang niet alles.. De kop is nog niet klaar. Ik moet nog een koppeling regelen. Ik moet ook nog uitzoeken welke injectoren ik nu nodig heb..
Daarna moet ik kijken hoe het met de ontsteking komt, aangezien die anders is van de nieuwe kop.. De kabelboom moet weer iets anders denk ik, etc etc..
Zal nog wel even duren dus..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev