Advertenties


(CC) Eindelijk een mooie auto, maar wat was ik ook al weer vergeten...

Gestart door pepsimax, 16 februari 2005, 20:41:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pepsimax

Enige jaren heb ik nu een Megane cabrio uit 2000 gereden. Met die gave auto heb ik veel meegemaakt en aardig wat wintersportplaatsten bezocht. ;D Skie's door het luik en rijden maar. Inmiddels staat de oude cabrio te koop en is mijn persoonlijke droomauto, een Megane CC 2.0. afgelopen vrijdag geleverd.

Toch ben ik vandaag tot de conclusie gekomen dat ik een overweging bij de aankoop van de auto ben vergeten.(niet dat het echt iets had uitgemaakt maar toch) de Nieuwe Megane CC heeft geen skieluik meer :o en ik weet niet echt hoe ik die latten er in moet vouwen.

Zijn er experts die nog een leuke toepasbare oplossing weten. (een zuignap dakdrager ofzo)

Thanks!!

Newbie pepsimax

Ferdi

aanhangwagen  ;) Ik snap ook niet echt dat je dat een probleem vind.... je koopt een mooie CC maar je zult er iig die dingen op moeten inleveren, ik zou zo'n auto nog niet eens op wintersport mee durven nemen, ik zou een andere auto auto huren, zoals wij altijd doen of de skies huren daar, ik neem aan dat het avn je huisje beloopbaar is naar de skipiste  :D

ide

Creatief met zaag? ? ;D ? ?Nee grapje... ? ?ik zou ook een aanhangwagentje nemen

Michel Cijs

sommige mensen hebben hun auto nu eenmaal wel nodig voor praktisch gebruik ;) en zeer begrijpelijk, beetje raar dat dit wordt afgevallen, lijkt me toch een normale vraag.......

ik heb zelf geen idee; tis wel lastig, maar kan de achterbank niet deels plat bijv>>??


Niels Nederlof

Is het dak van zo'n cc van metaal? zo ja dan zou je eens van die magneetdragers kunnen proberen.

@ferdi, waarom zou je de auto niet gebruiken waar hij voor bedoeld is, lekker rijden dus, en dat betekend ook naar de wintersport. De mijne gaat ook altijd gewoon mee naar Oostenrijk!    :D
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Bart Van de Sande


Robert yellowDevil


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev