Advertenties


Welke sideskirts?

Gestart door Nick Mattheus, 2 september 2009, 21:41:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Ik heb weer een heel apparte vraag...
Ik vraag jullie niet welke skirts ik het mooiste zou vinden (dat maaak ik natuurlijk zelf uit)...

Maar aangezien mijn megane regelmatig toch met de zijdrempels op de weg blijft hangen zou ik skirts moeten hebben die net niet voorbij de drempel komen... (voorbij dat latje onder de drempel...)

Als iedereen die skirts heeft eens op de grond wil gaan liggen, eens zien, en eventueel eens een foto'tje te schieten, dan zou ik heel blij zijn. Y

(Achteraan zou deze wel over de drempel mogen komen.)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

djo231

Hey, ik vat je bericht niet echt helemaal goed? Misschien iets beter informeren, kan ik ook sneller reageren en jij je wagen mooier maken ;)

rs50jochem

De Elia Meran komt volgens mij niet dieper dan je dorpel Nick.. De skirts die ik op m'n blauwe Coupe had kwamen ook niet verder dan de dorpel idem als de skirts op m'n grijze Coupe.. ;)




JoosTy

Hey,

Mag ik vragen hoe die onderste sidekirt heet en waar je die kan kopen?
Ik vind die wel heeel gaaf!

THnx! !-!


steven

Die skirt is van SK tuning en is ook bij RB cartuning tekoop ;)

Joey Voormolen

#5
ik denk die skirts die jochem aangeeft op die gryze coupe, dat die wel zyn wat je bedoeld. Ze zyn lekker simpel maar strak net als de rest van jou auto.
Lowered M3C GT

Nick Mattheus

En dat zoek ik! !-! :)
Als er iemand eens zo vriendelijk wil zijn om eens op zijn buik gaan te liggen en dan een foto te maken.
Die persoon zou ik heel dankbaar zijn... Y
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Nick Mattheus

Citaat van: djo231 op  2 september 2009, 23:08:41
Hey, ik vat je bericht niet echt helemaal goed? Misschien iets beter informeren, kan ik ook sneller reageren en jij je wagen mooier maken ;)

Wel de skirts mogen niet lager als de megane komen.
Dit omdat ik regelmatig met men chassis op de grond blijf hangen.
Als deze lager komen zou ik alles kapot kunnen rijden. ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

rs50jochem

Nick, ik heb de auto niet meer zover ik me nog herrinner komen ze niet lager dan de dorpel..

djo231

Oke ja ik kan wel even naast mijn auto gaan liggen en een foto ervan maken, maar mijn auto is totaal (nog) niet verlaagt dus heb je er denk ik weinig aan?

djo231

@ jochem, die blauwe megane is echt mooi man, maar welke skirt is dat? Ik zoek namelijk een andere ben deze een beetje beu, thnx

rs50jochem

Of je auto verlaagd is of niet maakt niet uit.. Het gaat Nick erom of de skirt die je tegen je auto hebt zitten lager is dan derest van je auto.. Dus als je op de grond ligt en onder je auto doorkijkt vanaf de zijkant, is dan je auto (de stalen dorpel) het laagste punt of de skirt..

Nick z'n auto is extreem laag waardoor hij dus regelmatig met zijn auto de grond raakt op drempels etc. Nick wil dus geen skirts die lager komen dan zijn auto want dan gaan die direct stuk als hij weer de grond raakt..


De skirts op de blauwe auto hebben mogelijk een naam, ik kan ze zo snel hier vinden:

http://www.rbcartuning.nl/kart/show_item.php?item_id=2502

http://cgi.ebay.de/RENAULT-MEGANE-COUPE-MK1-MK1-FACELIFT-SIDE-SKIRTS_W0QQitemZ180401827207QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a00c96d87&_trksid=p3286.m63.l1177

Joey Voormolen

#12
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RHHXNZ8J.jpg
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=150512229&key=RJ847PVT
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=150501269&key=3OQMFGZD
als ik zo voel verschild het een cm

maar bij mijn zijn ze aan de voorkant wel iets lager maar je wou een foto dus bij deze ;)
ik heb in iedergeval geen last met drempels dat me skirts aan lopen en lig voor 6,5 a 7 cm en achter 5,5 a 6 cm lager heb je een beetje een idee van hoe of wat !-!
Lowered M3C GT

djo231

@ Jochem, thnx man, vind ze echt vet, ff overal hier en daar prijzen vergelijken

@ Nick, succes verder;)

Nick Mattheus

Thanks allemaal, en zeker Joey... !-!
Ik heb eigelijk meer mijn zinnen gezet op de skirts die op jochem zijn grijze coupe zaten.
Daar iemand foto's van? Voorbeelden bij Joey te zien... :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev