Advertenties


AudioBahn

Gestart door Apeldoorn GAST, 15 februari 2005, 20:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Apeldoorn GAST

Hallo allemaal,

Ik wil graag de audio in mijn megane weer eens gaan veranderen.
Heb een aanbieding van een audiobahn subwoofer met chrome etc etc (Dave look a like subje).....Ding staat op 800Watt, nu wil ik er 2 in mijn auto monteren.

Dus denk ik 2x 800 watt.....1600watt........Wat voor versterker moet die 2 subs nou tot leven brengen dan ???

En ze praten over 2Ohm en 4Ohm gebrugd etc etc.......Ik wil gewoon een 2 kanaals versterker die deze sub aan kan sturen of anders maar 2 monoblokken ofsow??



HELP DUS....

megane74

Geef om te beginnen eens type nummers van die subs . Dan is het makkelijker uitzoeken.

Gast Apeldoorn

Audiobahn AW1051 ---> 300 RMS

Tuned

Citeer(Dave look a like subje).....

kijk dat zijn de leuke spulletjes :)

GAST APELDOORN

Zijn er ook subwoofers die in je deuren passen ???
Zo ja welk formaat woofer moet er in de deur dan ? 8" ???

GAST APELDOORN

Sooow,

Zondag mijn uitlaat verkocht aan meneer achterop....Was even leuk om een clublid te zien....Was wel koud ehhh!!

Heb vandaag al mijn audio spulletjes binnen gekregen dus het feest kan beginnen.
Vorige week al een dashboard ontvangen van Wess...

Dit heb ik vandaag binnen gehad :

2x Hollywood 1600D monoblok (360RMS op 4ohm, 500RMS op 2 en rond de 800RMS op 1ohm)
2x Dietz condensator 1.5Fahrad
2x Lanzar HRW124 (500W RMS!!)
2x Lanzar 6.1    (16cm composet, 140W RMS)

Het dashboard is al verbouwd, hier zitten nu 2 gaten extra in om hier wat extra speakers te plaatsen.
Jammer dat ik geen garage heb want het is wel rillen en trillen buiten....maar jah...je moet er wat voor over hebben.

Denk wel dat dit leuk gaat klinken in de coupe.


2Peter ----> Foto's van Dual sound carbon dempers komen er aan....eerst ff auto aan de achterkant wassen!! :)

Mischien ook een idee voor jou om de pekel etc etc van jou auto af te poetsen ??


GRTZZ

peterachterop

ja dat zag er niet uit, is reeds gebeurt :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev