Advertenties


6 september 2009 - Sponsormeeting @ Cartrend (Middelharnis)

Gestart door Benjamin Renon, 9 augustus 2009, 15:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

vergeten jullie niet om je Meguiarscollectie even te checken op 'aanvulbenodigdheden'?!

Benjamin Renon

#76
Weer iemand toegevoegd. (Zie eerste post)

Onderstaande kortingen zijn alleen geldig op meeting en zijn voor de gehele Megs collectie.
Tot € 25,00 10% korting.
vanaf € 35,00 15% korting.
vanaf € 50,00 20% korting.
vanaf € 75,00 25% korting.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Lijken me toch idd zeer strakke kortingen. Martijn lijkt het ook reuzegezellig dat we langskomen...hij heeft al glaasjes prik en chipjes in de voorraadkast liggen, haha. Ook de toertocht is zo goed als klaar...we zullen mooie stukjes van NL te zien krijgen!

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Ik heb vernomen dat deze ongeveer tussen 50 en 60 km is. Zeg dat je hier +/- 2 uur in totaal incl tussenstops over doet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Decepticon#1

Ik heb idd een toertochtje bedacht langs wat punten die me leuk leken/die de ANWB adviseerde. Maar ik blijf een Fries en ben nog nooit echt op Goeree geweest, dus voor mij wordt het ook een verrassing. Maar, denk dat het wel gaat lukken!

@Benjamin: ik was zo vrij geweest mezelf even in de lijst te zetten...inloggen doet bij mij vaak wat moeilijk. Ik mag toch hopelijk mee (LOL)

Joey Voormolen

je moet mee peter want wil je wagen wel is in zijn nieuwe staat zien ;)
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

#83
@Peter: no prob, maar je mag dan nog niet mee... maar, omdat jij de route hebt zul je wel moeten.
@Joey: ik heb je aantal erbij gezet. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Decepticon#1


Stefan

Is dat zo...?
niet in dit topic dan iig... :neen:

Altijd beter natuurlijk, dat wel.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Ik heb geen toezeggingen gedaan hoor.. :q

Door de luxe van momenteel 2 huizen te bewonen ik heb komend weekend een game-weekend staan.. Met 4 man bij mij thuis alleen maar Bad Company rellen met 4 LCD tv's en 4 PS3's.. :q

Dusss, jullie zullen het toch echt zonder mij moeten doen.. Misschien een volgende x..  --


Oja, als tip.. Een route gaan rijden zonder hem verkent te hebben is doorgaands niet bepaald het slimste idee...... :neen:  Veel plezier met z'n allen.!! Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Dat plezier zal wel lukken :P mochten we echt verdwalen zetten we de TomTom wel aan !-!

Jij ook veel plezier dan ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev