Advertenties


kofferbakprojecten

Gestart door wess, 15 september 2004, 22:56:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Erwin

Hier is mijn kofferbak. Je kunt het niet vergelijken met de meeste hier, maar ik ben er blij mee en er komt een behoorlijk geluid uit.



dennis (red-devil)

heeft er iemand nog een bak over voor in kofferbak zo als jullie dat ook hebben laat het me dan even weten en over de prijs komen we wel uit
groetjes
Red-Devil

peterachterop

ik neem aan dat je een subwoofer kist bedoeld.
ik had altijd een losse kist voor een enkele woofer maar heb nu een dubbele en deze dus over. zal hier morgen wat pics neeer zetten.

dennis (red-devil)

nee niet voor de subwoofer bedoel zo als die anderen dat ook hebben helemaal dicht zo als die foto?s die er op staan ;D
Red-Devil

wess

kwestie van zelf een paar planken in mekaar timmerren :D

dennis (red-devil)

ja wel als je handig bent dus ik zoek gewoon een compleet ding dus als iemand er af wil? ???
Red-Devil

berry_p

ik heb de mijne al een keer verkocht, en dat gaat voorlopig niet weer gebeuren.? :)

dennis (red-devil)

hey bery

hoe heb je de kniperlichten op je cv aan gesloten dan
Red-Devil

berry_p

uuh, dat is gewoon standaard.
ligt aan het bouwjaar.

maar volgens mij is dat een ander onderwerp.  :)

2seemegane

niet echt me kofferbak maar oke  :D






renault

is idd geen kofferbak maar wel heel mooi zeg. :D

EbOoZ


V.

ben eindelijk aan mijn kofferafwerking begonnen.
maar het moet weer lukken dat de ellende al begint. ik krijg men kist zoals ik ze wil niet in de koffer geplaatst.
alles moet er in geraken, maar kofferopening en achterbank laten het niet toe dat de kist in de koffer geraakt. daar gaat men layout dus, en ik weer achter de tekentafel.
alles weer aanpassen en doen, pffff

V.

effe eerst op een andere manier proberen. ipv alles in 1 stuk te maken in 3stukken ;-).
hopelijk lukt dat beter. en dan moeten we niet teveel aanpassen en heb ik eigenlijk meer plaats voor wat decoratie zullen we het noemen ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev