Advertenties


Nieuwe cd speler, maar wat...

Gestart door Koolaid, 25 november 2005, 03:17:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LVD

bij ron de vries:

Pioneer   DEH-P77MP      ?339.00 
Pioneer   DEH-P80mp      ?399.00 

Koolaid

Citaat van: bas1984 op 26 november 2005, 12:34:52
als je nog eens 50 euro wil besparen op die 400 euro hoor ik het wel :)
Graag? :D

bas1984


Koolaid

maar.. als ik dan even kijk naar een sony en een pioneer valt mij bijvoorbeeld 1 ding op. Die 80 versie van pioneer heeft een 1bit D/A converter. Staat verder niets bij. Een top-model van sony heeft een D/A converter 24-bits Burr Brown geavanceerd segment. En het lijkt mij dat de omzetting van digitaal naar analoog toch redelijk belangrijk is. Of ga ik dit niet merken etc? Als ik een beetje rond lees blijkt dat Burr Brown toch echt wel top te zijn.

bas1984

#19
ik zeg ma zo.... sony moe walkmans maken.....

en denk nie dat sony pioneer weer overtreft.....

en na dat bitgene*uks heb ik nog nooit van gehoord.... volgens mij nie zo gek belangrijk.....

net zoals je wel vaker versterkers ziet.... 14.4 volt.... grootste bullshit.... als jij je audio een beetje opengooit kom jij dus NOOOOIT aan die 14.4 volt dus heb je er verder ook weer niks aan.....

wess

tja sommige mensen zijn ook over pioneer niet te spreken.

ik persoonlijk ga liever weer voor een sony :D

tis persoonlijk wat je zelf fijner vond.

Robin

Het aantal bit kan je toch wel degelijk horen hoor.
Als jij er nog nooit van hebt gehoord betekend het nog niet dat het niet belangrijk is.  ;)

Het ligt er een beetje aan wat je wilt bereiken.
Wil je echt een goede (daarmee ook dure) install gaan bouwen moet je zeker niet bezuinigen op je Headunit.
Wil je gewoon een leuk geluidje in je auto , en geen gekke dure poes pas koop dan gewoon wat je mooi vind en waar de functies die jij nodig vind opzitten.

M.V.G

Koolaid

Kortom...

Ik ga wel even kijken bij Auto Comfort in Dordrecht waar ik mijn speakers heb laten inbouwen en vraag hen wel wat de beste keuze is etc icm mijn speakers en noem maar op....

Tnx iig ;)

Dennis Kelleners

Sony niets anders als elende heb ik ermee gehad.
2 x sony autoradio met mp3 alle 2 in 2 weken tijd in de fik gegaan op de orginele bekabeling
3 x de sub van sony opgeblazen door er een caliber versterker op te zetten ik gaf hem ongeveer 100 w rms en hij kon 300 rms aan
1 versteker opgeblazen van sony

dit allemaal zonder gekke dingen te doen nu heb ik de gewone orginele radio van renault met een nieuwe caliber versterker 1300 w rms met 2 subs van magnat alle 2 800 w rms en dat klinkt lekker

Robin

Een speaker van 1000 watt kan je ook opblazen met een versterker van 1 watt.
Het gaat niet om de wattjes mensen (al is dat in de caraudio moelijk uit te leggen).
Als je een speaker opblaast is dat omdat je hem verkeerd gebruikt of omdat er een electronisch onderdeel stuk is gegaan in de signaal route.


M.V.G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev