Advertenties


Goedkoopste online banden met servicepunt voor montage

Gestart door richardv, 14 juli 2009, 18:02:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Moet wel zeggen dat je weing kan zeggen over banden waarmee je ervaring heb onder auto's van een ander merk...Heb nu onder mijn megane Michelins,precies dezelfde als ik toendertijd onder mijn Vectra had.Onder de Vectra bevielen ze totaal niet,heel weinig grip,hoge slijtage,bij de megane is het als of ie ermee op rails loopt....Verder ben ik niet bang om ook andere merken uit te proberen;merken die hier onbekend zijn kunnen in landen bij ons in de buurt wel als A-merk worden beschouwd!!!Nokian is hier niet echt bekend,maar deze Scandinavische bandenboer heeft wel errug goede winterbanden,en heb zelf op Roadstone gereden met een Peug Partner,ok een 1.8 diesel dus niet supersnel,en daar kon ik bochten meenemen met 130km/u waar een audi quatro (met ervaren bestuurder,driftcursussen ed) van het gas af moest.Ok ik had er spacers op(anders pasten de 14 inchers niet ivm remklauw) maar toch,enne 2 banden 195/60/14 voor en 205/60 14 achter voor totaal inclusief montage 110 euri....  Gaat gewoon ook om de combinatie auto/band
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Een Renault rijdt over het algemeen het beste met Michelins,dit wordt ook min of meer voorgeschreven door Renault.(wat ik dan wel stom vind van Renault is dat ze nieuwe auto's ook op Continental afleveren).

Bridgestone is geen heel slecht merk over het algemeen,maar slijt wel harder als Michelin.

Ik zelf ben voor Michelin,is wel 1 van de duurste banden maar ook goede grip,weinig geluid,slijt niet hard.

Onder mijn coupe heb ik goodyear eagle f1 gehad,dit was voor de zomer maanden ook een zeer goede band.

Over het algemeen maken dunlops,continentals,goodyaer nct meer herrie.(lees ze gaan cuppen)

Stefan

Bridgestone's zijn ook goede banden, maar hebben ook nogal de eigenschap dat ze snel gaan cuppen.
Ik heb Bridgestone RE040's onder mijn auto gehad, hele goede banden, maar ze cuppen als een gek ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev