hallo, ik ben op zoek de laatste weken opzoek naar een megane coupe, nou staan rijdt ik de afgelopen jaren honda Vtec, en wil nou overstappen naar een megane, maar hoe zit dat met de motortjes? gaan die nog een btje van ze plek? er staan op internet voornamelijk veel 1.6 jes te koop, zijn daar ook nog veel spullen voor te koop om ze wat sneller te krijgen? want als ik een 1.6 koop dan zak ik in een keer 40 pk en dat vind k eigenlijk wel balen?
iemand nog suggesties of tips?
en zouden jullie mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik ga kijken voor een megane coupe, dingen zoals kwaaltjes op plekken die vaak voorkomen bij die auto, honda weet ik uit mijn hooft maar van een renault nogal vrij weinig.
bedankt alvast groeten!
Zelf heb ik een 1.6e, vind het een fijne snelle auto.
Mijn vriend rijd er nu eigenlijk hoofdzakelijk in, en vind het voor een 1.6 een snelle auto.
Zelf is hij heel wat meer pk's gewend (140 tot 208 Pk), maar vind de megane ook erg fijn.
Verder ook met "sprintjes" tegen auto's met meer pk's wil de megane ook goed.
Hij is misschien niet sneller, maar de anderen lopen ook niet bepaald om de megane uit.
(Oke je moet natuurlijk niet gaan vergelijken met een auto met 150pk, maar nogmaals, ik vind de megane lekker snel voor 90pk)
het is natuurlijk helemaal verschillend of jij het een snelle auto vindt, of dat bijv ik het snel vind.
De 1.6e vind ik een langzame auto. Heb er nu eentje en daarnaast nog een 1.9dti. Maar me diesel trekt sneller op en is ook sneller.
Als ik jou was zou ik een keertje gaan proefrijden in een 1.6 om te kijken wat jij vindt.En als je echt een snellere auto wilt moet je gewoon een 2.0 16v kopen.
Neem aan dat je vraag gaat over de Megane I ?
Vtecje zal inderdaad stuk rapper zijn dan de Mégane, dat merk je in het begin echt wel, maar op den duur wen je er wel aan, ik ging ook van 220PK naar 115...
gaat het hier inderdaad voor een meg1 of meg2?
Verder vind ik persoonlijk de 1.6 vrij tam.
En als je v tec gewend bent zou ik er nog niet eens naar kijken want dat valt dan altijd tegen voor je.
Ik zou voor een 2.0 gaan is allemaal net wat vlotter en je hebt wat extra over bij normaal rijgedrag,en dat is net dat extra wat een 1.6 je niet kan bieden.
Ik heb ook een 1,6e,en deze is ook niet meer standaard,maar moet zeggen dat die (zeker in de stadt) lekker pittig is
dat is het voordeel van een 8klepper,lekker veel koppel bij een laag toerental,enigste minpuntje is dat een 8 klepper
sneller ophoud,maar dat neem ik voor lief.
Na de nodige aanpassingen heb ik nu 19 pk winst,en ben nog bezig er meer uit te krijgen.hoe dan ook
het motortje draait nog als een zonnetje,het zijn fijne motoren,en tevens lekker zuinig,vorig jaar
mn record gehaalt van 1:18 toen we naar engeland gingen,in de stad,en korte stukje zit die rond de 1:12
Zeker een 2.0 16v (f7r) uitzoeken... Als je snelheid belangrijk vind ga je anders echt spijt krijgen.. Een 2.0 8v zou ik ook niet aan beginnen, dan kun je nog beter een 1.6 16v hebben volgens mij.
Succes met je keuze. :)
Citaat van: Dirk Kuipers op 23 mei 2009, 00:06:14
Zeker een 2.0 16v (f7r) uitzoeken... Als je snelheid belangrijk vind ga je anders echt spijt krijgen.. Een 2.0 8v zou ik ook niet aan beginnen, dan kun je nog beter een 1.6 16v hebben volgens mij.
Succes met je keuze. :)
en die 2.0 16v zijn dat altijd williams blokken of zijn daar ook weer verschillende van?
ik heb wel dingen gehoord dat die williams blokken nogal vaak problemen zouden hebben?
Citaat van: Dirk Kuipers op 23 mei 2009, 00:06:14
Een 2.0 8v zou ik ook niet aan beginnen, dan kun je nog beter een 1.6 16v hebben volgens mij.
Wat dirk zegt.
Mijn ervaring is dan met een sprintje trekken dat ik de 2.0 8v er gewoon uit rij met de 1.6 16v
toch wel raar,ik heb eens een sprintje gehad met een 1,6 16v,en ik bleef er toch voor met een neus lengte
als de vermogens ongeveer het zelfde zijn,ligt het ook wel voor een deel aan de bestuurder.
zo hoorde ik laatst dat een maat van me,met een mc 2.0 16v dat hij het van een clio rs won,en die hebben toch
ook iets meer vermogen,dan een megane ph1.
Natuurlijk ligt het deels aan de bestuurder, maar een 2.0 8v is niet een motor die bekend staat om zijn snelheid.. Je denkt: "zo! Een 2 liter motor, dat zal wel willen", maar boven de 4000 toeren houd hij gewoon op, daar waar de 2l 16v nog even een extra boost geeft.
Mijn ervaring is dan ook dat de 1.6 16v feller zijn (hoger in de toeren) dan de 2.0 8v.
Of er veel pech is met een 2.0 16v? Ik heb geen idee, ik denk dat je daar ook wat geluk bij nodig hebt. Volgens mij is de algemene mening hier op het forum in ieder geval niet zo. Maar ja, je hoort vaker de slechte verhalen dan de goede, dat is overal zo.
de oudere 2.0 16v motoren zijn wel betrouwbaar,met de 2.0 16v ide motoren zijn wat problemen,en in 2002 ook weer vervangen voor een gewone 2.0 16v motor alleen had de eerste iets meer vermogen.
Verder is het vaak wel een gevoel en zou de topic starten gewoon in wat verschillende motoren moeten proberen te rijden.
Citaat van: Dirk Kuipers op 24 mei 2009, 10:58:01
Natuurlijk ligt het deels aan de bestuurder, maar een 2.0 8v is niet een motor die bekend staat om zijn snelheid.. Je denkt: "zo! Een 2 liter motor, dat zal wel willen", maar boven de 4000 toeren houd hij gewoon op, daar waar de 2l 16v nog even een extra boost geeft.
Mijn ervaring is dan ook dat de 1.6 16v feller zijn (hoger in de toeren) dan de 2.0 8v.
Of er veel pech is met een 2.0 16v? Ik heb geen idee, ik denk dat je daar ook wat geluk bij nodig hebt. Volgens mij is de algemene mening hier op het forum in ieder geval niet zo. Maar ja, je hoort vaker de slechte verhalen dan de goede, dat is overal zo.
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit met een 2,0 8v mee gereden,dus kan niet oordelen of die nou snel is onderin.
Wat ik nu zeg ik echt alles behalve opscheppen,maar het valt me algauw op dat als je wat rap(er) bent
men denk dat je een 2.0 motor hebt,we hebben met een groepje engelse elk jaar een meeting,en met het
meerijden dachten ze dat ik een 2,0 had,en hier in de buurt een keer gesport met een alfa 156,die ik met sprinten
bij hield,tot op zekere hoogte natuurlijk,als hij echt verder op toeren kwam ging die voorbij,maar later vroeg die ook of
ik een 2,0 had.
en daarmee bevestigd ook jouw verhaal,8v stoppen,maar een 16v begint.persoonlijk vind ik het
wel prettiger rijden met een 8v,als ik 16v aanschaf,zal ik er echt een geblazen motor van maken.
maar dit zijn dingen die persoonlijk worden,de ene heegft liever hoge toeren atmospherisch,andere
lage toeren gebalzen en andere hogetoeren en gebladen,het is maar net wat je wilt.
komt er in mijn geval ook nog beetje bij dat ik (voorheen) met 0,19 eurocent per km moest doen
en moet zeggen dat zoals mn wagen nu is,die perfect was daarvoor,pittig,en tot zuinig.
Citaat van: Christian op 22 mei 2009, 23:42:20
Ik heb ook een 1,6e,en deze is ook niet meer standaard,maar moet zeggen dat die (zeker in de stadt) lekker pittig is
dat is het voordeel van een 8klepper,lekker veel koppel bij een laag toerental,enigste minpuntje is dat een 8 klepper
sneller ophoud,maar dat neem ik voor lief.
Na de nodige aanpassingen heb ik nu 19 pk winst,en ben nog bezig er meer uit te krijgen.hoe dan ook
het motortje draait nog als een zonnetje,het zijn fijne motoren,en tevens lekker zuinig,vorig jaar
mn record gehaalt van 1:18 toen we naar engeland gingen,in de stad,en korte stukje zit die rond de 1:12
wat voor aanpassingen heb je dan gedaan door die pks er nog uit te halen?
Aangepast openluchtfilter,met een rubberen buis loopt die naar de koplamp,en duikt naar beneden,en daar zit
het filter,beschermd door een grote buis.
http://www.imgme.nl/images/photos/normal/00/00/02/00/757d72b209f582eb90fecf4ab6098a8f.jpg
Magnecore bougiekabels,en denzo iridium bougies
supersprint 4-2-1 spruitstuk,met de daarbij behoorende kat verv, (geen rechte pijp,maar met kleine demper)
en als laatste een raggazon sportuitlaat.
Aangezien die bovenin iets arm loopt,vervang ik de benzine rail en benz., druk regelaar door een regelbare,op die
manier zal er nog een kleine winst komen,maar dat zal niet veel zijn.
ik heb het tijd geleden gedaan,reedt iets beter,maar veel niet
ik zal niet zeggen dat de 1,6e een straatmonster is,maar je kan hem toch lekker rap maken met de nodige aanpassingen
1 op 11 a 12 is bij mij stads werk,mn record werd vorig jaar gehaalt met 1 op 18.
voorlopig vind ik het lekker zo,ik hoef geen 2.0 16v,dat leeft te veel bovenin,zon blok moet geblazen zijn
eer het leuk gaat worden,maar das persoonlijk.
De 2.0 16v deed mij altijd al wel een beetje denken aan een geblazen motor.. Geef maar eens lekker gas, dan knalt hij er bij 4000 toeren nog eens lekker in (net alsof er dan een turbo inknalt alleen dan net niet zoveel geweld zeg maar)..
De 2.08v is inderdaad geen racemonster.. Dan beter de 1.6 16v.
Citaat van: NSZD67Coupe op 13 november 2009, 23:43:10
distirbutie riem superstrak gespannen,
klepjes 20/20 gesteld.
:?
Ja ik heb een 2.0 liter automaat. Gisteravond nog een sprint gedaan tegen een laguna V6 en hield me bij tot de 130 daarna ging ik ervandoor maarja niemand weet wat voor een blok ik heb en ook niet hoeveel pk's maar daar komt in Maart verandering in omdat me wagen dan op de test bank gaat. Maar is robbin nog steeds zoekend want zie dat het best een oud topic is?
Dat moet dan een oude v6 geweest zijn, of hij heeft geen gas gegeven ;)
Of je kent mijn blok niet ;)
Jawel, een 2.08v 115pk met een automaat.
No way dat je het gaat redden tegen een v6.
Ik heb een 2.08v gehad en heb een 2.016v coupe en een laguna v6.
De v6 is op de snelweg een stuk sneller dan de 16v. 0-100km/h maakt niet veel.
of je moet een oude v6 gehad hebben met 160pk
En jij kent mijn blok? Dan zou ik er graag meer info over willen hebben.
Maar het was niet de nieuwste Laguna, ik denk de versie die jij had/heb.
Maarja sommigen mensen geloven het niet allemaal eej en geven een ....... reactie ;) maar ik zal hopelijk in Maart wat meer info er over kunnen vertellen, maar dan vind ik het wel heel erg raar dat iemand met Subaru Impreza mij niet kan bij houden met een sprintje?
En nogmaals voor de mensen die het niet gevolgd hebben, ik ben nu al 4x naar de Renault geweest en die weten ook niet wat voor een motorblok erin heb liggen. De auto is in 2001 ingevoerd vanuit Italië (vraag me niet waarom). Maar deze heeft wel een ongeluk gehad rechts-voor. Hierdoor is de motor ook geraakt en verwijderd en er een andere in gegaan, maar wat voor 1?
Maarja ik weet wel beter en blijf erbij :)
Hehe... Een subaru die jou niet bijhouden kan? Dan moet er een beest in liggen.. Een subaru in een sprintje heeft ook nog eens voordeel met zijn 4 wiel aandrijving... Die hou ik straks nieteens bij als mijn auto klaar is in een sprint... Ik sta nog te spinnen voor het stoplicht als hij al lang en breed weg is ben ik bang..
Sorry, maar dan heeft er echt iemand in die subaru gezeten die niet een sprintje doen wou of die gewoon echt niet kon rijden (dat laatste kan ik ook niet geloven, want zelfs dan moet hij nog snel weg kunnen komen in een sprint)...
Je hebt ook "gewone" Subaru Impreza's hoor.... :D :D
Het was een impreza met turbo wat ik zeker weet, een blauwe zonder stickers wel die lelijke velgen eronder goud dus.
En of het een vier-wiel was weet ik niet, maar met doorspinnen heb ik nergens last van, die van mij spint (bijna) nooit is ook snel weg.
Maar zoals ik al eerder zei, ik weet in Maart meer maar ik ga proberen om er sneller achter te kunnen komen.
Dusja, we kunnen blijven zeuren over het feit dat een ''Megane'' dat niet zou kunnen, maar dat is een ''Megane'' motor, ik weet niet wat voor een motor ik heb of wat dan ook, anders zou ik er toch niet over beginnen? Lijkt mij tenminste anders zou ik mezelf erg voor l*l zetten snapje, zoals sommigen proberen te doen.
Maar zolang ik en de andere die het gezien hebben het ook geloven ben ik al blij genoeg ;)
Zo is dat...
Laat in Maart dan maar eens een uitdraai van een officiele vermogenstestbank zien ;)
En anders spreken we af dat we gewoon een keer een wedstrijdje gaan doen om het te testen... :)
Citaat van: djo231 op 14 november 2009, 20:05:22
Het was een impreza met turbo wat ik zeker weet, een blauwe zonder stickers wel die lelijke velgen eronder goud dus.
En of het een vier-wiel was weet ik niet, maar met doorspinnen heb ik nergens last van, die van mij spint (bijna) nooit is ook snel weg.
Woh dus naast een fantastische motor hebben ze ook nog 4x4 in je auto ingebouwt :o
Want anders zou je met zoveel vermogen flink moeten doorspinnen ;)
Daarnaast is het allemaal wel heel sterk verhaal. Er zijn zeer weinig betaalbare auto's die van een impreza bij een sprint winnen.
Daarnaast vindt ik het raar dat de garage niks kan zeggen over je motor. Iedere aap kan toch zien hoeveel cilinders hij heeft, en of er turbo opzit enzo.
Jongens..
Laten we het hier maar ff bij houden Y
Volgens mij heb ik bovenstaande discussie al eens eerder gelezen omtrent de verhalen van Joey en dat leidde ook nergens toe.
In Maart zullen we het zien, want dan gaat ie op de vermogens testbank.. ;)
Ja dat klopt Stefan, hier hadden we het al eens over gehad. Maar @ Wrecked klopt dat dacht ik dus ook dat ze het wel wisten en niet dus, niet elke ''aap'' kon het zien anders zou ik mijn mond hier wel over houden :) maar goed zoals Stefan al zei, we zullen het in Maart wel zien.
Maar ik weet niet of deze persoon nog steeds op zoek is naar een Megane?
Citaat van: Dirk Kuipers op 14 november 2009, 09:28:11
De 2.0 16v deed mij altijd al wel een beetje denken aan een geblazen motor.. Geef maar eens lekker gas, dan knalt hij er bij 4000 toeren nog eens lekker in (net alsof er dan een turbo inknalt alleen dan net niet zoveel geweld zeg maar)..
De 2.08v is inderdaad geen racemonster.. Dan beter de 1.6 16v.
klopt,maar ik heb veel wagens op de dyno zien staan,en je kan een motor precies maken zoals je het zelf wilt
Jo op RTC en RCB heeft een reno 21T,die is aan het experimenteren gegaan met nokkenstokken,sorry
nokkenstok (8v motor) turbo's ect.. eerst had die er ren 316grd cupnokkenstok in zitten,dat ding bleef
gaan,maar was niet mee te rijden,zeker niet in colone,onder de 120 begon die te bokken.
toen is die met nokkenassen gegaan met minder graden,resultaat,iets minder vermogen,maar wel
dik meer koppel,onderin dat is ook wat ik graag heb,maar nogmaals,das persoonlijk
met een goeie opset,kan je een blok precies laten werken zoals men dat wilt.
nog een voorbeeldje,Keny een jonge met een 5 gt turbo,gebouwt voor sprint
1,4 motortje,met r9 gordinni kop,dikke gt30 (of 35) turbo,resultaat 340 pk
gevolg is dat de turbo pas in kwam bij 5000 toeren,en er dan als een speer vandoor ging
met zon ligt wagentje heb je pas laat vermogen nodig,ander sta je maar te spinnen aan de streep.
Ik probeerde uit te leggen dat je een motor naar eigen hand kunt verbouwen,en zelf meerendeels kan bepalen
wat de motor doet.
Jochem, misschien was het wel een slechte bestuurder of misschien was het wel geen STi, ik kan in ieder geval niet door de motorkap heen kijken, maar wat wel is dat ik geen standaart Megane meer heb, zoals ik al eerder aangaf bij een andere topic van mij (foto was oud zoals ik al zei).
Maar buiten het gedoe dat ik een 18e jarig mannetje ben (eigenlijk 20 maar goed jij je zin) en een automaat heb ben ik verders blij met 1 auto :) en ik heb ook niet gezegd dat jullie erin moeten geloven maar alleen mijn woorden getypt waar ik wel de feiten van ken en het boeit mij natuurlijk wel iets want ja je begint over een heel ander onderwerp dan auto's dus laten we beiden gewoon normaal doen want we zijn tenslotte collega's :)
En voor alle mensen die alles gevolgd hebben laten we het lekker vergeten en het in Maart zien op het rapport :)
Adios
maar je topsnelheid was toch 170 zei je laatst dus vind het wel vreemd, maar we awachten wel tot maart
Ja daarom dat bedoel ik ook, iemand die ik ken via via dacht misschien dat het kon zijn dat hij meer is afgesteld op trekken dan snelheid maar weet niet of dat kan maar als het zo zou zijn is dat wel mooi maar vind het ook apart. Maar zoals ik al zei (de regel die vele mensen volgens mij niet kunnen lezen?!) we zien het in maart :)
ik heb die regel toch ook toegepast in mijn zinnetje, dus weet niet hoe het met jou lezen gaat. maar goed tot Maart
Hey gaan we nu persoonlijk worden :? ik noemde jouw naam toch niet of wel dan, dus ja :x
Kom op jongens... :neen: o-)
Voordat de boel (al)weer wordt opgeblazen, laten we gewoon de resultaten afwachten, dan zien we wel het een en ander.
.. zoals ik dus eerder al zei....
Citaat van: djo231 op 14 november 2009, 23:45:25
maar goed zoals Stefan al zei, we zullen het in Maart wel zien.
En hoeveel vermogen heeft hij?? het is tenslotte Maart :)
Ja ik ben ook nog steeds benieuwd
Kansloos, meneer had zijn verstand al in november terug gevonden. En sindsdien niets meer gepost op dit forum. 8)7
Ben ook erg benieuwd ja Y ;) --
Als we er niets meer van horen, dan weten we genoeg denk ik....
mischien hebben ze er wel een ferarri-blok in gelepeld :q
jha waar blijven die feite.......?
Whehe, ondertussen eind maart maar nog altijd geen bewijs!
Hij zal hem inmiddels wel verkocht hebben :p
terugkomend op het onderwerp, een 1.6e gaat snel vervelen als je sneller gewend bent!
Zelf heb ik nu een 2.0 16v, maar ook dit went helaas sneller dan gedacht..maar een voordeel: je komt wel snel genoeg weg bij de stoplichten ;)
Uiteindelijk went natuurlijk alles...
Snelheid is relatief
Heb mijn 2.0 nu bijna 3 maanden, maar denk dat ik nu weer in een 1.6e zal moeten rijden om te merken dat de mijne opzich toch best snel is ;)
Had wel gehoopt dat het langer zal duren dan die 3 maanden, maar goed ben er wel nog altijd dik tevreden mee, en dat is ook belangrijk!
Heeft iemand hem niet nog op hyves ofzo, kunnen we vragen of die het al weet.
jij toch?
Ik heb hem ook...
Jullie zullen en moeten het weten :q :)
ik heb hem niet. @christiaan tuurlyk willen we het weten.:p
ik ook natuurlijk,maar realiteit is,dat we het echt niet zullen horen of zien
er kan veel geroepen worden,maar zonder grafiek blijven het kroeg pk's :q
Naam: djo231
Berichten: 269 (0.764 per dag)
Positie:
Laatst actief: 19 Maart 2010, 18:12:42
--------------------------------------------------------------------------------
Hij heeft het kunnen lezen....... Dan is het toch wel zo netjes om te antwoorden niet?
Ja, je zou zeggen van wel.
Maar je weet noiit wat iemand allemaal wel en niet leest natuurlijk he :neen:
Maargoed, het lijkt me in ieder geval niet de bedoeling om een soort "jacht" te gaan maken nu op hem ofzo.
Een beetje dollen kan altijd, maar verder wel iedereen in zijn waarde laten lijkt me. Y
;)
Zo hier sta ik toch van te kijken dat niemand mij vergeten is whahaha maar natuurlijk niet waarom zouden jullie, maar goed ik ben zogenaamd kansloos en heb me verstand terug gevonden en dat klopt ;) ben gestopt met het tunen al sinds november :D goed eej, maar voor jullie info ik heb hier en daar wat meer informatie gezocht over een rototest opgezocht en wat een geluk ow ow er zit er 1 in mijn woon plaats http://www.tholenbv.nl/ en ja ik heb hier over geïnformeerd en het kost me 125,- eurotjes, maar aangezien ik ben gestopt en een huis wil gaan kopen, ben ik zelf toch nog elke dag een beetje nieuwsgierig wat ik onder de motorkap heb liggen.
Maarja aangezien ik toch voor het huis ga dan een auto, wacht ik tot Mei/Juni (dan zijn er bij dat bedrijf tunings-dagen) want dan is het 75,- en ja het is toch wel een verschil. Maarja aangezien er hier op het forum door mensen die niet normaal kunnen praten er dingen gezegd worden waar ze totaal NIETS van weten.......achja waar doe ik moeilijk over hahaha ik weet wel beter niet waar Wrecked, heb inmiddels me ''verstand'' gevonden ;) nu jij nog ;)
Maarja mensen hoeven het niet te geloven, ik heb nooit gezegd dat iemand het MOET geloven, en toch blijven er mensen redelijk zoals Stefan waar ik het meest respect voor heb, en geen geslijm of wat dan ook want wanneer zie ik jullie nou :? I don't give a :x what people think about me ;)
Dusja als een moderator dit leest, verwijder dit account maar, want het tunen ervan is voor mij klaar :)
Heb een fijne tijd gehad en veel dingen geleerd en zelf op kunnen lossen, mensen die ik waardeer bedankt voor alles.
Bedankt voor je reactie. Duidelijk waarom we niets meer van je vernomen hebben, ik snap wel dat het huis voor je auto gaat. Laat ons maar ouwe####en:-)
Nu zullen we nooit weten wat voor motor erin ligt 8)7
Nou nou.. Echt netjes is je reactie ook niet..
Je hebt je verstand terug gevonden en daarom ben je gestopt met je auto??
Auw.. ik voel me aangesproken..
Alsof wij met onze hobby's geen verstand hebben...
Maar he, er komen altijd zoveel mensen langs met al die grote praatjes over veel vermogen.. Neem 1 ding van mij aan, veel vermogen krijg je niet uit een toverhoed...
Niet alleen mensen die tunen zijn hier welkom.. Ook mensen met een standaard megane zijn van harte welkom.
We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen met zijn/haar vragen, wat we volgens mij ook bij jou gedaan hebben. Ik had een iets respectvollere reactie verwacht van iemand die hier niet meer wil zijn.
Tja... hier in Belgie noemen ze dat nu de echte "Johny's" met liefst een Marina naast hun :D
Ongeloofelijk :D :D :D
Ah ja, ik trok gisteren op aan de lichten tegen een Lancer Evo (het was zeker een Evo want er stond een grote spoiler op).
Wie kan raden wie gewonnen is? :grin:
Netjes gesproken dirk.
Hoeven we niks meer aan toe te voegen _o_
Oke sorry aan Dirk dat je het zo opvatte, ik bedoel de mensen die ik waardeer en daar zat jij dus tussen, ook op hyves enzo? Neem aan dat je het wel had begrepen de berichten die ik je gestuurd had, maar helaas.
Maarja zoals ik zie Wrecked, een normale reactie kan er ook vanaf (bedankt), maar ik laat het jullie zeker wel weten wat er in ligt, zal de papieren ook wel up-loaden dan.
Wat ik dus jammer vind is dat ik iets heb gezegd en dat 1 iemand er tegen in gaat en gelijk het halve forum met die persoon mee gaat, het zou toch kunnen? Maarja niet dus, ik heb enorm veel geleerd van de mensen hier, als je een probleem had in de ochtend was deze opgelost in de middag.
Maar goed, vat de reactie die ik bovenaan deze pagina heb geplaatst niet te verkeerd op, bedankt :)
En ja mensen kunnen reactie's geven die nergens op slaan, toch DHL, aangezien ze erg slecht wegdek hebben in België denk ik dat jij gewonnen heb, ow nee wacht ik denk dat jij gewonnen is :?
Laten we niet verder afdwalen..
Ik hoop dat je de auto echt nog eens op de bank zult hebben. Is altijd leuk om te zien wat een megane doet, ongeacht het type motor dat erin ligt.
Laten we het weer over de 1.6 hebben hier..
Een nietus wellus spelletje hebben we allemaal niets aan.
Helaas zullen we het nooit weten, was wel benieuwd.
Suc6 met je huis !-!
Mooizo,
Iedereen gesproken, einde discussie mijns inziens.. Y ;)
Einde discussie !-!